Siaran tertunda...Birthday Yana Lagi....

November 12, 2009

Aku nak post kan N3 ni semlm..tp tenet kat opis aku ni bat hal la pulak....aku ni berbloq kat opis jer....bahan2 utama berbloq aku tak ader lag...tu yg berbloq kat opis....cam aku terasa bersalah jer kat boss aku.....semenjak berbloq ni aku rasa la kan........ separuh gaji aku celik...separuh lagi tu buta .....YA AMPUN BOSSSS.....ok la lupakan kisah berbloq aku.....

Ptg 10/11/09 tu on the way nak balik umah lepas keje aku singgah la kat kedai kek Rahsia Resepi tu tuk beli kek Yana...Aku tak beli sebijik pon....aku beli 5 slice tuk Yana 5 thn....Seingat aku la....Kakak dan Zati dulu.....aku penah buat Birtday Party dorang...bukan lah tetiap thn tp ader la jugak aku buat....tpppp...Yana ni aku rasa belum lagi.....Sori la dek... mak ni masak memasak ni failed tul la.....++++++...budget mak yg tak megizinkan.......One day nnt mak buat kan yer.....InsyaAllah.......

Si Kecik aku....dmm pulak time ni.....

Tgk la muka dia tu...kuyu jer mata dia...tu la sapa suruh adik mandi ujan.......mak aku ckp...semlam Yana ngan sepupu dia dok ralit main ujan......sampaikan mak aku kejar dia ngan kayu...aik!!! mak....sewaktu mengejar tu mesti mak teringat kan....dulu masa mak muda mak kejar aku main ujan....bila dah tua mak ttp gak berkejar-kejaran.waktu ujan....mak dulu olahraga musim sejuk ker masa muda......tak penah citer ponnnnn......

MAK SAYANG KORANGGGGG.......TAu takkkkk.....Zati & Yana....

Gigih tiup lilin......Ayah & Zati dok usha jer.....

Ader lg lilin tak padam......Zati tlg la tiupkan......cam ni pas Isyak kang baru boleh makan.....

MAK SAYANGGGGGGGGGGGGGGGG.......YANA.....


Ayah...Zati....Jiji......Yana.....Golap tul la gambar aku snap......

Ayah & Mak nak Yana jadi org yang berguna....bijak pandai......murah rezeki...jd anak yg Solehah yer....InsyaAllah


Mlmnyer pulak aku bawak dia pegi makan...... ...Aku ingat nak bawak gi Fastfood....sekali tu Yana ckp nak makan nasik...so kami pon pegi lah mkn kat tempat yg selalu kami pergi tu....masakan dia tu kira cam masuklah ngan selera kami ni...dekat jer kat umah aku...Biasanye cam ni la..kalau kuar mkan...Yana yg akan bacakan doa makan.......amin....

Ini lah menu kami mlm tu...kembung masak pedas,Ayam goreng kunyit,Kailan goreng,sotong goreng tepung,telur dadar dan sup.......Yana mkan nasik goreng china jer masa ni......tekak dia sakit dia ckp......jemput makan.......

Zati sedang menikmati........

Ini org aku dok sibuk2 snap gambar tetiba berangin lak kat aku.......rilek la Yah....awak tak tau betapa nikmatnyer berbloq ni.......sehingga terabai la keje2 aku kat opis nuuuuuu.......

Ini jer la yg biasa aku dan hubby buat untuk birthday......samada birtday kami maupon anak2...bg aku bukan cara sambutan tu yg penting......aku mahukan kami sekeluarga sentiasa aman,bahagia dan menjadi insan yg bersyukur dgn nikmat mu Ya Allah.....

6 geng komen :

ayoi said...

Ok ape sambut lite2 je...dari ayoi waktu birthday jadik sleeping beauty je....how?

Eye_nee said...

Ayoi:
Akk dulu tak sleping2 ...tp...mak tak der buat kan pon....sebeday akk.....mklumlah dulu idup susah banget...lg tragis....

Qumairah said...

akk muka akak ngan anak sulong tuh samer jek...muder jek nampak acehhhh....mcm adik beradik plak. Untung badan kecik huhuhuhu kalau tinggi mcm saya nih...cepat nampak tua

Eye_nee said...

Qcute:
Ditimpa perasaan muda akk pgi ni.....ko tertipu ngan gambar....akk fotogedik..tak menahan ayat ni kou....hahahah

D.O.U.B.L.E...S said...

betul yang penting keluarga kita bahagiakan...

Eye_nee said...

Ct:
Betul...betul...betul.....