Saturday Night Fever Bersama Gengs Kampung

June 09, 2011

Salam Gengs Alam Maya...

Baca Tajuk dah macam nak berenjoy bersama John Travolta jer kan gengs....

Ni la aktivi gengs kampung aku...

Bila dah lama tak berkumpul..bersantai-santai together...kami pon set kan la masa nan sesuai pi makan-makan..

So ni lah kami gengs..malam sabtu lepas..ke Jeram, Kuala Selangor..Pekene Ikan bakaq..







Menu Pilihan Isteri Selepas Perbincangan tertutup bersama menteri-menteri kewangan kami



Bakal Imam muda 2025 ..berbaju biru.. membacakan doa makan...Tq Imam Haziq...



Sedap sgt ni gengs..berminyak-minyak muncung makan....




4 insan paling ngetop dalam carta hidup aku...



Satu ciuman timakasih buat ikan kerapu..kerana benarkan kami makan daging dia yg sedap tu...



PEMBERITAHU: Makan-makan bersama gengs ni mengeratkan perhubugan yg sedia ada...lain kali kita gi soru sapedek lagi yer gengs.....

27 geng komen :

bujal X said...

sapa pegi hari ahad lepas maka akan kecewa~kedai tu tutup~haha~~

yg benar,

insan kecewa.

Rinna said...

Hmm..sedapnya tgk hidangan lauk pauk tuh semua.. nyum2.. wahh siap bagi ciuman lagik ekk..hehehe.. :)

Pepel BoNda AmaNi said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa benci...nak kuar parti la cam nie...

rATu kEBaYA said...

kak.. apesal tak ajak saya.. kata nak eratkan persahabatan..

Cik Ina Do do Cheng said...

geng daripada ko cium ikan kerapu tu, lebih baik ko cium pipi sebelah ni, eratkan persahabatan. amboi terbaek. sedap tu, nampak dari sini keminyakan muncung tu. lenkali kita berjimba wat port luck.

Eye_nee said...

Bujal X..
Ye Benaran Pak...tokeh kedai tu meraikan majlis perkahwinan adik lelaki dia..makchik yg timbang ikan tu kasik tau...

p/s:Wah kamu yg pertama hari ni yer...sgt cepat kamu dtg..berlari sambil lidah terjelir barangkali..

mekchu said...

entry yg kejam untuk org puasa ganti hari ni.. dugaaannnnn....

Eye_nee said...

Rinna..
Sedappp Sis...lain thn kita try dgn gengs alam maya pulak..

Eye_nee said...

Pepel datin..
Ya Ampun sis...ai sebenarnya keberatan nak kuar kan N3 ni..namum memandangkan nyawa ai dlm bahaya sbb dodocheng asik nak asah pisau jer jd dgn keterpaksaan ai publish kan jugak....nnt kita pi laennn naaaa....

Eye_nee said...

Kebaya Ratu..
bukan tak mau ajak sis...membuat perjanjian bersama gengs kg ini amat lah susah....asik2 tak jd..bila on jer...si bapak-bapak suruh anak bini siap terus pergi....

Eye_nee said...

Dodocheng..
Port Luck...sounds great ni geng...bile??????......

Eye_nee said...

mekchu..
Soriiiiii...ampunnnnnn...maapppppp...tpppp udanggg tu marbeles..belum kerapu stimm tu mekchuuu..daging ikan tu kemain manis lagikkk...

Mekchuuuuu..ampunnnnnnn....

Tq sis...dtg sini...

Hanis Azla said...

alahai kak... dah terliur2 dah ni.. he..he..

gedek! said...

Meja lain kosong je...?

Betol ke sedap kedai ni...?

Eye_nee said...

Hanis..
jaga-jaga sikit..takut meleleh kebawah lak...

Eye_nee said...

gedek...
mana nak ada org...makan malam kul 8...ni dah hampir kul 12 baru sampai kat sini...kakak tukang timbang ikan pon dah tak mesra alam nak melayan...

Dee said...

alamak..mcm2 menu ada..mesti sedapkan..

Bigdaddyz said...

amboi bukan main lagi...

etiey.com© said...

walawei gempak punya!!!

ieda said...

wah2 makan x hinggat nie kak .. ermm sedap2 :) nak2 kalau ramai2 nie .. belanjee pun besor ekekek :))

dotblogspotdotkom said...

huhuh nak kesana.. pastikan ujung bulan yee.. tidak kalu.... jual kotak le jawab nye...huhuhu

Eye_nee said...

Dee...
Yg akk suka tu ikan2 udang2 sotong2 dia segar2....

Eye_nee said...

bigdaddyz...
mmg bukan main-main ni bro.. kenyataan ni..

Eye_nee said...

etiey...
sure gempakkk...

Eye_nee said...

ieda....
lagi ramai lagi sedap kan sis...

Eye_nee said...

pakchikdot...
tak mahal sgt pakchik...mkn malm ni dlam 320 jer....utk 3 keluraga...

So Shy Lady said...

rm320 je???? hihiiii. adoi la kak, asal sy nk ngomen asyik henggg je

nyampah tenet nih