Hari Ini

January 18, 2012


Salam gengs....

18/01/2012....14 thn sudah...

Puteri kedua ku....

Afifah Izzati..
Genap usia mu 14 Tahun Hari Ini
Selamat Hari Lahir Buat Mu
Kamu Semakin Dewasa Kini
Rasa Seperti Semalam Melahirkan Mu


Afifah Izzati..
Bukan Wang Nilai Diri Mu
Bukan Intan Ukuran Kasih Ku
Hanya Doa dan Restu
Mengiringi mu Sepanjang Waktu

Afifah Izzati...
Mak Ingin Berpesan
Beringat Kamu disetiap Pergaulan
Jangan Sampai Buruk Kelakuan
Jaga Adab Tertib dan Sopan

Afifah Izzati..
Dengar Kan Kata
Tuntut Ilmu Selagi hayat ada
Berusaha Bersungguh Hingga Berjaya
Kelak Nanti kamu hidup penuh bahagia

Afifah Izzati..
Solat 5 Waktu mu jangan terabai
Jangan Sekali Lalai dan Cuai
Tanaman Dari dunia Akhirat DiTuai
Agar Kehidupan disana terasa damai

Afifah Izzati..
Mak sayang kan Kamu
Tiap Detik tiap Waktu
Andai ada kata kata Mak Melukai Mu
Itu Hanya Mahu Mendidik Mu

Afifah Izzati...
Selamat Hari Lahir Sayang
Doa Mak Kepada Allah Bukan Kepalang
Mohon Kamu Dijauhkan Malang
Dan Diberikan Kesihatan Yang Tiada Kurang
Semoga Hidupmu Penuh Gemilang
Menjadi Insan yang Cemerlang


Afifah Izzati...
Mak Tidak harapkan Balasan
Mendidikmu tak pernah rasa terbeban
Kerana Kamu Amanah Tuhan
Kelak Mak akan dipersoalkan
Andai Selama ini ada kekurangan
Hanya itu termampu mak berikan
Terkadang Keinginanmu tidak mampu mak penuhi
Namun Mak Bersyukur Kamu Amat Memahami
Tidak Meminta itu dan ini
Menunggu sehingga simpanan mu mencukupi
Untuk Memiliki Apa yg kamu hajati

Maaf Kan Mak....


Selamat Hari Lahir Buat Mu....
Sayang Mak..Ayah..Kakak Dan Yana hanya untuk mu
Permata Hati Mak Berbahagia lah kamu........




PEMBERITAHU:Allah ku mohon panjangkan usia ku utk kutuliskan lagi sesuatu buat nya dilain waktu.....

37 geng komen :

Rinna said...

Alhamdullillah..dah 14 tahun yer.. Epy Besday Afifah.. Moga menjadi anak yang solehah..yer..

eMMe said...

Zati ni muka dia lain skit ek kak, comel, muga jadi anak yg solehah ye Zati, hepi busdayyy..hadiah sila tuntut kat mak kamu, heeee~

Eye_nee said...

Rinna...
Setiap Ucapan adalah doa kan sis...terimakasih..

ratusiput said...

slamat hari lahir ye izzati...semoga menjadi anak yg solehah dan membahagiakan mak dan ayah hingga ke akhir hayatmu...

So Shy Lady said...

slamat hr lahir....affifah izatti, cantik nmnya scantik orgnya ;D

dgr ckp ibu molek2 hokeh

Eye_nee said...

eMMe..
Tq sis...semoga begitu hendaknya...anak yg solehah impian setiap ibubapa sis...

Eye_nee said...

ratu siput..
Tq queen..ucapan kamu merupakan doa kepadanya...

Hanis Azla said...

bertuah Izzati punya ibu seperti akak.. Beruntung akak menpunyai anak seperti Izzati.. Alhamdulillah.. semoga perjalanan hidup Izzati deberkati.. semoga semua doa dan harapan akak dimakbulkan...

Eye_nee said...

SSL...
Tq sis..ckp molek2 kamu ini semoga molek juga kepada dia..

