Langkah Pertama Telah Selesai..Teruskan Melangkah Lebih Maju...

March 21, 2014

As-Salam gengs

Semoga rahmat Allah sentiasa buat kamu semua gengs

19/03/2014
Majlis Konvokesyen ke 8
Politeknik Syed Sirajuddin
Arau Perlis
Dip. Teknologi Maklumat

Alhamdulillah..
Langkah masih panjang Kakak
Jika ALlah izinkan barakah umur mu
Teruskan menjadi insan cemerlang
Di Dunia dan Akhirat

Mak Dan Ayah
Ucapkan terimakasih
Sehingga hari ini
Kamu masih setia menjadi seorang insan
Dalam ertikata sebenar-benar insan
Insan yg masih mahu bersyukur kepadaNYA
dan Insan yg masih tahu menghormati kami
Ibu Ayah mu...

Terimakasih
Kerana menjadi contoh buat adik2
Meneruskan kesinambungan kamu nnt

Terimakasih
Kerana menjadi sebahagian dari kehidupan kami
Mak Dan Ayah..

Tahniah
Semoga Kakak terus maju
Terus Berusaha
Terus Tabah
Terus Redha
Terus sentiasa positif dalam kehidupan





Apa saja yg ingin kakak lakukan sentiasa ingatkan AYAH...Kakak kan anak AYAH....Kesayangan AYAH


 



PEMBERITAHU:Tiada yg lebih indah dari menyaksikan hari paling berharga buat seorg anak dapat dikongsikan bersama...Syukran Ya-Allah...


#DOAUNTUKMH370

28 geng komen :

:: idzwa :: said...

Tahniah & alhamdulillah kakak :)

Eye_nee said...

idzwa..
Tq sis..:)

Hanis Azla said...

As-salam kak eye-nee..

Alhamdulillah.. tahniah untuk kakak.. semoga kakak terus dapat menjadi contoh yang baik untuk adik2 dan semoga kakak dapat sentiasa membahagiakan hati kedua ibu dan ayah.. manis sungguh anak ayah tu.. secantik ibunya juga..

Eye_nee said...

Hanis Azla..
Tq sis...Anak Ayah kannn..Mak tak terasa pun cuma luahkan jerr...hehe..

makcik tempe said...

congrat untuk akak dan geng, semoga dipermudahkan segala-galanya.

Eye_nee said...

makcik tempe..
Tq lah makchik..sambal tempe ikan bilis tempe garing satuuuuu....

Wak Gelas said...

tahniah untuk anak dan emak dan jugak bapaknye jugakk., aminn

Eye_nee said...

Wak gelas..
Tkasih wak...aminn...

Kesuma Angsana said...

tahniah yer kakak, kejayaan anak2 kejayaan buat mak ayah dier jugakan !..

Kakzakie said...

Tahniah buat kakak.. memang sebagai kakak kena jadi mentor buat adik-adik..

Tahniah buat Eye-nee dan suami juga.

Eye_nee said...

KA..
Ia KA...membesarkan mereka cabaran paling indah..meyaksikan kejayaan mereka tangisan paling gembira..melihat mereka terus berjaya..impian dan doa kita...

Eye_nee said...

kakzakie..
Kan kak...cabaran anak sulung..menjd contoh adik2...tempang mereka cerminan kita ibubapakan kak...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah kakak... moga menjadi pemangkin buat adik-adik...

Tahniah juga buat mak dan ayah yg terus memberi semangat kepada anak-anak..

Pemberitahuan :- Mak ni tau... cuba senyum sikit bila bergambar tu:) Tahulah banyak darah hang jebat dalam badan tu :p

Eye_nee said...

Cahaya Hidupku..
Aku try test nak senyum T..terlepas gak muka jebat tu..abih tu camner naturally nya begitu kan..hadap jer lah anak2 ku sekalian...hahahaha..tp garang2 pun aku kalakar kan T kan...

lieyalatif said...

ALHAMDULILLAH.....tahniah kakak....tahniah kak sbb berjaya mendidik anak dgn cemerlang...in sha Allah kakak akan cemerlang dunia dan akhirat....

sejuk perut, bangga kan kak anak dpt segulung diploma....jap lagi ijazah plak...ya Allah moga2 anak2 lieya bijak dan berjaya mcm kakak jugak....

Eye_nee said...

lieyalatif..
Kita ibubapa hanya pendorong kejayaan mereka sis...pilihan, kesungguhan kejayaan atas usaha mereka bersama doa kita sebagai ibubapa..Didikan kamu cukup baik pd mereka..InsyaAllah Allah permudahkan nnt lieya...

attyfir said...

Tahniah kakak.. happy bila tgk anak2 berjaya

Eye_nee said...

attyfir..
Mekasih T.."akak" ko juga akan berjaya tu nnt..InsyaAllah...

A.I said...

Wahhhh...tahniah utk si kakak & akak jugak ^_________^

Eye_nee said...

A.I.
Mekasih lah sis..InsyaAllah.. kamu juga boleh budak tingtong...Jgn cepat ragui kemampuan mereka...

Hantu Kak Limah said...

Gua kalo bab gini memey tacing skit..sobb.seb..sob..seb...
Tahniah pd ank mu geng...sambil gua memandang 2 budak kecik depan gua yg tgh membeso...fuhhhh..gua emo...

Eye_nee said...

Rilek la derr..gua yakin dgn lu boleh der..2 budak kecik tu lu pjam celik pjam celik..besar dah..jgn lu pejam tak celik2..itu baru haru..muahahaha...

Nor Azimah said...

kakak anak sulung yea?
Tahniah kerana jadi contoh baik utk adik-adik, tahniah juga utk akak dan abang kerana tiada kejayaan seorang anak itu, melainkan ia bermula dari tangan ibu dan ayah juga.

Kakak..letakkan Allah dan Rasul teratas di takhta hatimu...

nahmy said...

alhamdulillah...cemerlang kat dunia...selamat kat akhirat..

Daddy Ziyyad said...

Tahniah Kakak..
Saya doakan,Kakak terus cemerlang hingga ke peringkat tertinggi..Insya Allah...

Dee said...

congrats kakak..

moga dapat kerjaya yang sesuai dengan kelulusan..moga berjaya dalam hidup....amin..

JunAina said...

Tahniah pada kak dan tahniah juga kepada ibu-ayah yang mendidik.

Awak pergi kampung kita yee...:)

Dearie Pearls said...

congrats kakak..
segak dan meletop pasangan suami isteri itu.