Mak..Hari-Hari Kena Pin Kan Tau...

July 26, 2011


Salam gengs Semua...

Rasa Kekok Pula nak mencoretkan sesuatu disini...Selepas..........................

Semoga Aku dan Kamu semua gengs...menjadi insan yg lebih baik esok hari....InsyaAllah..

Dua hari Lepas Yana Balik dari Sekolah....terus beritahu aku..

Mak Nanti mak pinkan Benda ni kat baju sekolah adik tau..tiap-tiap hari....

MAK JANGAN LUPA...INGAT TAU....CIKGU YG BERI NI....

Apa benda nya?????.......




Kita kasi close up sikit geng.....



"CEMERLANG DALAM KELAS"



Mak Doakan bukan saja Yana...Malahan Kakak dan Zati juga akan terus cemerlang dalam pelajaran kalian.


PEMBERITAHU:Tiada Harta Yg Lebih Berharga Melainkan Ilmu Pengetahuan.

42 geng komen :

Kakzakie said...

Itulah Eye_nee bila dah jadi ibu baru kita tahu bagaimana dulu mak kita mendoakan kita selalu.

Setakat pin benda tu mak boleh buat dik... dont worry:)

Pepel BoNda AmaNi said...

insya-allah....semoga anak2 kita menjadi yang terbaik tuk kita dan semua...

Cik Ina Do do Cheng said...

geng yana buat aku tersengih, cantik cermin mata kuning pop yeh yeh, ngan hairband polka dot putih tu.yana pinjam kat makcik satu hari. bagus tu semangat dapat pelajar cemerlang dalam kelas.

Eye_nee said...

Kakzakie...
Betul kan Kak..dah jd ibu ni byk mengimbau kembali begitu lah doa mak kepada kita setiap hari..

Ingatan dia tu kak.."Mak jgn lupa tau pin kan"..berkali-kali...buat saya tersenyum.

Eye_nee said...

Pepel..
Begitulah harapan semua ibu-ibu..Datin...

Eye_nee said...

Dodocheng...
Dgn gigi dia yg rongak tu geng...Buah hati pengarang jantung aku ni geng...semoga dia akan terus cemerlang lagi.

ratusiput said...

bagus gak geng cikgu dia buat cmtu bg semangat kat budak2 kan...kite sbg ibu pun mmg tak putus2 berdoa yg terbaik utk anak2...masa muda dorang hanya sekali.kalau terlepas cmtu je mmg takble nk gostan balik...

bujal X said...

peh!!! syabas!!

rATu kEBaYA said...

kak.. bukan dalam kelas je kak.. semoga dalam kehidupan jugak diorang lebih cemerlang.

Eye_nee said...

ratusiput..
Bagus jugak Idea cikgu dia ni kan Queen..dia ckp ada 5 org yg dapat...betul queen...dah terlepas kalu terlepas jer la macam tu..rugi..

Eye_nee said...

Bujal X..
Bangga hati seorg Ibu..Bujal...

Hanis Azla said...

amin.. mudah2an.. semoga cemerlang semuanya.. bagusnya dia.. bangga melihatnya..

Eye_nee said...

ratu Kebaya..
Betul sis....Cemerlang dalam semua punca kebaikan...

Eye_nee said...

Hanis Azla..
Aminn..InsyaAllah kan sis...perlu lebih bimbingan dari kita sebagai ibubapa...

Ann Huda (Ate) said...

Budak kecik apa pun nampak cantik hatta gigi rongak. Pasal masih suci kot..

ainnoraini said...

bagusnye dpt jd pelajar cemerlangkan...tahniah...

itu pun dari doa ibubapa jugakkan...selain dari usaha anak itu sendiri dan dari guru2 jugak yg mengajar mereka tu kann...

ILA HonEyBuNNy said...

setuju tu kak...

ilmu tu sangat2 penting.....comelnya yana....semoga semuanya berjaya....amin..

Dearie Pearls said...

amboi yana... mesti gelap jek nampak pakai spek itam tue. hehehe..

ieda said...

wah2 vanger kak .. anak dpt title terbaik tuu .. sayu lah ieda nie tauu ! .. :))

dotblogspotdotkom said...

smoga cemerlang dalam pelajaran dan hidup yee..

jgn tiru pakcik... tak cmerlang nye pasal... dah jadi despes... huhuhuhu

eMMe said...

sonok kan zaman di bangku sekolah, tetibe flashback lak sis! hahahaha... Moga anak2 sis, cemerlang bukan saja dlm pelajaran, malah anak taat pada mak ayahnya...

ozzy said...

Assalam...

Semoga dia menjadi anak yg cemerlang

qamarguyz said...

salam ziarah..
InsyaAllah..moga jadi insan yang cemerlang semuanya..
bukan saja di dalam kelas, malah di luar kelas mahupun di dalam tandas..huhu

:: Mrs.Eady :: said...

oh sweet nyer! :)

Papa Mifz said...

mesti bangga kan tgk anak nye cemerlang...:)

Hantu Kak Limah said...

reben tu....cermin mate tu...satu kombinasi yg baik...hehehhehehe....
cayalah gengsss......

shameel Iskandar said...

salam.
moga anak eye nee sentiasa cmerlang di dalam kelas dan seterusnya cemerlang dlm hidup. Begitu juga utk kita semua, semoga cemerlang dlm hidup masing-masing.

Eye_nee said...

Ann Huda (Ate)..
betul tu sis....bebudak kannn...

Eye_nee said...

ainoraini..
anak dan ibubapa...keduanya harus mainkan peranan tuk anak2 berjaya kan sis...

Eye_nee said...

ILA honey Bunny...
Itu sebaik-baik harta yg boleh kita miliki kan sis...

Eye_nee said...

Pearls...
kasi cover gigi rongak la sisssss..hehehe

Eye_nee said...

ieda...
akk lagi terharu sis....semoga Yana terus cemerlang...

Eye_nee said...

Pakchik dot...
ini semua kerana semangat pakchik yg mahu terus belajar...biar pon "DISPES"..yer ker DISPES????....

Eye_nee said...

eMMe..
harapan semua ibubapa sis..cemerlang dlm pelajaran dan berbakti pd org tua...

Eye_nee said...

ozzy..
timakasih bro...

Eye_nee said...

Roy..
Kamu contoh ikutan...

Eye_nee said...

Mrs. Eady...
Tq dear sis...

Eye_nee said...

Papa Mifz...
Kecemerlangan mereka kebanggaan Ibubapa bro...

Eye_nee said...

Limah Hantu...
Kau ada brani pakai Limah???

Eye_nee said...

Shameel Iskandar..
Itu lah doa dan harapan kita kan..Cemerlang dalam kehidupan...

NM02 said...

semua ibu bapa sentiasa mendoakan yang terbaik utk anak2.. dan anak2 masa kecik ok lah, masih boleh dengar, masuk remaja dah tunjuk perangai tak elok, dah pandai melawan, tapi bila masuk alam perkahwinan dan punyer anak sendiri, haa.....







baru tahu langit tinggi rendah.. kan nok...

Mommy Fara said...

Entri2 awak menyentuh hati saya....buat saya senyum.