Eye_nee said...

hanis Azla..
Tulisan kamu punyai rasa.....beruntungnya akk dan bertuahnya zati kesemuanya Allah yg meyempurnakannya sis...dan doa ibu2 seperti kita..akk pasti Allah mendengarnya....

ozzy said...

selamat hari lahir..moga menjadi insan berguna pada ayah & ibu

jedi said...

selamat hari lahir...semoga jadi anak yang baik...

ainnoraini said...

hepi besday kakak manis..sweet jer dia ni...

semoga jadi anak yg solehah dan menghormati ibubapa...aminnn...

Cik Ina Do Do Cheng said...

selamat hari jadi afifah izzati sedap nama tu, semoga Allah SWT panjang umur dan murahkan rezeki affifah, kenang pengorbanan ayah ibu ye.semoga jadi anak yang solehah.

Papa Mifz said...

selamat hari lahir untuk puteri kedua...semoga membesar dgn sihat..amin...
samo birthday date ngan mak papa mifz..;)

Pok Amai-Amai said...

Happy Birth day toAfifah Izzati yg comel. Semoga dipanjangkan umur dan berjaya dalam hidup! Insya-Allah!

ieda said...

besar dah anak sis

selamat ulang tahun dear ..
semoga jadi anak yg membanggakan ibu dan ayah muu

insyaallah kak doa banyak2 akak panjang umur dan mampu mengucapkan syukur setiap kali tahun kelahirannyaa .. ;)

wahida said...

selamat hari lahir dear...

semoga panjang umur murah rezeki hendaknya...amin...

be a gud girl okeh...

Dee said...

happy birthday izzati..comellah dia..dah besar anak dara sis eh..

oh ye sis..psl buffet tu..dia tak kira brp biji..mknlah smpi muntah..RM8 sorang..sbb tu dia panggil buffet..selagi daya mknlah..air free tu air mineral yg dlm cup tu..tu pun tak kisah..minumlah brp byk pun..

@xiiinam said...

Selamat ulang tahun Afifah Izzati...

Ros said...

Salam Eye,

Selamat hari lahir buat Afifah Izzati...dah 14 th dah ya...selamat masuk ke alam remaja...

Aunty Ros doa kan,semoga Afifah Izzati dirahmati Allah selalu dan di kurniakan yang baik2 saja dariNya....

WuMing said...

Fuuiiiyoo.. Terharu budak tuu kalau dia baca...

Dah tingkatan 2 dah... dah faham dah..

Tahniah..kerana dah 14 tahun mendidik seorang insan agar menjadi seorang manusia yang berguna....

Untuk diri sendiri dan masyarakat...

MaryaYusof said...

Salam k.eye nee,
Wah, dah besar dah anaknye... Selamat Hari Jadi, semoga Afifah Izzati menjadi anak yg solehah, insya'Allah :)

Eye_nee said...

ozzy...
Tq sahabat...

Eye_nee said...

jedi..
Tq Bro...

Eye_nee said...

ainnoraini..
Begitulah harapan kita ibu2 ni kan sis...

Eye_nee said...

dodocheng...
Aminn...ucapan ni aku terima sebagai doa buat Zati Na...

Eye_nee said...

Papa Mifz...
Tq warih...Selamat Ulang thn juga buat Ibunda Kamu...

Eye_nee said...

Fara...
Semoga begitulah hendaknya...

Eye_nee said...

ieda...
Tq sis...harapan akk dan semua ibu2 kan..supaya anak2 membesar menjadi anak2 yg soleh dan solehah...

Eye_nee said...

wahida...
Begitulah hendaknya...Aminn..

Eye_nee said...

Dee..
Rasa mcm semalm jer akk tuliskan sesuatu utk dia dah menulis lagi...pejam celik dah tuliskan lagi..

Eye_nee said...

@xiiinam..
Tq sis..

Eye_nee said...

Ros..
Waalaikumsalam Kakros..
Tq atas ucapan buat Zati...

Eye_nee said...

WuMing...
14 thn bukan sedikit dugaan..namun Alhamdulillah....

Eye_nee said...

Marya Yusof..
Waalaikumsalam sis...

Tq atas ucapan kamu kepada Zati...

anitadiana said...

seronoknya..dah anak dara dah...izzati...cantik lah...selamat hari lahir...semoga menjadi anak yg solehah ya..amin..