Yana Besama Binatang Kesayangan Dia..Snekki..

December 21, 2010



Salam gengs Semua...
Sihat gengs...
Aku Selsema gengs..
Balik keje Merempit la Katakan
Jap Kena Panas Jap Kena Hujan
Umuq pon bukan muda lagi
Anti Bodi pon Dah penat Melawan Penyakit...

Anak korang tentu ada yg bela Pet kan
Meow Ker....
Hamster Ker...
Tedy Bear Ker....Ni sesuai tuk mak-mak yg alah dgn bulu-buluan
Iguana Ker...


Ni Yana Punya Pet gengs...
Kasi ganas Sikit kan..
Yana kan Peminat Tegar Wresling Mania...
Nak bela Tedi Bear takut kena gelak pulak nnt...




Kemain Posing Ngan Snekki kesayangan dia gengs...alahai Yana...Yanaaaa...


Dicelah-selah pokok Limau..bergurau senda...


Namun Malang nya...


V

V

V

V

V

V

V

V

Bukan real gengs....Ular nya kulit jer.....baru lepas tkar kulit geng ular ni...sbb kulit dia tu masih basah lagi geng...bau hanyir masih kuat lagi...Yana buat dekkk jer..siap letak-letak kan kat leher lagi...tercabar aku ni gengs....Ala Yana...Ingat mak takut ker nak letak kan kat leher mak...Jgn nak gelak-gelakkan mak yer...

Siap Ko bentukkan I LOVE U yer Yana...Ko ni Kan mmg sah lah anak mak...berani......Mak mmg berani Yana...Berani-berani takuttttt.....



Tengok gengs...aku buat Mafla dari Snekki Yana ni...Makan ati la ko tgk aku INA MAIL....Mafla aku dari kulit Ular Na...kembali rasa ke zaman rock dulu2...keluar tgk konsert rock kat funfer mesti pakai mafla punya....dah abis rock la rasa nya bila pakai mafla masa tu....


18 geng komen :

rATu kEBaYA said...

fuh.. dahsyat mafla ular senduk ye.. kalau aku kak.. maulah termuntah2 menghidu bau kulit ular ni.. erm... tak leh ingat baunya.. tengit... ingat dulu masa tolong abah kutip sawit.. selalu nampak kulit ular.. masa tu mata meliar2 je tgk sekeliling takut ada ular lak..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

10 x damm ngan kulit ular tu. Setakat kulit ular tu, gua kerja estet melambak.jaga-jaga busuk tu. berani ko, memegang kulit ular.mentang-mentanglah zaman rock kapar, main mafla kulit ular ye.

Cik Pah said...

jaga jaga kak,nnt ular tu dtg balik mintak kulit dia..hehehhe

Eye_nee said...

Kebaya Senduk...
Kihkih..mmg bau dia tengit sgt kebaya..nak termuntah akk masa tu...semacam hanyir dia...Mafla Kulit Ular tuuu Kebaya....

Eye_nee said...

Ina Mail Sawa...
Dammm it..(kat skin ular)...Bukan calang2 mafla aku pakai Na..Mkan ati bumiputra rockers kat aku Na...

Eye_nee said...

Cik Pah Tedung...
Aku bagi kat dia kulit biawak Pah..merasa dia pakai kulit biawak....Dapat nama singkatan BIUL...BIawak+ULar....hihi...

eMMe said...

kak eye nee, mane dpt? me tak penah tgk la kak, ni sis citer baru tau, ular tu leh salin kulit dari kepala sampai ekor ekk..ingatkan salin kulit secebis2....tak terpikir salin mcm ni....pandai ular tu..ingat bebetul la ular hidup ke...suspen sis...

Eye_nee said...

Queen eMMe King Cobra...
Kali Pertama Gak Akk tgk yg kulit dia masih cantik cam ni Me...selalu tu dah terputus-putus..ni dia nmpk mmg sebijik ular..stat dari kepala sampai hujung ekor...kat dlm kebun sayur mak jumpa kulit Ular Ni...

Dee said...

pergh..giler ngeri..walau kulit ular..dee tetap takut..hihihi..

Eye_nee said...

Dee Anakonda...
MMg geli Dee....bau hanyir dia tu Dee..nak termuntah...sbb nak tunjuk kat Ina Mail "dammm uuu"...tu yg amik jugak gamba tu...hihihi...

Rinna said...

Tekezut tgk masa mula2 tuh..ingatkan ular betul2 tadi..rupanya kulit ulor aje..

Eeeii.. geli geleman plak walaupun kulit aje.. heheh.. :)

Eye_nee said...

Rinna...
Hehehe...mula2 saya tgk pon nmpk cam real jer....baru sgt salin kulit ni Rina...masih basah lg kulit tu...

al-lavendari said...

nak belajar ilmu ular .. boleh bersalin kulit. sentiasa mudalah nanti. hehe

Eye_nee said...

Tuan A-lavendari..
4ever young yer Tuan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

demmm u brani gila...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..makan hati tengok keberanian yana...apa ko makan masa ngandongkan dia kak...

A.I said...

panjangnya!! cantik lg kulit dia. mmg kompom la ni baru salin. kalau x, dia mcm berkerak2. bentuk kepala pon x nampak. ni cantek lagi..

Eye_nee said...

Budak pepel....
Demm it...ni menjangkit Ina Mail ni Pepel...Tak hengat pulak akk mkn apa dulu masa ngandung kan dia...rasa nya cam tertelan besi berani kut...

Eye_nee said...

Ai U Ai Ni...

Mmg Ai masa En HaB akk amik tu masih basahhhh lagi...hanyirrr Ai...bahagian kepala masih ok lagi..