Gading Baru Dah dapat..Tanduk Buang ketepi..

April 25, 2011

Salam gengs semua...

Macam mana weekend korang gengs.....

Ada yg pegi Jakel nampak....cari baju raya sedodon yer.....kaler apa thn ni gengs.....RAHSIA???...alaaaaa kita kan gengs....

Ada yg menyentap ngan En Asben sbb tak bawak gi jalan2...kihkih....tu la dulu suh pi amik lesen kete tak mau...takut la...sengugut la..kannnn dah susahhh....

OK gengs tak mau merapu byk...terus saja ke STORI nyer ....

Dialog di Petang Sabtu 23/04/2011 bersamaan 19 Jamadil Awal.....LAYANNNNNSS....


Kau nak buang aku dari idup ko???
Aku tak berniat mcm tu
Aku Tau...aku dah tua...uzur..cacat..
Aku tak kisah pon pasal tu...
Tp aku kene jaga privacy aku
Maksud ko..
Ye la..aku tau..kau mmg berjasa dgn aku..
Segala rahsia aku kau jaga..
Segala surat2 penting ko simpan dlm perut kau dgn baik...
Segala brg2..samada branded ke lokal ker
ko tak kisah pon aku letak kat ko..ko tak bg tau sesiapa pon aku pakai baju beli kat Maydin..
Abis tu kenapa ko nak buang aku..
Ye la Aku bukan tak percaya kan ko...
Dulu mmg aku compom ko boleh simpan rahsia aku
Semua rahsia...baik hubungan Intim aku dgn Asben aku..
Tapi Semenjak Ko dah cacat ni..
Aku takut nnt ko bocorkan rahsia..
Rahsia apa???...
Ye la..mana la tau...mata ko sebelah kan tak boleh tutup...nnt kuar video..
Perempuan Bertuala Putih...Trio Datin "F"...Dah la jam tangan cap Ayam Laga Aku hilang...
Kau Mmg Kejam..Kejam..Kejam....Kejam..AKU Benci Ko...
SORIIIII ALMA.....i'm soriiiiii.....


V

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Mereka pon berpelukan dan bertangisan bersama-sama...

V

V

V

V

V

V

V
ALMARI baju aku ni gengs....dah berusia 21 thn....byk jasa pada aku ni...Pintu pon dah tanggal...

Menghabiskan waktu-waktu terakhir bersama sebelum ALMA disingkirkan.......Touching sgtt nii....









Aku Pesan:..Sayangi la Barang2 Anda...Kerana dia mmg sentimental value anda selepas hutang abis dibayar...

41 geng komen :

al-lavendari said...

kalau tak ndak .. buang bawah pokok paku !

Eye_nee said...

Saya simpan kat blakang rumah..buat isi kain buruk..huhu...

bujal X said...

bako je.haha~

Eye_nee said...

ALMA Wilcha...hehehehe..aterr tak sampei ati teman yeoppp oiiii....nak membako nyer....

rATu kEBaYA said...

ahaks.. mmg sentimental valuelah kak... ngam hutang habis barang pun ada yang kopak..

Rinna said...

Alahaii touching laa..tapi kelakar..hehehe.. Wahh beli almari baru yer.. yg lama tak hantar masuk stor ker.. :)

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

ALAHAI ANTY NI...COMEL TAU..SEBAK JE BACA TADI..HIHI

Hantu Kak Limah said...

keh..keh..keh....
ingat salah masuk umah tadi...
design umah pun tukar baru yer....
aku memang suke kalo kumpul brng peninggalan pusaka camni..paku die pun aku simpan.......huhuhuhuhu....misteri sikit...

HonEyBuNNy said...

baju banyak sangat tu..hehe

etiey.com© said...

wah tempalte baru.. cantik!

Hanis Azla said...

dah mcm AF lah pulak kak nanges2 gitu.. he..he.. jangan marah yer kak.. gurau aje..

barang yg lama2 ni mmg kita sayang nak buang sebab byk benar jasanya kat kita kan..

Eye_nee said...

Ratu kebaya...
Kopak pintu sebelah dah....lama dah almari ni Kebaya....

Eye_nee said...

Rinna..
Letak kat belakang umah jer Na..buat isi suat kabar lama + kain buruk...

Eye_nee said...

Mizz Sue..
Hehehe..sebak la sgt kan..

Eye_nee said...

limah Antu..
mmg aku simpan paku dia Limah...6 inci tu limah..ko jaga2...silap terbang masuk wilayah aku...aku paku tengkuk ko...

Eye_nee said...

Honey..
Tak de la byk baju sis..dah tak der tak der pintu ni..baju byk berabuk...

