Bila Gambar Yg Bisu Bersuara

March 06, 2012

As-Salam gengs...



klik gambar utk membesar sebagai juara


PEMBERITAHU:sori gengs..buah tangan ku yg tah apa2....

30 geng komen :

:: Mrs.Eady :: said...

janji adooo.. :)

Eye_nee said...

Mrs. Eady..

Mencuri sedikit waktu lelah di opis yg sdg bertimbun kerja ni...hehehe...

MaryaYusof said...

Salam eye-nee

Comel je gambar & dialogue2 tu :)

Eye_nee said...

Waalaikumussalam sis...

Saja jer sis..lama dah tak buat N3 ada sahabat yg masih dtg ke N3 yg terdahulu menanyakan khabar...

Tq sis masih sudi berkunjung...tak sempat kerumah kamu lagi...ada sibuk sedikit di office...

Deru Ombak said...

Salam sahabat...

Apa ajer la tuh.. Hehe

Nak Tanya... Kat mana tu?.. Menarik!

ratusiput said...

apa projek tu geng.ehehe.takpe bebel kite ada isi.bukan tin kosong.jd anak2 sila redha.ehehe...

Eye_nee said...

Deru Ombak..

Waalaikumussalam Ya Sahabat...

tiada apa2 pun sebenarnya...

Di Safari Island, Phuket...

Eye_nee said...

ratu siput...

sekali mak cekak pinggang..muka masing2 dan seposen dah...

Hantu Kak Limah said...

x per..gua sukaaa....huhuhuhhuhuhu...sambil melilau cari darah kuntilanak mati jatuh gaung...huhuhuuu....

Eye_nee said...

Limah Hantu...
darah hantu jatuh gaung pun ko balun jugak...dasar hantu murahan ko Limah...pesal dia boleh jatuh gaung limah...mabuk ker...

Pepel BoNda AmaNi said...

amoih mak ramping pinggang.....makan jamu mak dara ke?? lalalalalalall larikkssssssssssss

Hanis Azla said...

tgk akak cekak pinggang sambil anak2 buat muka seposen rasa macam say tgh tgk cermin pulak.. he..he.. sebab selalu macam tulah juga saya ni.. tak kira pergi berjalan ke duduk rumah, kalau ada yg tak kena tu mesti nak membebel jugak.. ha..ha..

Kakzakie said...

Tak apa dik masa dekat semua mak buat lagi kalau dah jauh macam kakak tu dia kena buat sendiri....

Cakap mak penuh pengajaran ye anak-anak...

Eye_nee said...

Budak Giler Pepel Kaler...

Ni berkat terlebih makan jamu mak dara ni..tu yg jd membara..seposen jd muka..muka Yana yg nampak sgt seposen nya...

Eye_nee said...

Hanis Azla..
sifat semula jadi mak-mak ni sis..non ado nak kontrol2 ayu di khalayak...korang macam2 hal mmg kena lah dgn mak..tak kira lah besar ke kecik ker..selagi korang bawah tanggungan jgn ckp bykkkkkk....

Eye_nee said...

Kakzakie...
hah dgr tu anak2 mak..untie kakzakie beri nasihat..bila mak berckp tu baik high pitch ker low pitch itu semua hanya nak mengajar...

Kakak dan zati ni suka juga baca bloq saya kak..harap2 mereka tgk yg ini...

WuMing said...

Dalam restoran atau tempat rehat tuu?

Eye_nee said...

Wu Ming...

tempat mendaftar utk naik gajah masa di Phuket...

dRag0nfLy said...

"bang brahim... tolong bang brahim...."

gambo tu je yg boleh bercakap..... huhuhuhuhu

memang tak menahan....

Rinna said...

Heheheh sempat lagik yer.. kesian si kecik..tuh.. :)

Eye_nee said...

nagaterbang....

hahahaha....sekali bang brahim ketawa daaaa...

Eye_nee said...

Rinna...

Sekali sekala mau kasi tunjuk kuasa Vitto...hehe...

Papa Mifz said...

tergelak den...hehe

Eye_nee said...

Papa Mifz..

suko pulak dio..den tongah marah ni...

Gen2Merah said...

hehehe... mak memang macam tu kan... utk anak2 juga... ehe

Eye_nee said...

Cikgu Gen2..
mcm tau sgt ni..dulu2 selalu ke mak cikgu cekak pinggang mcm ni pada cikgu..hehehe...

ieda said...

ok lah nie kak
siap ada wajah akak layieee
terhapusss winduu ini .. ahakssssssss ;)

Cik Ina Do Do Cheng said...

anak ko yang sulung tu cantiklah cam muka ko. aku ni kaki berleter gak, bila aku berleter mulalah anak aku usik "mak ni cuba buat bertenang " aku plak disuruhnya bertenang, nasib baik dorang dah besar ,kalau masa dorang kecik cakap cam tu, mahu aku ketil pangkal peha dorang : )

Eye_nee said...

ieda...
hehehe...sgt malas kan akk ni..nak kuar n3 1 sehari pun susah sgtt..

Eye_nee said...

dodocheng...

sama jer dgn anak2 aku.."mak cer sabar sikit"....makin dah besar makin tak takut kat aku....tp insyaAllah tak der la yg terlampau mencabar kesabaran aku sgt pun dodocheng....