Bila Izrail Datang Memanggil...

July 05, 2011

Salam gengs Semua...

Semoga Kamu semua dalam Rahmat dan Lindungan Yang Esa...

Hampir Seminggu Tak ber Update Bloq aku ni gengs..

Mood kelaut..Idea Lupus...Bahan Tulisan Naik Harga....Yang Ianya Kemalasan melanda...

Aku bercuti Semalam gengs..Menghadiri Perkebumian Husband SIL aku....

Meninggal Pada Hari Ahad Malam...03/07/2011

Serangan Sakit Jantung....

Semoga Allah Mencucuri Rahmat ke atas Roh beliau...


Seorang Isteri dahulunya...Kiniiiiiiii.......
Tabahkan Hati Ok Sis....


Penghormatan Terakhir Dari Seorg Isteri...
Tiap manusia melakukan Kesalahan Sis..Bersabar dan Redha lah Dgn Pemergianya...


Anak nya yg sulung....Noreen..
Ampun kan dosa2 Abah dan sedekahkanlah Al-Fatihah buat Abah..Ok Noreen..



Anak Yang Kedua..Faris...
Jaga Mak..Jadilah Anak Yg Berbakti...dan mampu memikul Tanggungjawab...

AL-FATIHAH
MOHD RIDUAN SHAH BIN ABDULLAH



PEMBERITAHU:Biar Sejahat Mana Pon Dosa Yg Telah Dilakukannya DiDunia..Bukan Kita Sesama Insan Menghakiminya..Taubat Nya Barangkali Amat Mulia dan Barangkali Allah juga Menerimanya...Masing2 Ada Bahagian Masing....


30 geng komen :

Pepel BoNda AmaNi said...

al-fatihah...dariNYA kita datang...kepadaNYA kita kembali....

rATu kEBaYA said...

Al-Fatihah...

semoga arwah tenang disana..

♥MAMASYAZA♥ said...

alfatihah utk arwah
salam takziah utk keluarganya

Cik Ina Do do Cheng said...

Al-fatihah. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman. Amin

Sebagai hamba Allah SWT yang lemah kita tak layak nak menghukum , biarlah Allah SWT saja menilainya.

Ann Huda (Ate) said...

Benar, kita bukan sesiapa untuk menilai manusia lain. Allah Maha Mengetahui..mungkin dia sempat bertaubat. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun atas apa juga kesalahan hambaNya. Kecuali dosa sesama manusia harus mendapat kemaafan dan keredhaan dari manusia yg kita melakukan kesalahan. Dan Ate percaya teman Eye nee dan keluarganya telah pun memaafkan kesilapan yang pernah dilakukan oleh arwah.

HonEyBuNNy said...

Al-fatihah..

mati itu pasti...

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

Al-Fatihah...

gedek! said...

Dari Allah kita datang

Kepada Allah kita kembali

shameel Iskandar said...

Al-Fatihah buat Allahyarham. Moga Allah merahmati rohnya. Takziah kpd keluarganya.

So Shy Lady said...

Takziah ye...

stuju sgt dgn cik ina n ate. Nasib kita pun blum pasti lg bgmn d sn nanti. Al fatihah

eMMe said...

Takziah buat keluarga arwah, moga tabah menempuh dugaan dari Allah, sis, anak2 arwah dah besar2, harap boleh jadi harapan ibunya...InsyaAllah...

ieda said...

takziah buat arwah .. semoga SIL akak tabah hadapi ketentuan allah .. yg hidup pasti akan pergi cuma masa menetukannya ..

ratusiput said...

takziah utk sil akak..ratu pun tak mungkin sekuat dia kalau ditimpa dugaan cmni...

:: Mrs.Eady :: said...

al-fatihah...& takziah buat keluarga itu..

Eye_nee said...

Datin PAduka Pepel..
Timaksih Geng...semoga rohnya aman disana...

Eye_nee said...

ratu Kebaya..
Aminn...

Eye_nee said...

Mamasyaza..
Semoga Begitulah hendaknya...

Eye_nee said...

Dodocheng..
Betui tu Fren..tidak layaknya kita menghukumkan...Taubat insan hanya Allah yg maha mengetahui...

Eye_nee said...

Ann Huda (Ate)....
Betul tu sis..kita sering nilaikan seseorg dari segi yg nampak dan kelihatan...biar pon dia telah melakukan sesautu yg mengaibkan keluarganya...Taubat akhirnya amat bangga didengari seluruh ahli keluarga...semoga Allah mengampunkan dosa nya dan menerima taubatnya..Aminn...

Eye_nee said...

HoneyBunny..
Semoga Rohnya dicucuri rahmat...Benar sis..mati itu pasti..

Eye_nee said...

Puan Sue..
Tq Dear...

Eye_nee said...

Gedek..
Ye Pakchik..telah sampai waktu dan saatnya...

Eye_nee said...

Shameel Iskandar..
Timakasih saudara...

Eye_nee said...

Shy Lady Gaga..
Yer sis..ada bahagian masing2..harap2 kematian kita nnt didalam amal dan beriman...

Eye_nee said...

eMMe..
Ye sis..anak2 arwah dua org dan dah besar..semoga boleh menjaga ibunya nnt...

Eye_nee said...

ieda..
semoga begitulah hendaknya ieda..ketabhan dan keredhaan itu perlu...

Encik MamaT said...

salam takziah geng.. biar Allah yang mengadili... kadang buruk di mata manusia.. tinggi darjat di sisi Allah..

Eye_nee said...

ratu siput..
akk pon terpikir benda yg sama...mampukah akk menanggungnya nnt..Ya-Allah panjangkan lah usia suami ku...

Eye_nee said...

Mrs eady...
Timaskasih geng...

Eye_nee said...

En. mamat..
Betul tu Mat..terkdg kita terlalu zalim menghakimi..dosa dia hanya setakat itu..namun kita yg masih lagi memperkatakan ttg keburukan hayatnya..Bagaimanakah nnt???..Nauzubillah....