Yana Bersukan....

November 09, 2009

Semalam Tadika Yana buat sukan tahunan...maka wajibla aku meghadirkan diri...hubby aku tak dapat menjoinkan diri sbb nak hanta kete service...pagi tu lepas hantar aku dan Yana dia terus ke PJ.....Aku sampai pon dah lambat..bebudak sumer dah ader kat padang...Aku ingat dah buat persembahan...rupanyer belum lagi...ADUN belum sampai lagi...fuh!!!! lega aku....Yana dah nak menangis dah.......ok jom lah layan the pictures..... ADUN kawasan kami....Hj Busro & Wife dia...very the baik orgnyer....tak sombong lansung...hari tu dia ader beberapa Tadika to attend tp pilih tadika anak aku dulu.......tq YB....
Yana pepagi tu sebelum pegi buat hal la pulak...dia tak nak pakai baju senam robik ni.....dia nak pakai baju sukan terus...last2 aku warning...."Adik nak pegi ker nak duk jer kat umah...bersukan tinju ngan mak".....ending ..pegi jugak....sekali aku guna kuasa Veto aku...tau takutttt.....

Bakal pesilat negara ni.......comel tul la korang ni.....maklumla aku tak der anak lelaki....


Kawat bomba......pandai bebudak ni berkawat.......siap suruh YB buat pemeriksaan barisan lagi...



"Lari Yana lari.....laju lagi Dek"aku lak yg terlebih excitednyer...Yana masuk acara yg dari aku kecik dulu pon buat....ambil buah masuk dlm bakul......Pasukan dia menang tmpt pertama.....2 pasukan jer amik bahagian.....acara ni tuk yg umur 5 thn.....

Suka hati dia.....dpt hadiah....


Senyum ko yer dek...dgn muka berpeluh2 tak sabar2 nak bukak jugak hadiah tu........


mak suruh ko buat peace...ko tunjuk penumbok kat mak......


Poyo jer muka ko Yana.......Ni dah abis acara dah.......letih sgt agknyer dia balik tu dia tido sampai maghrib baru bangun..........mak dia pon join jugak acara tido tu.....nikmatnyerrrr..........

6 geng komen :

google said...

dolu tak merasa masuk tadika.... dajah 1 pun dah umo 10 tahun...huhuhu

memang tak menahan. kaooo...

Eye_nee said...

Sian kito kan pak chik kan...takder gi tadika bagai....masuk darjah satu baru tau bersukan bagai....djh 1 umoq 10th??????....tuo dah tu...

ayoi said...

waktu tadika dulu ayoi gagah pekase...main set2 bola sepak je....gigih kejar bola...ingat lagi siap kengkawan panggil ayoi kerbau lagi sbb suke sangt menonong keja bola kn...hampeh je.....hat zaman sekarang nie jgn harap la nak main bola bagai....abis cair bedak aku!

Eye_nee said...

Ayoi:
Abis sikalang?????...mana ginyer Ayoi yg gagah itu.....tak kisah la Yoi...Walao apa pon ko skrang ni....ko itu adalah ko...K...

Lovely Moment said...

aku suka gambar yg tunjuk penumbok tu...chaiyok yana...

Eye_nee said...

Ana:
Ko kalau pasal bebende yg nak mengenakan akk..berjimba-jmba ko yer....