Eye_nee said...

etiey..
mekasih...cari berjam2 umah baru ni..ni yg dipilih...

Eye_nee said...

hanis...
heheh..akk tak kisah Nis..gurau2 ni akk on jer...betul la Nis..syg nak buang..ingat nak bakar je..last2 letak kat blakang umah...

ieda said...

seyes ieda x paham luahan ati eye nee nie ekekekkekekek

aper2 pun banyak tuu baju .. sedekah tuu lebih afdal ! :))

Eye_nee said...

ieda..
Misteri ni IeDa..Jom kita rungkai kan

Siri berdialoq dgn almari saya yg telah saya ganti baru...

Yg kaler ijau tu: ALmari saya nyer dialoq..

Yg kaler biru tu: Saya...

N3 merapu ni Ieda...

dotblogspotdotkom said...

huhuhuh..... btl2 sentimental value la......

weekend?.. pakcik bertungkus lumus menjawab soklan xam.... huhuhuhu

tak berkesempatan nak bersoping ....

TQ sudi jengah tpt pakcik...

dotblogspotdotkom said...

oo lupa plak... cantik template baru nih.... huhuhuhu

dah tukar cat rupanye... lama sungguh tak ke sini....

bz sikit,,,,

gedek! said...

Haha..! Bes entry ni...! Penoh emosi....

Kreatif! Kreatif!

Eye_nee said...

Pak Chik..
Heheh..terober pulak rasanya kesedihan itu..

Wah pakchik betul hebat...weekend pon masih berexam lagi...semoga sukses..

Ada rezeki...tukar cat umah baru...org masih sama...Tq sudi lg singgah...

Eye_nee said...

Gedek..
Saja jer layan Almari kaku..andai dia punya hati & perasaan...barangkali begitu dialoq nya...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

geng ko cam aku selagi tak roboh aku tak rela berpisah. kalau ko nengok lemari baju aku , ko boleh gerun.sekarang pun dah tak jual lagi.nak leleh air mata aku nengok ko sedih tu.aku pun cam ko suka berinteraksi ngan pekakas rumah.

Eye_nee said...

Dodocheng..
Hahahaha...twin lain makpak kita ni Na...kak ngah aku siap sound..bakar jer lemari tu..aku tak sampai ati Na...Lemari memori indah ni Na...set bilik pengantin aku niii...

Cik Pah said...

akak..suker aku ko amik gambar camtuh.. kahkahkahaha..klaka shaje..

LiFe KaMi said...

hehe da macam drama swasta..
bole menang anugerah bintang popular thun depan..kami undi..:)

Eye_nee said...

Cik Pah...
hehehe...lemari kawen ni Pah..bagai tertusuk duri hati ni nak buang dia...hahahahaha...

Eye_nee said...

Life Kami..
Tq geng singgah sini..

taip..undi.lemaritaching.dan hantar ke 52225.....hahahah...

Mi'ing Oon said...

ceritanya ada-ada saja,,hehehe manarik juga,, kayaknya punya kemampuan juga untuk nulis,,,, hehhehehe

Eye_nee said...

Mi'ing Oon..
Waduh..kamu ada-ada saja kok...gue jugak bisa nulis dong...tp tulisan nya ya kayak anak lepasan SMA....hahahaha...

Pepel BoNda AmaNi said...

kakakakak motip datin merana badan meratap kakakakak....

Eye_nee said...

Ungu Violet..
Hahahaha..ai sensetip sgtt ni datin...i tak sanggup nak buang dia..dia kekasih gelap ai la....

ratusiput said...

cerekarama ke drama swasta ni.ehehe...mmg sentimental value pun.ratu takat ni...yg ade lg mesin basuh...tv..esbok yg dibeli masa bulan pertama kawin.elok lg sampai skang dh nk masuk 9 bulan.sgt2 syg kat reta bende tu sme.cuma yg takde skang katil... :( dulu kawin pinjam katil mak...gobok baju pun mak bagi...

Eye_nee said...

Queen siput..
hehe..drama tak der penaja..cam ni la..gambar pon kabur jer...sikit2 sis lama jd bukit gak nnt kan..tak dapat beli gobok+katil..beli katil dulu then baru gobok...

ozzy said...

Assalam..

Memang dah sampai masanya dah tu

Dearie Pearls said...

hahahaha...
sedih beno gambar2 bawah tu babe..
siap bertangisan tue...

tak pe ar... dia dah tak kecik hati kut coz dah masuk kat blog nie. mesti happy je almari tu..

Eye_nee said...

ozzy...
dah sampai time kan bro...

Eye_nee said...

Pearls...
hahahaha...dah glemer masuk blog...dia dah tak nanges lagi dah...