Masih Kah AKu ...Jika Masih

October 26, 2010

Salam gengs
Gengs yg tak sihat...makan ubat gengs
Gengs yg putus cinta..sila cari yg lain gengg
Gengs yg tgh exam...buat betul2 gengs
Gengs yg kehilangan insan tersayang...doa dan Yassin hadiah terbaik gengs
Gengs yg rindukan kg...tunggu Raya Haji ni Balik gengs
Gengs yg lama tak jenguk mak pak kat kg..kepulangan kamu dinantikan gengs
Geng yg ada sakit kronik...Ajal maut semua kat tangan Allah gengs


Saja jer geng lama tak berpuisi..madah berhelah bagai..tak diasah parang tumpul la ia....disimpan keris..karat menemani...


Masihkah Aku...
Punya waktu Untuk Taubat

Jika Masih .....
Terus Mengulang Khilaf
Bersolat Diwaktu Penamat
Mengkhianati suci janji

Masihkah Aku...
Ada Ruang untuk dimaafkan

Jika Masih..
Mengunci Maaf
Amarah yg terlalu perlahan Hilangnya
Ego seumpama Berlian Keunggulannya

Masihkah Aku...
Akan diSayangi

Jika Masih..
Membenci Bagai Api Dalam Sekam
Menolak Perdamaian Perhubungan Insani
Menepis Hak Persahabatan Sejati

Masihkah Aku..
Seorang Geng

Jika Masih..
Memilih Rumah Yg aku sukai
Meninggalkan Jejak ditempat yg ku senangi
Jejak Ditinggal Menyakitkan Hati


Masihkah Aku...
Ye aku masih aku lagi geng...aku tak kan jd org lain.....Aku dulu kini dan selamanya..

Masih Lagi Aku Yang Sama.....

19 geng komen :

jedi said...

kekal selamanya sebagai diri sendiri

Eye_nee said...

The Return of Jedi..
Betul Bro..Lama tak menjegah kesana..masihkah kakak ko ni org yg sama Bro...Ampunnnn...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aku masih sakit senggugut.....huhuhuhuhu dan aku masih nebes nak mandikan si amani...wakakakakakak...

dotblogspotdotkom said...

masih ngadap pc... menunggu detik utk pulang ke rumah.,. huhuhuhu

Eye_nee said...

Budak Pepel..
Jika Masih Sengugut...Pain Kiler
Jika Masih Nebes..Ko jer mandi..Amani tak payah mandi...hahahah...

Eye_nee said...

Pak Chik..
Kita Masih sama seperti dulu..Aku juga masih mengadap PC utk detik 530 itu..huhu..

Encik MamaT said...

adakah aku juga masih.... konpius...

Ati Masrif said...

mmg lani musim sakit..kita pun tgh demam tp semangat kemas tmn kecik
jom sekodeng tmn kecikku..

aku pun tetap aku...hehe

Rinna said...

Hmm.. melayan puisi aku plak petang2 nie..sementara nunggu nak balik.. :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

masihkah??

rATu kEBaYA said...

aku tetap aku kak.. yg tak dapat jelajah blog ko time opis... malam org dah tdo baru aku nak jenguk blog ko kak..

Eye_nee said...

En. mamat Siparang Kontot...
Masih terasa conpius..

Ati Masrif..
Jika Masih demam..jumpa doktor ek..masih lg mahu menjengah tmn kecik mu..tungguuuuu..

Rinna..
Masih lagi mahu melayan puisi disini sebelum pulang..Tq sis

GKSB..
MasihKah??kau ingat...kita berlari-lari..dikaki langit mencari pelangi..masih kah kau ingat..hehe

Masih Lagi Berkebaya??..
kau Masih kau Kebaya...Jika masih tidak dpt melayarinya diopis..kau masih lagi boleh jelajah bolg akk dirumah..tq la yer..hehe


Masih Mahu gengs Semua kemari..hehehe...

NoRMie said...

masihkah kau ingat..
kita berlari-lari..
diwaktu hujan turun..
ehhh.. nyanyi la plak...

Eye_nee said...

Nor..
masih mau menyanyi..sila kan..hehehe

sueanne said...

kak..
masih mencari2 mata2 yg terbaik tuk blog ni ke..hehehe..

Eye_nee said...

Cik Sue...
Telah pon dijumpai....

ct fad said...

bilelah bedah montok dan lola gediks akan bersatu....menjadikan mereka insan yang di sayangi...huhuhu...

Eye_nee said...

ct Fad..
boleh ker mereka disatukan..bahaya ni..hehehe...

maiyah said...

aku msih yg sama lalala.. :D