Ku Cari Cahaya Dalam Kekaburan Suria...

March 12, 2014

As-Salam gengs

Semoga Rahmat Allah sentiasa mengiringi kehidupan kamu gengs

#DOAUnTuKMH370

Sejak dari 4 hari yg lepas
Kepala aku berat gengs
Berat Sangat
Habis Segala tulisan perihal MH370 ni aku baca
Tak kisahlah siapa yg postkan artikel tu
Pasti Aku baca
Pendek
Panjang menjela
Semua Aku baca
Cumanya aku tak berminat pun nak komen
Biar pun ada penceritaan yg dibaca buat hati sakit
Masih tersisa sabarnya...
Well Done Hati..Sbb tidak membenarkan jari-jemari ku menulis komentar.....

 Ku Titipkan sesuatu buat mu MH370

Mana Hilang mu?
Mana Haluan mu?
Mana Hanyut mu?
Mana Hayat mu?
Mana Hijrah mu?
Mana Hinggap mu?

Jika Hilang dirancang..Ceritakan lah
Jika Haluan dipaksa...Tunjukan lah
Jika Hanyut dirahsia..Rungkaikan lah
Jika Hayat disembunyi...Bongkarkan lah
Jika Hijrah disangkal...Huraikan lah
Jika Hinggap dimana-mana....Temukan lah

Ya-Allah temukan lah dia dgn kami semula
Bersama-sama isi perut yg dikendongnya
Pulang kan dia semula dalam keadaan yg sangat Sempurna Ya-Allah
Sesungguhnya Rahsia MU cetek akal kami mengukur
Tapi kami percaya seluruh dunia percaya
DOA kami pasti akan kau makbulkan YA-ALLAH
Pasti.......



PEMBERITAHU:#prayforMH370....






16 geng komen :

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Amin.. semoga Allah mempermudahkan segala urusan kan Nee...
Doa Dan terus berdoa... Allah melihat, mendengar, pasti diberi pertunjuk Dan pertolongan..
#DoautkMH370#

:: idzwa :: said...

kiter serupa kak..hanya mampu baca & doa dlm hati je..nak komen tu jauh sekali..

:: idzwa :: said...

kiter serupa kak..hanya mampu baca & doa dlm hati je..nak komen tu jauh sekali..

Eye_nee said...

Cahaya Hidupku..
Sampai pening2 kepala aku membaca T...pelbagai teori..yg pasti Allah belum makbulkan lagi segala persoalan kita...DIA pasti akan makbulkan..Aku Yakin T...sgt Yakin...

Eye_nee said...

idzwa...
Ini begitu begini teori cerdik pandai..ada yg tak cerdik pun punya teori mereka juga..tu yg muka kita...senyum...berkerut...mata keatas...terfikir-fikir...

#DOAUNTUKMH370....

Nor Azimah said...

saya tak baca yang teori2 tu, yang saya cari artikel2 yang boleh membuatkan kita makin meletakkan harapan hanya kepadaNya

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

kita orang biasa nih....selawat dan berdoa je la.... nak buat mende lain tak mampu......

tunggu juga kot² USA panggil superman....ironman.... spiderman dan segala man yang ada.. tp hampa....

Eye_nee said...

Pelbagai teori ditulis..Pencerahannya nnt hanya 1...masa akan menjadi penentu...sehingga pencerahannya ditemui...DOA sahaja mampu dititipkan...Biar yg berkenaan buat kerja mereka...

Eye_nee said...

pakcik..
Baca...baca...baca...Pagi ni penemuan terbaru...ingatkan jumpa pagi ni..rupanya pada 9 hb...kenapa baru hari ni??????...semakin misteriusssssssss....

#pray4MH370

BUNDA a.k.a KN said...

#DoaBuatMH370 :(

Kakzakie said...

Apalah kemampuan kita selain berdoa-berdoa dan berdoa..

Eye_nee said...

BUNDA..
yer BUNDA

#DOAUNTUKMH370

Eye_nee said...

KAKZAKIE...
Senjata mukmin kan kak...

aizamia3 said...

setuju.. ;)
baca pastu baca jelah.. nak komen bagai idaklah reti sebab bukan bidang ai.. tapi kalau itu bidang ai sekalipun takkan terluah komen tu..

Eye_nee said...

aizamia..
Yer ai..akk baca...baca dan baca..jantung sejak 6 hari yg lalu bagaikan bersenam...sekejap laju....sekejap normal beat nya...

Kesuma Angsana said...

moga dipermudahkan semua urusan yer !