Negara Ku....Tanah Tumpahnya Darah Ku..AKU BANGGA...

November 22, 2011

Salam gengs semua..

Yeahaaaaa...Yehaaaaaa....

Satu Perlawanan Yang Cukup Dramatik Malam tadi...

Tahniah Buat Pasukan Kita HARIMAU MALAYA yg telah mematahkan kedua-dua sayap SANG GARUDA...

Terharu sungguh la tgk game tersebut....sehinggakan aku dan si kecik aku tu mengeluarkan airmata kegembiraan geng...

dan kemudian aku tiga beranak bangun dan menyanyikan LAGU NEGARA ku menggunakan pitching yg begitu tinggi sekali sehinggakan pekerja bengkel abg ipar ku yg berbangsa Indonesia menutup pintu rumahnya...hahahaha....

TAHNIAH HARIMAU MALAYA.....

HARIMAU MALAYA 4
GARUDA PATAH SAYAP 3



PEMBERITAHU:Bolasepak permainan berpasukan bukan individu...pemain khususnya penyerang harus lebih bersikap tidak kedekut mahu menjaringkan gol atas nama sendiri hingga menjejaskan pasukan...

19 geng komen :

:: Mrs.Eady :: said...

tahniah harimau muda!

Eye_nee said...

Mrs. Eady..
Malaysia Boleh!!!!!....

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

happpyyyy!!

eMMe said...

hari ini saya ceria dan segar cam bunga biruuuuu!!!

Saya pun Bangga juga!!!

Cik Ina Do Do Cheng said...

tengok bola malam tadi, jantungku berdegup kencang. rasa nak pijak indon tu pun ada. lakonan pemain dorang hebat cam pelakon sinetron. nasib baik aku tak nengok sinetron dorang.

ngan bangga aku laungkan MALAYSIA BOLEH.

Fara said...

Yeay!

Tahniah Malaysia. Tahniah penyokong Malaysia kerana bertubi-tubi menghambur pujian! (Tanpa jemu)

rATu kEBaYA said...

semangatkan kak... pergh... mesti org yg tutup pintu tu bengang gilerkan... ingat penyokong dia penuh satu stadium tu.. skuad kita gentar ke... ini harimau tau... pantang dicabar... kehkehkeh..

jedi said...

garuda sudah kena baham dek harimau....

tahniah Malaysia kerana berjaya...

Indon main keji semalam..

Pepel BoNda AmaNi said...

semalam cheq tidoq mimpi 'abang' badd lagi....amoih aiiihhh manis sungguh la 'abang' badd sengeh kat cheq....

Eye_nee said...

Puan Sue..
Senyum Sokmooo...

Eye_nee said...

eMMe..
Sepanjang hari segar bugar ni sis..

Eye_nee said...

Dodocheng..
hebat lakonan dorang..tp pengadil Jepang tu pon tak kurang hebatnya..tidak terpedaya dgn aksi hero2 Garuda endon tu....

Eye_nee said...

Fara...
Yeah tanpa Jemu dan jika kalah pon harimau mlm td...taringnya ttp tajam dimata penyokong2 Malaysia...

Eye_nee said...

Ratu Kebaya...
Sorakan akk bagai harimau wanita beranak kecik yg anaknya cuba ingin diculik sang garuda....Keluar taring ku mengaum..sehinggakan wak bengkel nutupin pintunya....

Eye_nee said...

Jedi..
Garuda patah sayap cuba bertongkat Paruh namum tidak jua mampu terbang....

wahida said...

tahniah malaysia!!

berdebar tgk penalti mlm tadi kak...rasa nak gugur jantung...

Eye_nee said...

Pepel..
awatt mimpi cheq dikunjungi FAKRI SAARANI....ahhhhh jaringan penaltinya mengecilkan jtg ku dari size biasa...cemaihhhh naaaaa...

Eye_nee said...

Wahida..
Akk 3 beranak duk berlari-lari anak keliling sofa masa BADROL nak amik last penalty tu...

Cho Zila said...

tahniah harimau muda... semangat.. semangat.. lepaihni stadium penuhler...