I say men....I lap U la Geng...

April 20, 2011

Salammmm gengs semua...

Lalalalalalalala...rasa cam nak nyanyi jer dua tiga hari ni...

Mood sgt2 la gumbira....terus nyanyi lagu popular ni....

Are u ready to sing the song with me gengsssss!!!!!!!!!!!....













one...two...one & two...









Kalau anda gembira tepuk tangan
kalau anda gembira tepuk tangan
kalau anda gumbira begitu lah cara nya
kalau anda gumbira tepuk tangan..

Clap..clap...clap..clap...


Dapat serbinier dari geng ni....sbb aku komen satu N3 dia ari tu.....baik sungguh dia tak yah jawab soalan per2 pon....

Tq geng....

Gua Speechless...

Hanya gambar menceritakan segalaaaaaa......




Baru setengah jam td dapat pos express ni...muka mak org tgh hepi....



Ada note (ada2 jer yg ko salahkan yer...hahaha)+ Coin beg yg sgt comel....from Sabah Baaaaaaa.....


I Like...Thumb Up...



Siap isikan duit syiling.....nak tunjuk..betapa selama ni duit siling tiada beg untuk di isi.....



Tqqqq sgttttt geng...muahhhhhh.....saya sayang coin beg saya...hehehehe...

39 geng komen :

Cik Pah said...

kak..orang kata.. kalau nak sedekah ..sedekahlah barang barang yg kita sayang..

so.. apa kata akak sedekahkan pulak coin bag itu kepada saya.. hahaha..

amacam geng ? ada bran ?

SUHAIDA said...

AMBOI..NI JELES NI..HIHI

Eye_nee said...

Pah...
Alahai geng...lu buat gua dlm delima ni...Nnt gua gantikan yg lain yer geng...ni geng kasi....gua tak tergamak nak kasi kat geng lain..tp gua tak sampai ati jugak nak hampakan pemintaan seorg geng....

amacam geng???...brani trima yg lain???

Eye_nee said...

mizz sue..
hehehe..harap sabar yer...tuk sue pon tgh berligar2 kat dlm kepala ni...apa nak kasi pada hari bersejarah tu yer...

eMMe said...

hahahahha!!!! sunuk kan dpt souvenier....daripada bloggers Bonda Amani yg pastinya...hehehehe...best kan, sis, jom ar kite jumpe nak gak adiah, wat sesi tukar2 adiah, heeee...

Eye_nee said...

mE...
sunuk tak terkata..bukan mahal murah jd ukuran...ukhuwah yg terjalin tu sis ...tiada harga dapat dibeli....jom sis..tukar suka sama suka...

ratusiput said...

wah geng dpt sobinear dr sabah lg.best2.pasni ne tau kot2 dpt tabung lak geng leh menyimpan syiling ke tmpt lg besar :)

Eye_nee said...

Queen...
sabah baaaa..mengapa bah kau berubah mengapa bah..asik nak nyanyi jer...hehehe..hepi ni queen...

bujal X said...

oi dapat coin sekali kah?he~~

Eye_nee said...

Bujal..
uihhhh!!!kalau dpat coin sekali...n3 ni bagai drama bersiri la jawabnya...3 hari tiga mlm dok bercerita...hehehehe...

Mimie said...

oh,bestnya dapat adiah

Eye_nee said...

Mimie..
uh..mmg sgt bes..hehe


tq sis..singgah dan berikan komen disini..

uncle gedek said...

Wow!

100% kulit?

Cik Ina Do Do Cheng said...

geng aku rasa kita memang dilahirkan untuk bersama kot. coin purse sama cam aku punya, bezaNYA ko orang kasi , aku pulak cilok dari rumah anak aku.dosa tak aku cilok.

GIMI FIVE CEPATLAH.............

Eye_nee said...

gedek...
101% cool it....hehehehe....

Eye_nee said...

dodocheng..
kita kan dah biasa mnerempit Na...cilok2 tu kira ok la tu..hahaha..

ILA HonEyBuNNy said...

comeiiinya coin beg tu...

dulu g sabah xterbeli pulak..hehe

kurus said...

alah2 cumeinya posh coint tuu .. cute .. ooo bonda amani yg bagi yaa .. x acii nak jugak !! :)

edane said...

wahhh sonok!!!! ayuh ki8ta bergumbira...lalalalalalal... tahniah!

♥MAMASYAZA♥ said...

wow sronoknya dpt hadiah

Hanis Azla said...

byk syok orr... org memberi kita merasa kan kak.. wah dah lain dah rumah akak.. cantik.. ingatkan salah masuk rumah tadi.. he..he..

Eye_nee said...

HoneyBunny...
Comey sgttt..suke..suke..suke....la naper tak beli...jgn mintak akk punya tau..hehehe

Eye_nee said...

ieda..
pi mintak kat dia...hehehehe...jgn ckp akk uh suruh tau...

Eye_nee said...

etiey..
lalalala...gumbira sgttt ni T...

Eye_nee said...

mamasyaza...
seronok tak terkata..hehehehe....

Eye_nee said...

Hanis..
Org memberi kita menerima...kita terima apa yg org beri...
umah jer baru...org umah masih yg lama..hehe..

nORmAL said...

wah bestnya dapat hadiah dari kekawan huhuhuhu saya bila nak dapat mcm to lak erk...

Eye_nee said...

normal...
tunggu sikit hari lagi yer.....nnt ada la tu....hehehe...

matahati-aishahazhar said...

tak pernah ada coin bag... selalu simpan dalam tabung.. yang bontot tabung pun dah terbarai.. huhu..

nak kena beli tabung baru ni..

Eye_nee said...

Kebaya..
yang dah terbarai tu..ada chance masuk coin purse akk ni..hehehe

Pepel BoNda AmaNi said...

sudah terima kah....lepas dah di seal baru ku perasan coin azimat yang nak kasi ko lupa nak masuk..alamat memang coin tue ana yang punya la...lalalalalalalallala..meh datin kita nyanyi secara berduet... :P

PReDicToR said...

wahhh seronoknya..

Anonymous said...

wahhhh senanyeeee...

Eye_nee said...

Bonda Pepel..
tak per Datin..I dah isikan coin..dari sabah coin tu...1 kirim kat kawan beli coin tu dari sabah..sbb nak sepadankan...hahahahaha...TQ Datin..Pe De hal..U My Geng...

Eye_nee said...

Predictor...
Seronokkkkk sgttt....

Tq sis...dropkan komen disini...

Eye_nee said...

Mi'ing Oon..
Sena banget nih...

makasih yer..kamu mampir lagi kesini...

Cik Pah said...

berani berani.. tapi saya nak pilih barang sendiri..saya nak karpet untuk bilik..yg boleh tenggelam kaki punya..

ada berani ?

Eye_nee said...

Pahhhh...
Pah...ko agak2 la Pah...akk karpet kat umah pon amik utang kat mamat pakistan naik motor...sebulan bayor 50 henggit....

Dearie Pearls said...

banyaknya syiling?
nak tukar?
kahkah....