HAppy Birthday Love..

November 10, 2011


Salam Gengs...

Selamat Hari Raya Aidil Adha....belum terlambat kan gengs mengucapkanya..

Hari ni 10/11/11..Ulang tahun ke 7 kelahiran Puteri Ketiga Aku gengs...

ADRIANA BATRISYIA BT ROSSTAM

Selamat Hari Lahir Buat mu Sayang
Semoga Rahmat Allah Mengiringi Kehidupan mu
Semoga Barakah Umur Berpanjangan Buat mu
Semoga Kesihatan Yang Baik Mendampingi mu
Semoga Rezeki yang Halal Melimpah buat mu

ADRIANA BATRISYIA
7 tahun membesarkan Yana
Mak rasa bersyukur benar
Punya puteri seperti kamu
Tidak banyak kerenah mu
Kata mu sering buat mak terpaku
"Rehatlah mak...itu sering ucapmu"
Tatkala melihat letih lelah ku

ADRIANA BATRISYIA
Jika kau inginkan sesautu
Pasti ini akan kau tanyakan dahulu
Cukup tak duit mak nanti
Nak makan dioffice waktu tengah hari
Ah!! Sayangnya mak terhadap kamu

ADRIANA BATRISYIA
Tiap tahun menjelma
Kau menjadi semakin dewasa
Tiap tahun juga pesanan mak tetap sama
Jaga Maruah Diri Sentiasa
Tuntut Ilmu Hingga Berjaya
Jadi Anak Yg menghormati orang tua
Agar hidup mu Penuh Redha Nya





PEMBERITAHU:Sayang mak..Kasih Mak..Cinta Mak tak pernah mati buat Yana......
Kakak dan Zati juga....

38 geng komen :

bujal X said...

hadiah nya apa? ha~~

Eye_nee said...

Bujal X..
dia cuma request nak kan kek....

Dia tak pernah minta apa2 hadiah...

Hanis Azla said...

Selamat panjang umur buat yana.. semoga terus membesar menjadi anak yang soleh, bijak dan membahagiakan hati ibu ayah dan keluarga.. mukanya seiras dengan akak.. cantik..

Fara said...

Eh, pttnya entri happy. Tapi nape sy rasa sayu? Adeh! Sob..Sob...

Rinna said...

Happy Birthday Adriana. Moga menjadi anak yang solehah yer.. :)

Gen2Merah said...

selamat hari jadi Adriyana... semoga dia membesar menjadi anak yang solehah dan menghormati kedua orang tuanya.. amin.. teruskan usaha mendidik anak2 ya Eye Nee

Salam Kunjung mengunjung. Salam Ukhuwah. Singgah-singgah la blog Gen2Merah kalau ada kelapangan ya.. (",)

wahida said...

selamat hari lahir yana...

semoga panjang umur dan terus taat pada mak yer...

rATu kEBaYA said...

selamat hari lahir yana.. moga menjadi anak yang solehah dan berjaya dalam hidup.. amin

Eye_nee said...

Hanis Azla...
Terimakasih sis..tanggungjawab sebanrnya tak akan terhenti selagi ajal tidak menjemput dlm mendidik anak2 ni....

Eye_nee said...

fara..
Sepatutnya kan sis..tp akk perasan la..N3 akk sejak akhir2 ni nmpak hiba dan sayu jer...

Eye_nee said...

Rinna..
Terimaksih atas ucapan...ucapan2 seorg ibu ni satu doa kan sis...

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari lahir yana...semoga yana menjadi anak yang solehah dan sentiasa membahagiakan mak dan ayah....

WuMing said...

Wah....Happy Birthday...Happy Birthday

Eye_nee said...

Gen2Merah..
terimakasih atas kunjungan....terimakasih juga atas ucapan buat Yana si jantung hati...

InsyaAllah kamu akan akk kunjungi...

Eye_nee said...

Wahida..
Tkasih sis..impian semua ibubapakan sis agar anak2 mentaati kita...

Gen2Merah said...

thanx yaa.. salam ukhuwah

Eye_nee said...

Kebaya..
Tkasih Kebaya..hari jd kamu juga kan hari ni....

ieda said...

happy bday buat anakanda akak ADRIANA .. semoga menjadi anak yg solehah dan berjaya kelak ..

sedap kata2 akak tuu

Eye_nee said...

Pepel..
Tkasih lah sis...setiap thn kamu ucapkan yg terbaik buat Yana...

Eye_nee said...

WuMing...
Ayah yg baik sentiasa mendoakan yg terbaik utk anaknya kan walaupun merasakn dia bukan suami yg baik...

Wu Ming..kamu insan yg baik kan...

Eye_nee said...

ieda...
Kata-kata ibu ni satu doa buat anak2 sis...sebaik mungkin kita akan menuturkannya biar tiada musibah melanda mereka.

Daddylicious said...

nama sama macam trish ....selamat ulang tahun...

Eye_nee said...

DaddyTwins..
BATRISYIA itu kalau tak salah..maksudnya..CERDIK PANDAI dalam bahasa Arab...

Kakzakie said...

Yana... auntie terlambat nak ucap juga "selamat ulangtahun kelahiran". Baca apa yg mak dah luahkan dlm N3 ini. Auntei pun tersentuh sama. Itulah dia kasih mak kalau sayang nak tahu, sama macam auntei juga.

Once again Happy birthday dear!!

:: Mrs.Eady :: said...

selamat harijadi sayang....semoga terus membesar sihat,cerdik,bijka & menjadi anak yg baik..amin..

Cik Ina Do Do Cheng said...

yana

happy besday semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.dah besar jaga ibu ayah, ingat jasa dorang ye sayang dan besarkan yana. ,muahhh cayang skit.

Eye_nee said...

kakzakie...
Terimakasih la kakzakie lambat2 pon tidak mengapa..ucapan sgt bermakna buat Yana...

Eye_nee said...

Mrs. Eady...
TKasih sis...semoga begitulah hendaknya..aminn..

Eye_nee said...

Dodocheng...
Timakasih sahabat...doa kau ini bagaikan doa aku buat Yana..semoga diberkati..

eMMe said...

yANa, moga jadi anak yg baik, yg solehah dan menyenangkan hati mak dan ayah serta adik bradik yg lain, selamat yana, aunty di sini sentiasa mendoakan kesejahteraan mu....

Hantu Kak Limah said...

gua tau...
lu pemenang terbaik utk puisi antarabangsa kan...
gua respek.....
eppy bestday buat Adriana Batrisya...

Eye_nee said...

EmmE..
Tq sis...Ucapan dan doa kamu sgt sempurna...

Ati Masrif said...

amin!!

Selamat Hari Lahir Adriana Batrisyia

sedapnya nama :)

Eye_nee said...

Limah antu..
Pemenang Puisi peringkat daerah somalia jer...hihi...

Eye_nee said...

Ati Masrif..
Timakasih T..ADRIANA BATRISYIA tu NISBAH CERDIK PANDAI maknanya...

So Shy Lady said...

bestnya puisi ....wajib tampal kt atas kpala katil ni

batrisya, happy belated birthday. sayang mak sokmo ok ;D

dotblogspotdotkom said...

masa kecik dolu.. tak merasa pun .... huhuhuhuhu

langsung tak ingat...

Papa Mifz said...

sodap namo nye...semoga membesar ngan sihat...hormat mak ayah...semoga menjadi anak yg solehah...amin...