WW..Bisu dan Sendu

February 22, 2012

As-Salam Gengs...

MAK SU RINDU...
Bagai Mencari Setitis Embun
Dalam Lahar Gunung Berapi


Al-Fatihah.....





PEMBERITAHU:Selagi hayat dikandung badan..Dia tetap dlm ingatan.....

46 geng komen :

kakcik said...

Semoga dia tenang bersama Penciptanya. Al Fatihah.

Eye_nee said...

Kakchik...
Yerrrrr.....

rATu kEBaYA said...

Al-fatihah... semoga damai disana kak... ingatan yang tak pernah akan pupus untuk dia.

Eye_nee said...

Kebaya..
Al-Fatihah...itulah doa dan harapan kita buat mereka yg disayangi dan telah pun pergi meninggal kan kita...

Kakzakie said...

Pergi juga akhirnya dia Eye_nee. Al-fatihah

Eye_nee said...

Kakzakie..
Dah hampir 2 thn kak..dia pergi..selepas 4 hari koma dihospital...Kami kini Redha..hanya kerinduan itu sukar dibendung.....

Al-Fatihah....

eMMe said...

Al Fatihah... bile rindu kita doa kan kebahagiaan dia di Sana sis...

Eye_nee said...

eMMe..
yer sis...sentiasa dan selalu mendoakan kebahagian insan2 yg kita syg..samada hidup atau pun yg telah pergi...

Al-Fatihah...

Pepel BoNda AmaNi said...

kehilangan di sebabkan kematian...xmungkin dapat kita lupa...al-faithah buat abg chik...

ratusiput said...

sabar ye geng...sama2 kite doakan utk beliau moga dia ditempatkan di kalangan insan2 yg terpilih..

Eye_nee said...

Pepel...
Betul sis..Abg Chik tetap dlm ingatan akk sampai lah akk mati nnt...

Al-Fatihah...

Eye_nee said...

ratusiput...
Terkdg tu tiada rasa apa2 Queen....tp dilain hari...rindu nyer rasa...nak2 bila dah sunyi mlm...nampak bilik dia yg terang dari rumah akk seolah-olah mcm dia berada disitu..tu yg berderai airmata tanpa sedar...

Al-Fatihah....

Pok Amai-Amai said...

=(

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

al-fatihah..

kasihibu said...

Al fatihah anak kecil menanti ayah dan ibunya di syurga

Eye_nee said...

Fara..
Terlalu saygkan dia..Tp Allah lebih sayangkan dia...

Al-Fatihah...

Eye_nee said...

MSN..
Tq geng singgah disini...

Al-Fatihah...

Eye_nee said...

kasihibu...
benar...

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Eye..

Tempatnya di syurga insyaAllah .. Al-fatihah.

Eye_nee said...

Deru Ombak...
Waalaikumussalam KakYa...

InsyaAllah kak..rindu sgttt rasanya dekat dia....

Al-Fatihah...

wahida said...

Al Fatihah...
saya tumpang sedih...

Eye_nee said...

wahida...
Timakasih geng...

Al-Fatihah..

Rinna said...

Al-Fatihah.. Moga dia tenang di sana.. Amin

NM02 said...

sedekahkan al-fatihah sebagai pengubat rindu...

Eye_nee said...

Rinna..
Aminnn..begitulah hendaknya..

Al-fatihah..

Eye_nee said...

NM02..
Yer sis..Tq..

Al-Fatihah..

cIk JanNah said...

Al-fatihah.
salam takziah kak

Cik Ina Do Do Cheng said...

Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang-orang beriman ye geng. bertabah ye, aku kan ada . Ko tahu tak?, tak kan ada setitis embun dalam lahar gunung berapi, ko carilah sampai bila-bila pun tak akan ko temui. redhokan permergian dia ye.

dotblogspotdotkom said...

ALLAH itu MAHA MENGETAHUI apa yg terbaik utk kita.......

Eye_nee said...

CikJannah...
Tq sis...

Al-Fatihah..

Eye_nee said...

Dodocheng..
Kerana mustahil itu aku luahkan dia secara kiasan dodocheng...aku maklum dan sedar bagaimana setitis embun akan aku temui dlm lahar gunung berapi...sekadar meluahkan rindu aku geng..

Al-Fatihah...

Eye_nee said...

pakchik dot...
Yer...benar tu pakchik...

shameel Iskandar said...

Al-Fatihah. Moga Allahyarham damai di sana dan sentiasa berada dalam naungan rahmat-Nya.

Eye_nee said...

Shameel Iskandar...
InsyaAllah....Aminn..

Al-Fatihah....

Hanis Azla said...

semoga arwah tenang di sana, insyaALLAH..

Papa Mifz said...

Al-Fatihah...

semoga roh beliau dikalangan mereka yg beriman...amin...

Gen2Merah said...

sedih.. al-Fatihah buat arwah..

anitadiana said...

Al-Fatihah. Moga Allahyarham damai di sana ...aminn...

Ati Masrif said...

salam,

al-fatihah buat arwah!

kita semua juga akan kesana nanti ....

:: Mrs.Eady :: said...

damailah kau disana..
al-fatihah..

Eye_nee said...

Hanis Azla...
InsyaAllah...begitulah pinta kami sekeluarga sis...

Eye_nee said...

papa Mifz...
InsyaAllah...dia kembali kepada Pencipta...

Eye_nee said...

Gen2Merah...
kami redha cikgu..hanya terkdg sukar membendung kerinduan...

Eye_nee said...

anitadiana....
InsyaAllah...

Eye_nee said...

Ati Masrif...
Kita juga akan menyusul kemudian..Ini pasti kan T...

Eye_nee said...

Mrs. eady...
Begitulah hendaknya sis...damailah kau disana...disisi Tuhan yg Esa...