Bergembira Tepuk Tangan Sama-Sama...

February 13, 2013

Assalamualaikum gengs..
Semoga kalian semua dalam rahmatNya....

Sekadar meluahkan
Sebuah kegembiraan
Kegembiraan yg punya had
Punya ukuran

Bukan meriak
Jauh sekali menunjuk-nunjuk
Diluar sana ribuan malah jutaan
Sudah mendapat kannya
Lebih awal

Ahh!! peduli apa
Bukan masa ku waktu itu
Aku belum mampu
Akhirnya bersama
Komen yg kalian lontarkan
dan yg ini paling ku suka

"SOMETIMES WE HAVE TO BE SELFISH IN ORDER TO BE HAPPY"
"I DON'T THINK ITS A CRIME..JUST REWARD YOUR SELF"
Thank SIS .words with valued as diamond...yes  i'm always forgotten "ME" as a person to be rewarded.

Aku sudah memperolehi keinginan itu.....

 

PEMBERITAHU: Note 2 Ringgit itu adalah lebih sedikit jumlahnya dari NOTE 1 ringgit......

14 geng komen :

Hantu Kak Limah said...

Yeyeyyeye...gua tepuk kuat2... Lu dgr x....hahahha...gua masih menanti note tiga ringgit yg khabar anginnye akn muncul..kihkihkih....

:: Mrs.Eady :: said...

Yeahhhh pakai note ke?alhamdulillah sometime mmg kiter kene hargai pengorbanan penat lelah diri kiter sendiri :)

Kakzakie said...

Sesekali perlu menghargai diri sendiri andai termampu dan tidak melebihi - rasanya bila dah jadi ibu dan bekerja pulak tu mesti pandai ukur baju di badan sendiri kan Eye_nee.

Eye_nee said...

LImah Hantu...
Hehehe..ko bolehlah Limah..note tiga ringgit itu bagi mu sgt murah kan...ko kan ada keje part time..supply darah ke sepital-sepital yg berdekatan kawasan DUN pelabuhan klang utara....

Eye_nee said...

Mrs Eady..
:)...yehaaa...

Eye_nee said...

Kakzakie..
yer kak...sesekali menghadiahkan diri sendiri...terasa berbaloi selepas penantian bebbulan-bulan tu...

Rinna said...

Wahh tahniah.. berbaloi sgt.. tuh..

Eye_nee said...

Rinna..

:)...:)...:)...senyum tak perlu kata apa2...

makchaq said...

Makchaq tumpang gembira bila eye_nee dapat memiliki apa yang dihajat dan diidamkan berbulan lamanya... tentu seronokkan...

tapi sangat nak tau la apa la gerangan yang dah dimiliki tu...walaupun dah jutaan orang dah memilikinya tapi makchaq yakin makchaq antara orang yang tak dak lagi benda tu..



Eye_nee said...

Mak Chaq...
Ia nya tertulis di bahagian PEMEBERITAHU....hehehehehe....makchaq pasti boleh agak dah apa brgnya tu...

Zana Adieyza said...

sesekali mmg perlu reward diri sendiri.. sayang diri sendiri sebelum sayang diri orang lain.. x gitu?

wah, bei handphone baru eh.. syok!!

salam kenal dari zana... nice blog dear!

Eye_nee said...

Zana Adieyza..
Tq sis singgah dan tinggalkan jejak disini...betul kan sis...sesekali manjakan diri sendiri dgn keringat sendiri..berbaloiii...

NM03 said...

wow!!!! note mmg terbaik!

Eye_nee said...

NM03...
Gue juga harus bilang WOW gitu..Alhamdulillah sis..dpat jugak...mak senyum dlm tido sbb note 2 ringgit itu pun tido sebantal....hahahahahahaha.....