Jantan Keparat!!! Kau Silap Orang La...

February 20, 2012

As-Salam gengs...

Mengeledak hati ku gengs
Bagai lahar gunung berapi..silap lah kalau aku yg ko nak test try...

Semuanya gara-gara seorg jantan Endon yg duduk sebelah umah aku gengs..
Dah la duduk umah tu free...boleh buat onar pulak...memang cari nahas la ko...

Kejadian ni dah dua kali terjadi gengs...mula2 tu aku diam kan jer....kumpul bahan bukti jer sebelum pendakwaan aku lakukan...

Dan semalam memang memuncak betul tahap kemarahan aku..berapi-api...memang mendapat lah jantan tu dengan aku...nak sangat kan...ambik koooo.....

Stori dia.....

Sebelah umah aku ni gengs dalam jarak lebih kurang 15 langkah dari dapur aku...ada satu umah pekerja abang ipar aku yg buka bengkel kereta.....rumah tu didiami 2 org pekerja abg ipar aku...Yg senior dah duduk setahun tu kami panggil WAK..ok mamat ni...sembahyang tak tinggal...sopan budak nya...tapi aku tetap berwaspada....Dajjal bertopengkan alim ulamak la ni bersepah....

Dalam lima bulan lepas duduk lagi seorg...dah berusia sikit..tak pernah aku tegur...muka mmg nampak semacam jer....pandang org macam nak makan...lantak lah dlm hati aku selagi ko tak buat hal selagi tu aku tak ambil kisah...

Mula2 tu aku tak perasan gengs..sampai lah minggu lepas masa aku tgh basuh kain...Mesin basuh aku letak di luar rumah geng..di kaki lima dapur rumah aku...so bila aku basuh kain mmg aku akan nampak dia..tambahan pula sekarang ni dia ada buat pondok tempat dia lepak2 sambil minum2 kopi....bukan aku ber G-string berbikini bagai time basuh kain yg buat napsu dia melonjak melompat tinggi...Korang pikir apa dia buat gengs????.....

BETULLLL!!!..Tepat sekali gengs..dia duk menunjuk "ANU" nya dekat aku....dan semalam mmg betul2 hilang kewarasan akal budi bahasa aku gengs....mana boleh aku merasa terancam berada di rumah sendiri kan..yg dia tu dah lah pendatang asing..buleh buat tak senonoh mcm tu....Pagi smlm mmg aku dah perasan dia duk kat tempat lepak dia tu..tp aku buat tak tahu jer...aku basuh jer kain tanpa memandang kearah dia....tp yg buat aku betul hilang sabar tu..masa aku nak mop ruang tamu dlm pukul 2 ptg lebih kurang....aku duk terpandang dia tgh duduk atas kerusi mengadap arah rumah aku..menyelak towel mandi dan menunjukkan "ANU" nya tu...

Aku letak Mop....aku keluar semula ikut pintu dapur....mmg dia tgh pandang arah aku sambil tersengih-sengih dan makin galak menunjuk kan "ANU"nya..aku capai penyapu lidi ditepi mesin basuh dan berjalan kearah dia dan dalm jarak lima langkah aku baling penyapu tu kat dia....hah kan merasa ko kena baling dgn penyapu....

"JANTAN SIAL"....ko buat apa hah!!!!!!!...

Korang tau apa jawab dia gengs..

"Aku sorang2 kat sini...aku sunyi.....aku mintak maaf kali ni aku tau aku silap...aku mintak maaf"...

Suami aku mmg ada diluar rumah masa tu gengs...tgh panaskan enjin kereta....dengar suara aku yg dah macam halilintar tu..suami aku dtg dekat aku..tanya kenapa..aku stori kan gengs...aku harap mmg jantan tu kene penumbuk lah sekali..tp suami aku tak bagi..cuma kata suami aku

"KO KEMAS KAIN BAJU KO SEKARANG..AKU TAK NAK TENGOK MUKA KO LAGI KAT SINI".....

Masa beredar tu sempat aku jeritkan lagi...

JANTAN KURANG AJARRRR!!!!!!!!...

Aku bukan apa gengs....aku pikirkan 3 puteri ku yg berada dirumah sementelah aku dan suami keluar bekerja....sebelum terjadi lebih baik dicegah....



PEMBERITAHU:perasaan berani-berani takut..semangat keberanian melindungi maruah diri dan anak2 menghilangkan rasa takut....

29 geng komen :

Deru Ombak said...

Assalamualaikum sahabat,,
Naik bulu roma saya baca cerita nih.. Bahaya Dan menakutkan.. Gila sungguh!!! Saya harap tindakan suami eye itu berbaloi.. Harap dia berambos.. Kalau saya di tempat Eye pun Akan merasa yang sama.

