SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG.......

March 27, 2012

Assalamualaikum gengs...

hari ini 27/03/2012


Sayang.....
Lama benar rasanya tidak kerumah mu...lama sangat rasanya tidak menjenguk halaman mu...melupakan mu???..tidak pernah pun terdetik didalam hati....meminggirkan mu??...jauh sekali..

Sayang....
hari ini 17 tahun usia mu...dah bujang kamu kan...tentu kamu lebih tinggi kini...tentu kamu sangat kacak....

Sayang...
menghampiri tahun kedua kini kau jauh dari sisi....kepergian mu memang mengundang rasa sebal didada...kau tahu kan...dah lama nenek lupa cara untuk tersenyum...sudah lama juga nenek kehilangan tawa...dan selama itu juga seluruh ahli keluarga rasa kekosongan dihati dan jiwa....bukan menidakkan kepergian mu...cumaaaaaaa......kami rindu kan mu...rindu sangat.....

Sayang...
semakin dihitung hari...semakin menjauh kau dari kehidupan kami...kita berbeza kehidupan kini..namun dihati kau akan tetap kekal dan abadi...

Sayang...
Selamat Hari Lahir buat mu.....
Semoga Allah akan menempatkan mu bersama insan-insan yg DIA redhai....


AL-FATIHAH

MOHAMAD AZHAR BIN SAZALI
27/03/1995 - 21/06/2010




PEMBERITAHU:Terbenam jauh kedasar kerinduan yg tidak mungkin dapat di dengarnya...titipan doa setiap kali bila 5 waktuitu terisi menjadikan kerinduan itu sedikit terubat...

37 geng komen :

SYANI said...

Al-fatihah untuk arwah..

:: Mrs.Eady :: said...

selamat hari ulang tahun sayang...al-fatihah buat kamu yg telah damai disana disamping Yang Maha Esa..

Pok Amai-Amai said...

Alhamdulillah...tenanglah dia di sana.

...kita yg meneruskan hidup ini, berkemampuankah untuk mendapat rahmat-Nya?

Eye_nee said...

Syani...
Terimakasih sis....dia yg kami sayangi telah "kembali"...

Eye_nee said...

Fara..
Semoga ketenangan itu menjadi miliknya...mendapat atau tidak rahmatNYA yg penting kita sentiasa menurut perintah dan menghindar laranganNYA..InsyaAllah...

Eye_nee said...

Mrs. Eady...
Semoga itu lah yg dimilikinya..mendapat ketenangan yg kekal dan abadi...

Hanis Azla said...

semoga arwah tenang di sana..

eMMe said...

AlFatihah
moga Arwah Abg Chik tenang di sana...

Tau Kak Eye Nee rindu kat arwah..
kita doa kesejahteraan dia ya...

Eye_nee said...

Hanis Azla...
Aminn...ini yg seluruh keluarga inginkan...Ibunya bercuti hari ini sis..ke pusaranya sejak awal pg td....

Eye_nee said...

eMMe...
Aminnn...semoga rohnya dicucuri rahmat..

Rindu kami tak pernah terhenti sis...

kakcik said...

InsyaAllah, dia sedang berbahagia di sana. Al Fatihah.

Eye_nee said...

kskcik..
InsyaAllah kakcik...selalu kalau saya baca N3 kakcik bercerita ttg "si abgchik" tu saya sayu...kerana dia juga dipanggil "Abgchik"....

ieda said...

berderau dan meremang bulu roma saya bila akak menitipkan ucapan syahdu ini buat arwah abng chik ..

kak doakan buat dia selalu , agar dia tenang disana.. saya paham akan kerinduan akak .. jika saya di tempat akak agaknya berlebih lagi ..

alfatihah buat arwah ..

Eye_nee said...

ieda..
Abg chik yg tak pernah walau sekali pun dlm sehari semenjak 2 thn yg lalu kami akan terlupa menyebut namanya....dia sentiasa dihati...

Doa kami hanya utk dia sis...mohon doakan yg terbaik buat dia...

Al-Fatihah...

Rinna said...

Al-Fatihah tuk arwah moga rohnya tenang di sana.. Amin

Kakzakie said...

Khususan ila ruhi almarhum Mohamad Azhar bin Sazali Al-Fatihah...

Eye_nee said...

Rinna...
Aminn..semoga Allah mencuri rahmat keatas roh nya...

Eye_nee said...

kakzakie..
Aminn..Terimakasih kak....

Cik Ina Do Do Cheng said...

Al Fatihah semoga arwah ditempat dikalangan orang-orang beriman.bertabah ye geng.

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

bersyukurlah mati diusia muda.. kerana kurangnye dosa....

moga ALLAH melindungi beliau dari seksaan kubur dan azab api neraka....

Pepel BoNda AmaNi said...

al-fatihah...kerinduan e2 pasti kan kak...

wahida said...

ya Allah kak...sedihnya baca n3 ni...tak terbayang mcm mana perasaan akak sekarang...

Al Fatihah utk arwah...semoga rohnya dibariskan bersama org2 yg beriman...amin...

Eye_nee said...

dodocheng...
Dah lama kami redha kan dia dodocheng..namun kerinduan itu selagi nafas ditarik hembus selama itu tak akan hilang....

Eye_nee said...

pakchik dot..
Betul pakchik..dijemputNYA dlm usia yg muda...semoga dia ditempatkan dlm gologan insan yg di Rahmati..Aminn..

Eye_nee said...

Pepel..
Kita sama kan sis..tidak dpt melihat "dia" di kali terakhir..semoga Allah juga menempatkan roh kekanda mu dan anakda akk bersama insan2 yg diredhai...Aminnn..

Eye_nee said...

wahida...
kesedihannya tu tak dpat nak akk ungkap dgn kata2 sis...namun apa pun dia telah kembali kepada Pencipta..tempat kekal abadi...

Dearie Pearls said...

rest in peace to him.. pastinya dia damai di sana..

Hantu Kak Limah said...

Al Fatehah......aminnnnnn.....

Deru Ombak said...

Assalamualaikum sahabatku Eye..

Jgn di tangisi setiap pemergian..biarlah kerinduan yang melanda jiwa itu di iringi dengan doa... Moga rohnya bahagia di sana... Al -fatihah.

So Shy Lady (SSL) said...

al fatihah

sayu hati ...dapat rskn krinduan akk tu

Eye_nee said...

Pearls...
Tq sis..

Eye_nee said...

Limah Hantu...
Terimakasih Limah...semoga Allah tempatkan dia bersama2 insan yg solleh...

Eye_nee said...

Waalaikumussalam ya - sahabat..

Kami menahan sebaik mungkin airmata yg mahu gugur..kami tabahkan hati menerima ketentuan...kami akur mati adalah kebenaran...kami yakin akan ada penghujung pd sebuah kehidupan...namun seringkali kami sekeluarga tewas pd zarah kerinduan...Terimakasih sahabat kerana mengingatkan perihal tangisan yg tidak membawa apa2 faedah melainkan titipan doa......

Eye_nee said...

Shy lady...
Kami belajar menjadi manusia yg wajib menerima ketentuan...terimakasih Shy...

anitadiana said...

Al-Fatihah......
moga Arwah Abg Chik tenang di sana....

Papa Mifz said...

alfatihah utk arwah...

MaryaYusof said...

Kak eye nee,

Al-Fatihah...

Maaf Marya bertanya, siapa abgchik ni? Kita baru berkenalan, jd Marya tak tahu...

Semoga sis & family tabah menghadapi dugaan Allah ini... Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul... Kita semua adalah pinjaman darinya..

:'(

La tahzan~