365 Hari.....

June 21, 2011


As-Salam Gengs...

21/06/2011....

Dan setahun pun sudah berlalu....

Segalanya ada di sini....

Doa Mak Su Subuh Tadi..

Ya Allah..
Kau Yang Maha Pemurah
Kau Yang Maha Pengampun
Ampuni Dosa Putera Ku Ini
Tempat Kan lah dia
Dikalangan Insan Yg Kau Redhai
Dikalangan Insan Yg Kau Pelihara
Sayangilah dia sebagaimana
Ibunya Menyayangi dia
Sewaktu Dia Kecil Dahulu
Aminn...



Abang Chik..Jasad Mu Kini Tiada Lagi Bersama Kami
Namun Cinta Dan Kasih Sayang kami tetap Erat terhadapmu
Tenang Dan Damai lah Kau disana Nak
Disisi Allah
Tempat Yang Kekal Abadi


Al-Fatihah
Muhamad Azhar Bin Sazali
27/03/1995 - 21/06/2010

36 geng komen :

ratusiput said...

sebak geng!takble nk bace.

Eye_nee said...

Ratusiput..
puas diseka airmata pagi ni...bila akk baca semula N3 tu...Semoga Allah sentiasa merahmatinya..Amin..

dotblogspotdotkom said...

ALLAH tau apa yang terbaik.....

Eye_nee said...

Pakchik..
Ye Pakchik..Kami sekeluarga kini lebih pulih.. redha dan menerima segala ketentuan yg Allah berikan...

NM02 said...

sebak giler saya baca kesah pemergian aruah. bederai air mata ni.

al fatihah utk aruah bang chik

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

su brenti kerja kat putrajaya ni...rumah hasben kat kapar..penat berulang walaupun sminggu sekali..anty doakan su cepat dapat kerja ya

Eye_nee said...

NM02..
Dia yg telah tiada lagi disisi....Tq sis..

Eye_nee said...

Puan Sue..
InsyaAllah..tentu ada peluang nnt...

bujal X said...

muda lagi~~

Eye_nee said...

bujal X..
ajal tak spotchek usia...

Dee said...

Al-Fatihah utk arwah..kenangan abadi sis..

ieda said...

alfatihah buat arwah .. banyak kan berdoa utk dia kak .. semoga rohnya tenang di sana .. aminnnnnnnnnnnnn

Hanis Azla said...

semoga rohnya tenang di sana.. teringat lagi setahun lalu mmg menitik air mata membaca kisah arwah di sini.. waktu itulah saya mula kenal dengan blog akak ni..

Eye_nee said...

Dee..
Ko org yg pertama titipkan komen waktu N3 ni setahun yg lalu Dee...saat akk tulis N3 tu..begitu derasnya Airmata keluar...pagi ini akk ttp menangis..tangisan penuh kerinduan pada dia....semuga Rohnya tenang disana...Al-Fatihah....

Eye_nee said...

ieda..
setiap saat tak pernah melupakan dia ieda...dia akan dihati akk sampai akk mati....

Eye_nee said...

Hanis Azla..
Akk titiskan airmata saat balas komen hanis ni...tq sis...kehilangannya mendekatkan diri kami sekeluarga kepada Pencipta..

Cik Pah said...

alfatihah.. sekejap dah setahun yer kak

Eye_nee said...

Cik Pah..
Ye kan Pah..baru jer rasa baca2 komen ko suruh akk luah dan lepaskan apa yg terbuku dihati...hari ni dah sethn Bang Chik tinggalkan akk...Al-fatihah...semuga ruhnya tenang disana...

gedek! said...

Dari Allah dia datang, kepada Allah dia kembali...

Eye_nee said...

gedek..
Yes Fren...

Cik Ina Do do Cheng said...

empuk bujal.

Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang beriman. Biarpun orang kita sayang tu dah pergi wat selama-lamanya, tapi ingatan kita padanya tak pernah padam . sedihlah bila ingat orang yang dah pegi.

HonEyBuNNy said...

Al-fatihah.......

sayu ja....

Hantu Kak Limah said...

bab ni aku kene serius ....bersame kite sedekahkan AL-FATEHAH....amin......

jedi said...

Alfatihah...

semoga allahyarham aman di sana...

Eye_nee said...

Dodocheng..
betul kan Na..tidak akan pernah padam ingatan kita pada mereka...semoga roh mereka yg kita sayang dicucuri rahmat...

Eye_nee said...

honeyBunny...
Tq sis...Al-Fatihah...

Eye_nee said...

Limah Hantu..
Ye Limah sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah...

Eye_nee said...

jedi..
Tq bro...tenang dan damai disana...

♥Mrs.Eady♥ said...

al-fatihah...sebak rase nyer..

Eye_nee said...

Mrs. Eady....
Semoga ruhnya dicucuri rahmat...

Tq sis..follow dan tinggalkan komen...

Ati Masrif said...

al-fatihah buat arwah

kasih seorang ibu ...

Adzriel @ Liza AB said...

alfatihah... sedih kak liza baca.

Eye_nee said...

ati masrif..
Tq T..kasih ibu tiada bandingan...

Eye_nee said...

Adzriel @ Liza AB..
Timakasih sis...kehilangan insan tercinta sis mmg sesuatu yg menyedihkan...

Pepel BoNda AmaNi said...

sekejap jerk rasanya masa berlalu..sedar @ tidak..dah satu purnama abag chik xda...al-fatihah tuk arwah...

Eye_nee said...

pepel..
Kannn Pepel..rasa cam semlm baca komen ko yg tek henti menangis bila bc N3 kehilangan Abg Chik..dan kini setahun sudah dia tiada diCC...