Semoga Kau Sentiasa Dilindungi Nya

April 30, 2010


Salam Geng2 Blog

Hari Ni Hari Lahir Anak Ku Yg Sulong tu...

Hepi Birthday Kak.....

Salam Sayang dari Mak..Ayah..Zati Dan Yana......



Rasa Sakit Melahirkan Seperti Baru Semalam Mak Rasakan
Dalam diam tak diam besar dah kakak
Dengar Ni Mak Nak Pesan
Bila Mak Meleter jgn Dok Buat Pekak..hihihi..






15 geng komen :

al-lavendari said...

dengar pesan mak tu kakak. jangan buat2 pekak .. nanti pekak betul2, siapa yang susah ?

Eye_nee said...

salam Tuan Al-Lavendari:
Mmg selalu nak kene Pesan Tuan..Takut ada nak dara ni...org tua2 ckp lebih mudah menjaga lembu sekandang dari anak dara seorg...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie besday tuk anak dara ko kak..semoga menjadi anak yang solehah..dan dapat membahagiakan mak...wah xlama dah leh dapat menantu la nie..hehehehe biasa la tue kak..budak2 klu mak berleter harus uat pekak jerk..samo la nan den nie ha..masa zaman bujang2 dulu..hahahahahaha

ice♥ice said...

kak eye_nee..anak sulong name pe? hari lahir dia y ke bape ni? zati dan yana tu adik2 dia eh? heheh byk tny lak..ice pn anak suLong gak :D

Eye_nee said...

Budak Purple:
Tq Purple...Huaaaaa..Tua lah akk cepat kalau dia dah nak kawin..jdi nenek kou...tak dapat la aku nak beranggi lagi dah..hahahahah..

Budak Sejuk:
Nama Dia : AFIQAH MARSIETA
H.Lahir Ke : 18 Thn
AFIFAH IZZATI @k@ ZATI tu No 2
ADRIANA BATRISYIA @k@ Yana Yg Bongsu
Uih Selain jd Ice ko buat part time jd polis yer...hihi..

Frodo Baggins said...

happy bday dari abang tuk sayang.
semoga panjang umo n murah rezeki.
jangan nakal2 n dengar ckp mak yer.


err ~ assalamualaikum mak.


hahahahhaha ((Wooooohaaaa!!!))


>>___<<

SUHAIDA SUPALIO said...

HAPPY BIRTHDAY>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Eye_nee said...

Frodo Baggins:
Ko kasi ucapan dulu baru bg salam yer...kat sini jer dah kene potong markah dah ni...hahahaha..
Tq Frodo ko singgah lg kat sini...

Su:
Tq Su...

aRoL said...

happy birthday kak, jangan lupa pesan mak tu..
Alhamdullillah dah ada anak dara pun cik kak, tak lama lagi dapatlah menantu tu..

maiyah said...

slmt ulng thn, dgr pesan mak tu tau

sueanne said...

hepi Besday kakak yg ke 18..
semoga panjang umur + dimurahkanz rezki + jadi anak yg solehah dan berjaya dalam apa jua bidang yg kakak ceburi..

p/s : Muka kakak mmg copycate betul la dgn muka kak ani..heeeeeeeee

Solehah said...

happy birthday juga..

Eye_nee said...

AroL:
Timakasih roL..kasi belajar dulu apa yg patut baru akk kawen kan dia..

Maiyah:
Tq Maiyah..

Cik Sue:
Tq Cik Sue...Photostat muka mak dia kan...tu yg mmg tak leh nak ngam tu...pe2 pon dia permata hati ku..

Solehah:
Tq Solehah..

A.I said...

sebijik muka kau kak. sama cam aku ngan along :)

semoga kakak menjadi anak yg terbaek k..dengar ckp mak kau tu kalau takmo kene bambu :P

Eye_nee said...

Ai U Ai Me:
Tu yg Tak leh Ngam Tu Ai..beborak kejap jer..pas tu adalah bender yg tak masuk dek akal...mmg selalu tak setuju pendapat la....tpppp..dia permata hati akk.....