Kalau....

August 09, 2011

Salam gengs semua...

Kalau lah ke Bazar petang ni apa nak beli ek???...
Kompom la beli makanan geng kan..tak kan beli beskal..

Kalau Lah Aku dengar cakap Mak Dulu....
sure aku masuk Oxford...

Kalau lah Aku tidak memilih kau dahulu...
Syukur..aku buat pilihan yg tepat...

Kalau lah dulu aku belajar dengan rajin....
Aku lah Gabenor Bank Negara hari ini...

Kalau lah baju raya yg aku tempah tu tak siap....
Mak!!...Kita kan geng..

Kalau lah Boss tahu apa yg aku buat.....
..Ampun boss..saya janji Bloq saya kasi letak tepi dulu...

Kalau lah aku sekarang ni kerja dgn gomen....
Sure dapat 500..

Kalau lah Iswara tu tak meragam..
Tak der la Grand Livina hari ni...

Kalau Lah Mak Lahirkan aku ni Kulit Putih...
Kompom aku artis...

Kalau lah berbloq aku tak tahu...
Tak der la kengkawan maya...

Kalau lah tak der kengkawan Maya..
Tak kan lah boleh kenal

Gedek...The most Intelligent Self Potrait
Bujal X...Ayat Sempoi...Perut Boyroy...
Dodocheng...Pompuan Melayu nama China
KakZakie..Tutur penuh Nasihat...
Pepel..Ibu Muda penuh Semangat
Mommy Fara..Karya bikin otak berfikir
Hanis Azla..Penulis Muda Cukup Berbakat
Ila HoneyBunny...Cerita insani diteladani
Shameel Iskandar..Guru Muda Berdedikasi
QamarGuys....Garapan Tulisan Sangat Menarik
Ratu Kebaya...Penceritaan paling bersahaja
Limah hantu..Sering Buat Aku Terhibur
Queen Siput...Queen of Baking Also
AsamGaramGula...Mum's to be
Papa Mifz...Lu Gua..Sempoi..
Pakchikdot..Mat Despes terunggul
Dee..Food Hunters
NM02...Bambam cute


dan juga buat kamu SEMUA gengs..yg pernah singgah dan masih terus mahu singgah disini...


PEMBERITAHU: Andai satu waktu aku temui jalan buntu...satu perkara yg masih mampu buat aku tersenyum adalah....KAMU gengs....

47 geng komen :

Mommy Fara said...

....saya manusia biasa. Tidak pernah sempurna. Dan entri ini sgt memberi kesan pd diri. Kita baru kenal. Tapi kita sepeti dekat. Dan saya setiap hari mencari. Di mana entri terbaru Eye Nee. Saya sentiasa merindukannya...

=D

Eye_nee said...

Mommy fara...
U Really made me somebody today..
Tq sis...

gedek! said...

Pakcik dalam senarai...! Yeay!

(Mommy Farra tu one of a kind kan...?)

Eye_nee said...

gedek..
will always in the list...

U r rite Pakchik...her writing is so precious and so rare..

:: Mrs.Eady :: said...

yes..ku pun senyum sebab kamu :)

Hanis Azla said...

klu saya tak kenal dgn akak, tentu saya takde dalam senarai tu.. suka..suka.. terima kasih ya..

rATu kEBaYA said...

cerita akak tak pernah buat saya bosan..

i love u lah kak....

bujal X said...

saya perut boyroy~

*saya akur~haih~

Pepel BoNda AmaNi said...

kalau la...alam maya nie tidak mengenalkan kita..maka tidak akan ada la..sms di malam2 buta nak meriak sebab abang pendek baju pepel menang bergaya...kekekekke...tat's y i lap u datin..sebab u alwaz make my day....*pehhhh kata2 penuh semangat nie..*

NM02 said...

hakhakhak...

bambam plak yang glakmer

eMMe said...

kak Eye Nee....

kita pun nak gak name kite di sebut n tercatit di situ, huhuuh..maafla, lame tak Bloging..huhuu....mood saya tak mari!!! huuuuu....

dotblogspotdotkom said...

