Kannn...Siapa Suruh Intai-Intai Dia....

May 11, 2012

Assalamualaikum gengs....

Petang baru bersiaran gengs...

Nak cerita sikit perihal dua anak dara aku ni gengs..

Aku dah pesan jgn intai-intai...
Jangan berani nak senyum-senyum kat dia...
Dia ada naluri jugak...
Ada perasaan...

Sekali dia mengorat....
Pucat Muka....
Tu Lah...
Pesan mak tak nak dengar....

















Hah!!!!





Kan




Kan





Kan





Kan






















Kelakar tengok Muka korang...hehehe...


PEMBERITAHU:Korang Buah hati Mak....

15 geng komen :

Cik Ina Do Do Cheng said...

buah hati mak cuak . geng aku pun belum pernah lagi nengok gajah secara berdepan. kalau gajah tu bagi aku belalai cam tu aku pun cuak mungkin lebih dari anak ko. cian anak ko muka kat nak nangis

-gedek! said...

kang kena sedut, kang...! haha!

Papa Mifz said...

naik gajah...wah syok jugak yer...katne tu yer??

Eye_nee said...

Dodocheng...
Teruja beb kali pertama nengok gajah pas tu boleh pegang2..tp bila tengok muka dia kesian ya amat aku rasa....sedih dan sayu jer...belalai tu nampak cam lembik-lembik dodocheng..goli den...

Eye_nee said...

gedek...
Vacuum...kompom BERSIH anak makcik dari anasir2 jahat...hahahha...

Eye_nee said...

Papa Mifz..
memang seronok bro...Masa kat Phuket hari tu....

Emma said...

wah! syioknya depa.

Eye_nee said...

Emma...
Syiok sgttt sis....

:: Mrs.Eady :: said...

kekekekekke....kene ngorat ye!!

Gen2Merah said...

hahahaha... kelakar plak... mana tak takutnya,.. belalai macam rupa ular sawa.. ekeke

Eye_nee said...

Mrs Eady...
Ekekeke....Siapa suruh usha2 dia...

Eye_nee said...

Red Gen2..
Hehe...Dah rupa pacat gergasi belalai dia tu....eeee...

Kakzakie said...

Jangan kata buah hati mak yg cuak... kalau auntie pun dah terjerit dan salah hemat boleh lompat keluar agaknya...

Eye_nee said...

kakzakie...
Kalau lompat tinggi kak...heheh..terpaksa lah menghimpit dan terjerit...mcmlah gajah tu takut....

anitadiana said...

kalu ita pun takut juga...