Huaaaaaa........Sangap la pulak...

November 17, 2009

Mengantuk betul la aku.......ni la bahana nyer aku dgn hubby aku dok layan citer kat HBO mlm td.....Death Race........pukul 2.45 baru tido.......hubby aku mlm td dok repair pintu depan umah aku tu....aku dah naik heran la pulak tgk pintu tu...mcm bernyawa jer...bila time2 hujan cam ni...dia mengembang jer.......hubby aku dah kikis dah last week....kembang lagik...adik beradik kembang semangkuk ker pintu aku ni.........nak bukak pintu tu sekarang ni siap kene bagi penyepak dulu baru boleh bukak......bukan nak bukak jer kene penyepak....nak tutup pon kene peyepak jugak..kalaulah pintu tu bernyawa dah terpekik terlolong dah dia kene penyepak .......last week masa aku sepak tu..terkuat la ckit...bengkok pulak kunci dia...nasib baik hubby aku tak der kat umah....kalau tak dah sah2 aku kene..."awak ni cubalah bersabar ckit Dek".......
Harap2 balik nnt ok la pintu tu...sbb mlm td masa kami test bukak tu dia dah ok ckit la.......jgn lak ko buat hal lg yer pintu...kalau tak aku tukar ko jd pintu jamban.......merasa lah ko megadap aku berak...berak aku dah la busuk.....

0 geng komen :