Kentut!!!...apa kene mengena dgn berBloq?..

October 13, 2010

Salam gengs blog
Korang Sihat?
Dah Makan?
Berdiet? Elok juga supaya kentut tak bau busuk sgt...hehehe



Lama tak ke udara gengs...mood aku kene Virus...dgn macam2 hal yg terjadi kebelakangan ni bertambah hebat la Virus tu melanda...Atibiotik pulak kureng kesan nya..tu yg bersawang serabut setangkai mawar Bloq aku ni..

Saja jer nak citer2 ringan ngan gengs..mana lah tau lama tak keudara tetiba tak der geng yg sudi nak singgah lagi...sayu hati...

Ok gengs..lets stat the story...

Nak Masuk setahun dah aku berbloq ni gengs...pengikut kira ok la..aku pon bukan jenis rajin benar nak bloqwalking...bukan tak mahu...masa tak mengizinkan..maklumlah berbloging secara curi2 kat opis ni....Ampun Ya Allah...tp keje aku bereskan dulu gengs...

Dlm waktu berjln2 ke bloq gengs yg lain...aku byk la terjumpa gengs bloq bg tips tuk pembloq yg baru nak bertatih...macam aku ni la....jgn buat itu..jgn buat ini...tok sah letak itu toksah letak ni...jgn citer itu jgn citer ini...jgn letak widget itu ini...jgn letak lagu yg tak best... macam2 tips ada...TQ SO MUCH BLOGGERS OTAI.....

Tapi kan gengs bg aku org berbloq ni ada agenda dan matlamat mereka sendiri.... aku berbloq ni umpama aku terkentut gengs..sori gengs perumpamaan aku bunyinyer agak jengkel dan meloya kan....Bila aku nak kentut..aku kene lepaskan geng biarpon kdg2 boleh buat org loya. dan mual....apa daya aku...kentut ni hukum alam..tak boleh menidak kan nya kan....biar busuk aku kene lepaskan....sama ada gengs suka atau tidak ......aku tak boleh puas kan hati semua org...nak kentut aku bau Kristin Dior ke..Istiloder ker....mana aku boleh buat semua tu gengs....tp terkadang aku kene simpan kan kentut aku tu gengs...kemut kentut tu sampai terkentut semula kat dlm perut...menyumpah cacing2 aku kat dlm perut tu kat aku..nak2 pulak bila 3-4 hari tak membuang...tp apakan daya aku...aku kene kemut kentut tu utk tidak memalukan aku dan bukan saja utk aku utk gengs jugak...tak der la gengs terpaksa menahan napas. ...tersilap ari pitam pulak gengs atau silap haribulan gengs boleh sumpah seranah kat dlm hati...malaun mana lah yg kentut ni...dah la bau bangkai...berkudis la nak2 nyer jukebox dia tu..tak ker naya kene sumpah seranah gengs....tak ke menyesal aku nnt....contohnya bila kat dlm tempt sempit...dlm lifyg mmg tgh ramai gengs...maksudnya..ada masa aku kene lepaskan apa yg aku nak tulis tak kira la bagaimana busuknya org menilai aku ni...aku benci org hipokrit gengs....aku suka jd diri aku gengs...dan terkadang aku terpaksa tahan kentut tu demi kebaikan semua pihak...tp yg pasti akhirnya aku akan lepaskan juga bila berkesempatan ditempat dan kawasan yg selamat untuk semua orang....

Ok la gengs..Sori sgt gengs N3 aku mcam buang angin dan buat org angin jer kan... kan...kan.. gengs...

14 geng komen :

eMMe said...

Sis Eye Nee...sepanjang ayat, Kentok2 je...hahahaha...agak meloya kan gak la...baca2 gak sampai habis...kelakar gak Sis ni..ceria je..hahaha...

mizz sue said...

kite mesti jadi diri sendiri..betul tak anty???? hhee

Eye_nee said...

eMMe..
Kentut itu satu kenikmatan..cuma kerana dia busuk org tak pernah tahu dan kdg tak mahu ambil tahu kebaikannya...sayanggggi lah kentut anda...kihkihkih...

Eye_nee said...

Anak untie..
Tq Su..tak pernah jemu dtg kat bloq Untie..biar pon terkdg untie selalu lambat menjengah Su..betul jd diri kita...byk kebaikan dari musibahnya...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

berpinar aku baca kentot ko nie kak..cam amani la..suka na kentot....johan la dia klu kentot...*tetiba off topic kan..tapi masih pasal kentot kira orait la kan..hahaha*

Eye_nee said...

Budak Pepel..
orait apa citer pasal kentut..maksudnyer kita ni masih Allah bg idup lg tuk merasai nikmat terkentut Pepel..kalau mati sok..bOle ko kentut???...hahahaha...

Rinna said...

Kalau badan berangin..kentut laa..yg dpat melegakan badan.. aduhh nikmatnyaa..kalau tak kentut rasa badan tuh.. cam lemah2 jer :)

eja_faizah said...

lu ni kan mmg suker kentut lebeh ar... citer psl korek idong ar plk.. hehehehe..

rATu kEBaYA said...

kentut pun takpe kak.. yang penting ada citer.. jgn jd mcm anoy suka komen tapi isi tadak... betul tak kak..

malam baru dapat bersiaran d blog akak ni...

tapi aku tak benti gelak ni kak.. keluar usus kentut aku dibuatnya

aRoL said...

kentut aje lah cik kak...asal jgn terlebih kentut sudah..hehe..

NoRMie said...

bestnye.. kalo kentut bau kristin dior.. hihihi..

kak ina mail said...

aku ni jenis manusia yang boleh menerima, samaada kentut yang ko bagi harum mahupun busuk.Biasalah jadi manusiakan, kita kena redha, yang baik kita jadikan tauladan, yang buruk kita jadikan sempadan.aku pun ada kelemahan aku sendiri.tak semua manusia perfect.apa-apa pun you are my best friend forever.

Eye_nee said...

Rinna..
Betulkan Na...kalau kembong tu dpt lepaskan kentut..perghhh lega jer kan..

Eja Mek Tam..
Al lu suka kan bc N3's wa..terimala kenyataan..biarpon citer kentut..lu ttp layan kan..hahah..citer korek idung???..cam intersting tu...hahaha

Ratu la sgtttt...
Betul tu Beb..pd ko citer org sini tak betul org sana salah..bih baik ko citer pasal kentut...tak menyentuh sensitiviti org lain kecuali lah anoy yg alergic..kihkihkih..

Eye_nee said...

AroL..
heheh..kentut jgn tak kentut...

Nor..
Kalau lah boleh akk nak bau..CK..hehehehe...

Ina the Geng..
Betul Na..tu yg cuba aku nak sampaikan..aku ni sempoi Na..idup aku tak pakai topeng..apa yg aku rasa aku kene ckp..biarpon pahit aku kene kuarkan..dan terkdg bila ianya manis terpaksa simpan..aku kene simpan...cam tu la...