Pepel BoNda AmaNi said...

masya-allah takutnya kak...bahaya tue..dah la ko ada puteri2 kak....bahaya2...pastikan jantan keparat tue btoi2 dah kuar dari tempat tue kak...eee memang keparat sangat...

Eye_nee said...

Deru Ombak..
Waalaikumussalam Sahabat..

Seminggu saya tunggu utk ambil tindakan ..dan dlm masa seminggu tu acap kali saya beritahu anak2 supaya kunci pintu...jgn basuh kain bila dah malam....dan semalam BOMMM..meletup api kemarahan saya....jgn sesuka hati buat onar dikediaman saya....tambahan jika melibatkan keselamatan anak2 saya....

Eye_nee said...

Pepel...
Semalm tu jgak suami akk pastikan dia berambus..kemudian suami akk ckp kat WAK tu yg kami terpaksa halau jantan tu keluar...terkejut WAK..tp WAK tu ckp...BETUL tindakan akk suami isteri....

eMMe said...

takot n berani gak saya baca entry akak ni, saya takot kak... kalo dia berdendam kat akak... moga Allah lindungi Famili Kak Eye Nee...

Eye_nee said...

eMMe...
Akk pun terfikir benda yg sama jugak sis...Akk panjatkan doa selepas isyak mlm td..Ya-Allah lindungi aku dan anak2 ku dari lelaki durjana itu...

Kakzakie said...

Astaghfirullah Eye_nee. Kenapa tak ambil camera tangkap gambar lepas to report polis. Kakak takut dia pergi seketika dan dtg balas dendam, mereka bukan boleh percaya....

Pesan pada anak-anak, pintu kena sentiasa kunci masa mak-ayah tak ada..

Eye_nee said...

kakzakie...
saya takut juga kak...baru lepas call anak2 dirumah..suruh kunci pintu...saya tak teringat nak tgkap gambar dia kak...badan jd mengigil kali pertama tu...dan semalm tu pun mmg saya menggigil menahan kemarahan masa pergi baling jantan tu dgn penyapu...

Hanis Azla said...

menakutkan sungguh membacanya kak.. saya juga pernah kena, jd mmg dpt bayangkan perasaan akak waktu tu.. mmg kita takut, tp maruah tetap kena pertahankan.. harap2 akak dan keluarga akan selalu dilindungi olehNYA.. insyaALLAH..

Eye_nee said...

Hanis Azla..
Akk memang takut sis..tp takut yg awal tu bertukar menjadi benci dan menyampah ...mmg tindakan akk semalam tanpa fikir..sepatutnya akk terus beritahu suami kan..tp nak buat mcm mana...kepanasan hati benar2 meluap semalam...

Pok Amai-Amai said...

Adeh. Awak tu dahlah dtg Msia cari rezeki. Nape la tak jage tingkah laku? Patutnye di azankan telinga lelaki tu. Hahahah!

Ishh...sy pun jenis rebel gak. Klu ade mende tak ptt berlaku, mmg takut2 berani gak. Walau apapun, sy mmg kagum dgn keberanian Cik Eyenee.

Sy terpk, klu kute repot polis...agak2 ape tindakan diorang?

Eye_nee said...

fara..
Punyalah dia berani kan...mcm kepala hotak dia tak boleh fikir apa akan jd pada dia kalau suami saya tahu...rasanya semalam tu suami saya buat dgn cara paling terhormat agar tiada dendam pd dia..dia tidak dibelasah selayaknya dia patut terima...

Entah lah sis...apa tindakan polis eh???

Rinna said...

Uishh..bahaya.. ada jantan gini.. mmg kurang ajar laa. Elok sgt perhalau dia keluar.. esok2 di terjahnya anak dara sis lagi naya jerk..

:: Mrs.Eady :: said...

Ohhhh..bahaya!!berhati-hati takut dia balas dendam kak!hati-hati...

Ya Allah Kau lindungilah kakak ku ini serta seluruh keluarga nya...

Eye_nee said...

Rinna..
Tu lah sbbnya Rina...mmg saya betul2 geram semalam..kurang ajar..dah seminggu ni kepala duk pikir keselamatan anak2 jer...hari ni dah lebih 10x duk telepon anak kat rumah..pesan suruh kunci pintu...

Eye_nee said...

Mrs Eady...
Terimakasih sgtttt sis..doa kan yg terbaik buat akk sampai begitu sekali..sygg kamu...

