Biar pun cuma sekeping Kad...

March 02, 2010

Hampir 20 thn usianya...seusia umur perkahwinan aku...Hadiah nya mungkin telah punah ditelan waktu..namun kad-kad ucapan dari kawan-kawan ni tetap aku simpan..ianya sesuatu yg sentimental...sesuatu yg amat bernilai...

Bila baca semula kad-kad ucapan ni terasa pulak macam semalam jer aku kawen...haha..di timpa perasaan aku...

Aku masih lagi berhubungan dgn sesetengah dari mereka...anak-anak kami pun hampir sebaya usia mereka....silap2 boleh berbesan pulak kami nnt.....

Untuk kawan2 yang menghadiri majlis perkahwinan aku 20 thn yg lalu terimakasih banyak2..ampunkan apa jua kekurangan yg kalian hadapi sewaktu majlis tu...





Dalam banyak2 kad.. satu ni buat aku sedih...AL FATIHAH buat kawan aku...arwah SHADEL..yg telah kembali kerahmatullah pada thn 2009 kerana barah otak....SHADEL & LILY ni kawan aku semasa aku bekerja di Jaya Jusco Tmn. Tun. Dr. Ismail...Semoga Allah mencucuri rahmat keatas roh beliau...Buat LILY..semoga kau terus tabah mengharungi hidup tanpa suami disisi....



Kad-kad dari korang ni akan sentiasa aku simpan dgn baik sebagaimana aku mahukan perhubungan persahabatan ini terus kekal sehingga ke akhir hayat aku...

19 geng komen :

~0~ said...

semua itu amat bermakna sebenarnya

Eye_nee said...

~0~
betullll Di...No words to describe...

dotblogspotdotkom said...

nostalgia btl la.... ehh btl ke perkataan tu... huhuhu... apa2 kan aje le....

p/s :- kamu nak sejuta.. blh la.. tp sejuta rupiah.. huhuhu

Solehah said...

mmg btl sentimental la..

maiyah said...

mmg perlu hrgainya.. al fatihah buat sahabat yg tlh pegi

Eye_nee said...

Pak Chik:
Mmg Nostalgic Pak Chik.....Rupiah???
Kejam sungguh partner ni...huhuhu..

Solehah:
Sentimental Value...

Maiyah:
Betul...terimakasih...
p/s: Maiyah jaga kesihatan yer..

sueanne said...

kak..kad sue takde pun?..mueehehehe..

Eye_nee said...

Sue:
Kau belum akhil Baligh lg masa akk kawen...duit pon ko tak reti apa fungsi dia lagi..ada brani mau tanya yer....hehehehehe...

Natasha said...

ha?????? u dah kwen hampir 20 tahun??? wow!!!!! means u re now abt 40?? cannot be!!! look vry young... kena panggil kakak ler ni yer

blueCITY® said...

heeeeeeeeeeee....
dah lusuh2 pun

nak scan pic tunang gak dulu2
ekekkeke

malu dow
haaaaaaaaaa

Eye_nee said...

Tash:
u must miss out something ni..i had mention it ealier in ur shoutmix..my age will never be a secret for me..i'm 42 this yer dear..my first gurl already 18 years..

This coming May will be our 20th Annivesary....

can call me apa2 lah dear...as long as u comfort with it...it's ok for me...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

salam kenalan...

tersentuh hati ni bila dapat tau sahabat meninggal...

Eye_nee said...

Blue:
Melusuh dimkn waktu..ttp baru dihati ku...ahhhhhh...madah berhelah gituuu..

Mira:
Thanks dropkan komen & thanks a lot sbb jd follower yer...

idura said...

jauhnya dah perjalanan berumahtangga...
pasti macam2 dah rasa kan?
Pape pon tahniah yer sis!!!

Eye_nee said...

Salam Kenal Idura:
Thanks Dropkan komen kat sini..

Semoga Allah terus merahmati dan memberikan kebahagian dlm rumahtangga Akk...

cutecida said...

salam eye_nee...nostalgia gitu eh..moga berbahagia hingga akhir hayat

Eye_nee said...

Salam Cute:

Timakasih..."Bahagia ke akhir hayat"..impian setiap pasangan kan Cute....

dkama said...

PEACE kak!!

Eye_nee said...

Dkama:
Rock forever bro...
timakasih Dkama dropkan komen.....