13 hari Kemudian...

July 18, 2011

Salam gengs Semua...

Bagaimana Isnin korang gengs....

Kesedihan...

Kemurungan....

Kehilangan....

Berselang tak sampai dua minggu dari tarikh kematian seorng biras lelaki...aku kehilangan seorng biras perempuan pula....

Sakit Jantung juga gengs...

July Yang Penuh dengan Kesedihan tahun ini aku rasakan gengs...

16/07/2011....Pergi sudah Kak Yong meninggalkan kami semua...

Tenang dan aman lah disana Kak Yong....Semoga Allah mengampuni segala dosamu dan menempatkan mu dikalangan insan2 yg di redhaiNya...


AL-FATIHAH







PEMBERITAHU: ...dan Sesungguhnya Mati itu Benar.

41 geng komen :

NM02 said...

al-fatihah utk aruah kak yong

ieda said...

alfatihah semoga arwah ditempatkan bersama mereka2 yg beriman ..
dah lama ieda x menziarah kematian kak .. ada pun saudara jauh ..

bila tgk nie hati berdebar2 kak .. adakah kita sudah bersedia di tinggalkan kesorangan disana :(

:: Mrs.Eady :: said...

al-fatihah.....salam takziah dr kami sekeluarga..

Encik MamaT said...

salam takziah.. semalam dr lo'lo meninggal... :)

Rinna said...

Takziah dan Al-Fatihah buat keluarga arwah..

Dee said...

takziah dan al-fatihah..

Pepel BoNda AmaNi said...

takziah..dan al-fatihah....

Shu Shinju said...

ya..mati itu pasti... al-fatihah...amin..

Dearie Pearls said...

takziah.
rest in peace.

eMMe said...

takziah dari saya sis
mati itu pasti...Alfatihah

gedek! said...

Dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali...

Cik Ina Do do Cheng said...

dan sesungguhnya mati itu benar geng, maka berbaiklah kita sesama manusia jangan ada hasad dengki, kerana satu hari nanti kita semua ditempat yang sama "KUBUR". kita semua tak tahu bila plak masa kita.

SEMOGA ROH ARWAH KAK YONG DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG -ORANG BERIMAN.AMIN

sueanne said...

Alfatihah.. Semoga beliau ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman.. amin..

ozzy said...

al-fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat ilahi

shameel Iskandar said...

Al-Fatihah. Moga rohnya dicucuri rahmat Allah/

"Kita hanyalah bilangan hari. Apabila sebahagian bilangan hari itu pergi, sebahagian diri kita juga pergi. Apabila kesemua telah habis pergi, maka berakhirlah riwayat ini" sekadar memetik tulisan dari Dr Asri Zainul Abidin.

dotblogspotdotkom said...

ntah bila la giliran kita yee....

bykan bersabo....

Hanis Azla said...

Inalillah.. mati itu pasti.. entah bila ia menjemput kita.. Takziah untuk akak dan keluarga..

Papa Mifz said...

Al fatihah utk arwah..semoga roh nye di cucuri rahmat...

rATu kEBaYA said...

al-fatihah..

Eye_nee said...

NM02..
Tq sis..

Eye_nee said...

ieda..
Betul sis..ari tu bila sama2 tolong mengapankan jenazah..akk rasa insaf sgt...terbujur kaku bila dikapan kan..

Eye_nee said...

Mrs Eady...
tq sis...

Eye_nee said...

mamat..
Tq bro..itulah akk baca ...pergi sudah dr lo' lo'...Semoga Allah mencucuri rahmat ketasa roh beliau...

Eye_nee said...

Rinna...
Tq Sis..

Eye_nee said...

Dee..
Tq Dee...

Eye_nee said...

Pepel..
Tq geng..

Eye_nee said...

Shu Shinju..
Betul Sis..mati itu pasti...

Eye_nee said...

Pearls..
Tq sis...

Eye_nee said...

eMMe..
yes sis..mati itu wajib...

Eye_nee said...

Gedek..
dan kepadaNya kita Pulang...

Eye_nee said...

Dodocheng..
Betul kata ko geng..tak perlu nak berhasad dengki bagai...sebelum mati wajiblah kita berbuat kebaikan dan hindari kejahatan...Tq geng..

Eye_nee said...

Sue..
Tq dear sis..

Eye_nee said...

ozzy..
baru beberapa hari lepas say katakan Biras saya sakit...kini dia pergi selamanya..Al-Fatihah...Tq sahabat...

Eye_nee said...

Shameel Iskandar..
Tq bro...

Kita cuma bilangan hari..tidak tahu bila tiba giliran bilangan itu...

Eye_nee said...

Pak Chik dot...
Dugaan Nya yg mendatang ini..buat kita jd lebih tabah pakchik...

Eye_nee said...

hanis azla..
Yer sis..berharap agar setiap hari bertambah amalan kita dan dijauhkan segala perbuatan ingkar..

Eye_nee said...

Papa Mifz..
Tq sahabat...

Eye_nee said...

Kebaya ratu..
Al-Fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat..

ainnoraini said...

alfatihah...semoga allah permudahkan segala urusannye disane nnt...

Cik Pah said...

alfatihah..

hi kakak.. apa kabar..take care yer

ILA HonEyBuNNy said...

mati itu pasti..

al-fatihah................