Yer sis akk dgr kata kamu..dah akk call anak dirumah td suruh kunci pintu tak pun pergi kerumah mak akk disebelah rumah akk tu..

ieda said...

ya allahhh kak ..
berderau
meremang
berdebar dada dan jantung saya baca kak
huhuhu sbb saya pernah mengalami saat macam akak nie .. masa tuu saya berjoging petang hari .. ada pakcik tua melayu buat macam tu pada saya sambil bawak moto kak .. huhuh sib baik x jauh dari situ umah abang angkat saya , dia tunjuk penumbuk kat lelaki tuu huhuh baru lelaki tu lari ..
kak masa tuu saya baru SPM kak .. bayangkan saya masih ingat sampai skrg ;(

memang KURANG HAJAR setan nama jantan tuu kak .. kalau saya jadi akak , bukan setakat balik penyapu saya amik pisau lontar kat anu dia kak .. haaaaaaa skrg saya berani koot .. sbb dulu saya nyesal x balik batuu kat lelaki tuu huhuhu

Eye_nee said...

Ieda...
mcm kes ieda tu..jantan tua tu tak akan ieda tgk lagikan lepas tu..yg akk ni hari2 boleh tgk muka dia..dah tu dlm masa seminnngu sebelum semlm tu..mmg akk rasa tak secure sgt..akk takut nak beritahu suami sbb tiada bukti kejadian..tp bila semlm tu...mmg dah depan mata kan..siap jantan tu mengaku sunyi lah bagai...nak muntah dgr jawapan dia..

Td mmg akk dan confirmkan dgn abg ipar akk yg jantan tu dah berambus dari situ....Syukurrr...

ratusiput said...

ye la kan geng.kdg2 takut sbb takut dia pape kan kite diluar dugaan tp bila memikirkan keselamatan anak2 mmg keberanian tu dtg sepantas kilat.indon ni bkn bleh bg muka geng.melampau2 dia naik junjung nanti.lepas ni hti2 geng.pintu umah tu pun jaga kunci slalu.

Eye_nee said...

ratu siput..
betul ckp ko Queen...demi anak.. akk sanggup mati sekali pun queen...mmq Queen...masa kene halau tu siap menyembah bagai...suami akk ckp..aku tak mahu dgr apa2..yg aku tau aku tak nak tgk muka ko lagi...

PUAN SUE said...

ANTY..BAHAYANYA..ANTY BERHATI2 TAU PAS NI

Aini said...

kurang ajar punye jantan.. geramnye baca!! Kak lepas ni hati-hati k.. takut die berdendam plak kan...

Aini said...

kurang ajar punye jantan.. geramnye baca!! Kak lepas ni hati-hati k.. takut die berdendam plak kan...

Cik Ina Do Do Cheng said...

saiko ada org cam, bila dah tunjuk dia cam release tension. sabau lah suami ko bertindak mengikut akal, kalau laki aku yang jenis panas baran ni tak tau apa jadi. aku yang baca pun mendidih.biasalah geng kitakan jenis rock kapak, nak mengkapak orang je kejanya.geng ko hati-hati sikit, takut dia balas dendam. kalau boleh ko report polis ye tak pun pantau mana indon tu pegi.kalau nak pertolongan nak hentam, cakap je.mengalahkan gansterkan : )

Eye_nee said...

Anak Untie..
Tq Yang..Untie akan lebih berhati-hati...

Eye_nee said...

Geng sama nama...
Tak gunakan Jantan tu..tq sis..akk lebih waspada pas ni...

Eye_nee said...

Dodocheng..
Aku masa hari tu capai penyapu tu sbb itu jer yg aku nampak..kalau kapak hari tu ada kat situ..mmg kapak lah aku baling....boleh dia tersengih2 masa aku dtg kat dia..gamaknya aku ni nak menyerah diri kat dia...Jantan Keparat...Aku rasa tak kan berani dia masuk dodocheng...nak mampus kena penumbuk dgn abg ipar aku...

Hantu Kak Limah said...

gua mmng pantang skit ngn org hindon yg kuang ajar sgt...tp gua malas nk maki same kt sini psl kang pc meletup...huhuhuhuhuhu.....
tp lu jgn bagi gua daranh org hindon,psl x sedap...keh..keh..keh...

Eye_nee said...

Limah Antu..
Pantang ko dgn org hindon ni 44 ari siap bertungku ker atau 45 hari makjun kacip patmanathan..yg mana satu..kihkihkih...huahua...

dah lu ckp cam tu kiranya simpanan darah org hindon yg gua simpan cam buat wain berusia 500 jam SEIKO tu gua buang kelautan api lah yer..jgn tetibe lu call tanya..gua lempang lu nnt...