.Pleaseee Geng..Lama Tak Main Ni...Giannn Laa...

June 10, 2011

Salam Jumaat gengs...

Hati ada gumbira hari ni gengs...suami ajak pegi Nilai 3 cari langsir esok..amboi gengs TAK SABAR nya nak ganti langsir baru...puasa dah ganti belum....

Hati resah hari ni gengs...oooo besok first time nak jumpa seseorg...Buta Date katanya...Hati TAK SABAR nak bersua muka...ahakssss....be prepared gengs...gambar kat dlm FB lain..sok jumpa..lain..jgn lak tetiba buat2 kene sawan kinzir.....berbuih-buih bagai mulut tu....

Ada yg nak balik kampung esok....nak ambil anak2 yg dah hampir 2 minggu dekat kampung dengan Opah..Tok Wan...Mak Tok...Nenek dan seangkatan dgn nyer....lambatnya nak tunggu hari esok....TAK SABAR dah ni...

Sabar gengs sabar....

Tak kan Lari gunung yg tak berkaki tu....

Ok gengs layan satu lagi cerita alam Fantasi Dunia aku ni gengs...Hayalan menjelma ketika fikiran melayang menjauh mengenangkan kamu semua gengs....Apalah yg korang buat agaknya minggu ni gengs yer...










Apa Lagi Ni Spai...Aku byk keje ni....main tarik tangan pulak dah..
Geng..Jom la..Jom La..lama tak main ni...dah tak boleh tahan ni...gian dahhh..
Apa yg ko merepek ni Spai...lain macam jer bunyik ni....Ko jangan!!!...
Alaaaa sekejap je geng...bukan lama pon...
Ok...Ok..Tunngu jap yer..aku siapkan keje dulu..
Alaaaaaaaa geng..tak tahan dah niiii...jom la..Pleaseeee....


Aku kata kejap....kejap lah...ko boleh SABAR tak....
Jom la geng.....Jom laaa...sekejap jer..Pleaseeee...
Ko ni kan tak abis2 degil ko tu...ko tak blah...aku jentik ko...Blahhh...Pi ajak Tom main..




Tom...jom la kita main.....apa lah keje ko ni Tom..membuta jer...






Geng ....Tom tak mahu la dia nak tido..kata dia mlm tadi penat..asik mengejar Jerry jer...
Pleaseeee geng....Pleaseeeee
Aduhai..ko buat muka seposen tu la Spai..Tak sampai pulak hati aku...ok la..jom la main..tapi kejap jer tau...aku banyak keje tak setel lagi ni...Sib baik Acc dah closed semalam....

OK..TQ GENG.... JOMMM......



Ok geng jom tgk apa yg Spai tak sabar-sabar nak main tu......


V

V

V

V

V

V

V

V


Spai Nak Main Jongkang Jongkit geng...















Aduii!!!!!!..Tolongggggggg!!!!sampai hati ko geng....ko ikhlas ker tak nak main dgn aku ni.....sampai tergolek aku....



I'm soriiii Spai...aku tak sengaja....Ampun ye..ye..ye..ye...


Ok Spai....pandang kamera.....Peaceee ok....
Kita Kan geng......



PEMBERITAHU: Tunaikan lah keinginan seorg geng asalkan saja permintaannya munasabah...dan geng pon bersabarlah..jangan mendesak sgt kerana SABAR tu kan separuh dari imannnnnnn.....

28 geng komen :

Rinna said...

Hahahah kelakar laa..sian spai..yer.. :) tergolek dibuatnya..

rATu kEBaYA said...

bestlah kak.. hilang stress...

HonEyBuNNy said...

wahhhhhhhhhhhhh..

memang kretif betul la...tersenyum ja baca...imiginasi tinggi neh nak reka semua neh...dgn tgkp gambar lg..heheh

then ada moral of the story...i like..heheh

Dee said...

ko ni kan..hihihi..lawok2..tp bermesej..

nORmAL said...

heheh kreatif la kak.. berjaya... sian spai tergolek.. hekhekhek/...