WOW!!!... gua mat despes terunggul... memang DASAT dapat gelaran tu.... huhuhuhu

huhu... sesetengah blogger tu... ade yang aku kenal laki nye... ade yang aku kenal isteri nye... ade juga yang aku kenal BLOGGER tu sendiri..... tapi depa tan kenal aku.... huhuhu

MAKLONG le aku nih mat despes... mana ade orang nak kenal pun.... huhuhuhu

ILA HonEyBuNNy said...

wah....hai gengs...

terima kasih jugak kawan dengan kami semua...hehe

kak..nak cita lebah2 cm dulu lagi..best la..hehe..

ieda said...

suke !!! :)

ozzy said...

salam..

Hidup ini mmg banyak kalau dan berkalau

Papa Mifz said...

wah den tersenarai....caya la....

'kalau' la den x tersenarai...sure kecewa sikit...hehe

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

anty..su dah pregnant 10 minggu..bunting pelamin..hehe..Alhamdulillah..Allah bg rezeki cepat..anty doakan su yer..

dah lama jugak kita kenalkan anty??

ainnoraini said...

saye pun same bile dah pandai berblog ni ade la kawan2 kat alam maya ni..

jedi said...

kalau kekadang tak terkalau...


papepun friendship forever....

Hantu Kak Limah said...

aku masih ralat sampai skang....kalau aku tak berak..mesti henpon aku x jatuh...hua..hua..hua...

Cik Ina Do do Cheng said...

bujal terima seadanya, nasib baik dia kata aku perempuan melayu nama cina. pandai ko susun ayat geng.kalau cam ni cikgu bagi 100 markah.betul tu geng kalau lupa ngan blog, mesti rindu ngan geng-geng ni semua.

Bigdaddyz said...

macam2 ada ...haha

Kakzakie said...

Hanya kerana membaca N3 Eyenee yg menyayat membuka hati kakak mahu menjadi follower sebab nak baca N3 seterusnya... Dah sayanglah tu...:)

qamarguyz said...

salam ziarah..
singgah, syukur dan terharu..
memang benar apa dikata, andai tiada 'kalau' manakan bisa kita bertemu..
moga ukhwah berkekalan =)

shameel Iskandar said...

Benar sekali, kalau tidak kerana berblog, kita takkan jadi kawan maya. Moga ukhwah fillah ini berkekalan.

Eye_nee said...

Mrs Eady..
Tq sis...senyum dan tawa bersama...itu lah KAWAN...

Eye_nee said...

Hanis Azla...
Kamu yg sering kemari...tq sis...

Eye_nee said...

Ratu Kebaya...
tq sis..luv u 2..

Eye_nee said...

Bujal X...
Makchik sayang kamu...Roy pon tetap kacak apa....

Eye_nee said...

Pepel...
Kamu acapkali buat senyum gua sampai cuping telinga....

Eye_nee said...

NM02..
Terbyang2 wajah dia selalu..hikhik...

Eye_nee said...

eMMe..
here in my heart....that's where you'll be...

Eye_nee said...

Pakchik dot..
Kemari sejak saya mula berbloq..tqqqqqqqqq pakchik

Eye_nee said...

honeyBunny..
Spai balik kg la sis...tunngu dia blaik sini dulu yer...hehe...

Eye_nee said...

ieda...
Tq sis...

Eye_nee said...

ozzy..
dan hanya kalau lah saya punya bloq lama dahulu...

Eye_nee said...

papa mifz...
kiciwa?????..rilek la lu...gua lu mana boleh taching sgtttt....

Eye_nee said...

Sue..
Lama dah kan..Sue masih mahu kerumah untie..congrate dear....

Eye_nee said...

ainoraini..
ada bloq ada gengs....

Eye_nee said...

jedi..
niceeee..friendship forever bro...

Eye_nee said...

Limah Hantu..
Tapi kalau ko tak berak..tak der la henpon baru...

Eye_nee said...

Dodocheng...
KAlau tak der bloq..tak der la akua kenal ko dodocheng..pompuan melayu bernama china...

Eye_nee said...

bigdaddyz..
hehe...mak pak jer yg tak boleh dpat berblog ni...lain kaluuu..boleh saja...

Eye_nee said...

Kakzakie..
Timakasih kak..tegur-tegur kan apa saja kekurangan...

Eye_nee said...

QamarGuys..
Kamu antara yg terbaik pernah hadir dlm kehidupan akk....

Eye_nee said...

Shameel Iskandar...
Semoga Ukhwah terus terjalin ...

So Shy Lady said...

nanti bila sy pindah duk sg buloh nnti, kita geng ya


eh akak duk mn ya sbnarnya?