So Shy Lady said...

hihii ngada la spai tu cibuk ngacau org kj ;P

wei akak sy invite invite chicken jer hahaha..pndah sg.buloh nnti sy invite akak btul2 punya wokeh heheh

Cik Ina Do do Cheng said...

la ingat main apa tadi.... teringat masa kecik suka main jongkang jonkit. tapi sekarang sapa nak main ngan aku , kena badan yang sepadan ngan aku yang sikit tembam, kalau tidak harus dia terpelanting.

ozzy said...

Mcm sesuai je tajuk tu di pagi jumaat ni hehe..jongkang jongkit lagi

Hanis Azla said...

klu akak buat drama bersiri kisah ni sure laku kak.. he..he.. saya pun ada date dgn seorang blogger hari ni.. samalah kita yer.. selamat shopping langsir di nilai 3 yer kak..

LiFe KaMi said...

eh sempat main dgn spai lagi tu..hehe
kalau pergi nilai 3 mesti singgah kat restoran sup berdengung..pergh mmg berasap dibuatnyer..

qamarguyz said...

salam ziarah..
hahaAa..lawak2..
tak abis lagi dengan mainannyer tu ;0

eMMe said...

kak, berjaya buat saya tersenyum di pagi Isnin, upss..dah tengahari la sis, hhahaha! maaf yea lewat singgah sini, love u sis Eye Nee~

dotblogspotdotkom said...

huhuhu.... memang tak menahan cite hang nih...

ratusiput said...

suspen je geng igt main apa td..ehehe..

ieda said...

hahahahahah akak nie memang tgh stress nie ! ekekkeke

Hantu Kak Limah said...

hahahhahahaha...aku ni suke menjongkit jer........upsssssss...

jedi said...

btol btol leh ilang stress nie...

ct shah said...

salam kenal..
wah,tukar langsir baru!bestnyerr..
eh,spider pun pandai main jongkang jongkit ek?cute.

Cik Pah said...

macam main angry bird jer gamaknya spai tuh..

kak .. langsir kat nilai murah ker dari nagoya ?

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

ANTY HADIAH DAH SAMPAI...TERKEJUT SANGAT!!!! TENKIU!!!!!

Eye_nee said...

Rinna...
Heheh..kan org degil selalu kene balik...

Kebaya..
BAgus sis..

HoneyBunny..
Msg tetap ada sis..kutiplah mana yg baik...

Eye_nee said...

Dee...
Lawak ni boleh ilagkan Stress...

Normal...
Tu la akibat kalau tak dengar kata...


Shy lady..
Akk tungguuuuu....jemputan mu itu..

Eye_nee said...

Dodocheng..
Nagn Firdaus masih boleh lagi tu Na..tak tambun mana la bdan kau kan..

Ozzy..
Ahaks...hehe..

Hanis Azla...
Tak mau citer pasal Nilai dah..Stressssssssss......

Eye_nee said...

Life Kami...
Lain kali pi boleh cuba ni..nak rasa keberdengungannya...


Roy..
Hanya dia yg memahami..insan tanpa ruh tempat luahan hati...

eMMe...
rasa bahagia jika boleh buat org lain sama bahagia

Eye_nee said...

pakchikdot..
Jgn tahan pakchik...lepaskan jer...



ratu siput..
Cerita kene ada suspen baru trilll queen..


ieda...
mmggg ponnn...hihi..

Eye_nee said...

Limah antu...
Aku pulak suka menjongkang Limah..hehe..


Jedi...
ilang kejap je Bro...


ct shah...
Tak kesampaian hajat menukarnya..tensiiii betul la...

Eye_nee said...

Cik Pah...
tak pegiiii pon Pahhh...huaaaaaaa....


Puan Sue..
Dah Terima...Hanya itu dari Untie...Sama-sama...

Pepel BoNda AmaNi said...

ahhahaha dah taw ko kurus selim cam ai spaiii xyah la main jongkang jongkit ngan datin nie...kekekke kompom la lu terpelanting spaiii