Gelojoh Sangat...Padan Muka Aku....

May 09, 2012

Assalamualaikum gengs...

Orang kata kan gengs...bila membeli tengok-tengoklah dulu...
telek-telek lah sikit...supaya jangan menyesal....
Itulah kita ni kan dah namanya manusia
Lupa memanjang
Ingat sekejap..Lupa lama....
nampak cantik sikit terus rembat

bukan apa gengs
nampak cantik
harga murah
rembat lah satu
balik rumah
bila suruh Yana pakai.......
 Aku nampak lain macam jer gambar tu...





Apa korang nampak gengs....







Sekali Gambar Salib lah pulak...

Cepat2 aku pegi tukar..nasib baik budak salesgirl tu ok...siap mita maaf kat aku gengs..dia pun kata dia tak perasan gambar tu.....

Lain org lain pendapat kan gengs...ada yg kata apa salahnya..jika sekiranya bentuk SALIB itu tidak benar2 menyerupai lambang SALIB yg sebenarnya dgn lain kata ianya cuma sekadar gambar..entahlah..tp aku yakin walaupun ianya sekadar ilustrasi aku tetap tidak mahu...FullStop....

PEMBERITAHU:hati2 gengs jgn gelojoh mcm aku....


42 geng komen :

kakcik said...

Macam2 cara dibuat untuk mengaburi mata kita. Kalau tak prihatin, tak sedar kita usung ke sini sana, kan? :(

Rinna said...

Betul laa.. mula2 kalau tengok gitu jerk..mmg tak perasan... skrg nie mcm2 cara nak ngaburi mata kita umah islam nie kan.. elok laa tu tukar..

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

huhuh... kalu ada orang cakap mcm tu.... kamu ajwab le... "kang aku salib ko... nak??..."..


sekali update belog.... pagi petang daaa..... tak bg peluang langsung

Eye_nee said...

Kakcik...
Yerla kakcik...sekali pdg mmg sekadar corak gambar bunga...lalainya saya ni kan kak....

:: Mrs.Eady :: said...

baik..lepas ni harus ditelek!

Eye_nee said...

Rinna...
betul sis kata...itulah inilah dibuatnya...kalau tak hati2 macam saya ni...sib bak budak tu nak tukar kalau tak saya buang jer lah...

Eye_nee said...

pakchik dot...
hehehe....amboi pakchik kemain garang lagi sekarang...

hehehe..mood tgh rajin ni pakchik...sat lagi kuar satu lagi n3..kuar satu lagi...kuar satu lagi..

Eye_nee said...

Mrs. eady...
telek jgn tak telek...

Kakzakie said...

Kalau kakak pun tak mahu dan tak bagi anak kakak pakai juga eye_nee...

Hanis Azla said...

ada org mmg rasa tak kisah tp sya pun rasa kurang selesa juga.. sblm ni pernah terkena juga.. sejak tu mmg berjaga2.. klu yg ada byk2 corak atau bunga2 mmg dok belek betul2.. nasib boleh tukar yer kak..

Pok Amai-Amai said...

Ish....mmg nmpk salib la. Aduh...

MIRA said...

visiting...jenguk sini yek
http://myraluminousboutique.blogspot.com/2012/05/update-news.html

Eye_nee said...

Kakzakie..
Mmg kak...balik jer dari membeli tu suruh Yana cuba...Mmg jelas sgt nmpak lambang tu...terus lipat masuk beg..esoknya tu saya tukar...

Eye_nee said...

Hanis Azla...
Dulu kaklong akk pernah beli baju gambaq KHinxxr..akk siap gelak kan dia..kaklong akk ckp nmpk mcm tedybear....ni akk pulak tersilap..nasib baik kaklong tak tau..kalau tak kompom kene gelak sakan lah akk...

Eye_nee said...

Fara...
Kan sis...aduhai akk silap...

♥MAMASYAZA♥ said...

sama la cam saya pun, nak belikan panties utk siratu yg ada gambar barbie girl. rupanya dlm 3 helai tu, yg sehelai tu ada gambar bentuk anjing. geram dibuatnya. salah saya tak check betol2

atuk said...

Assalamualaikum Eye

Subhanallah
macam2 cara mereka buat yer

So Shy Lady (SSL) said...

ya lah klau sy pon t.prasan. kdg2 sjadah pon kna check btul2 patern nya

Eye_nee said...

Mamasyaza...
Tu lah mama..benda mcm kita tak sangka...kdg tu kita dah perhati..tp sekali lalu jer...balik rumah...baru perasan...

eMMe said...

mujur la akak nampak, kalo tgk, mmg tak perasan, kene tgk betul,

Kak, smalam mr HuB dpt tiket wayang RM30, nak tau sape bagi? tak yah tau la... ade la client kite ni... tgk kat tiket wayang tu, belian amal dari gereja XXXX gereja tu, kami check adalah gereja yg terbesar di negara omputih la kak....huhuu..
mr HuB tak mo amik dia nak bg kat sesape yg bukan Islam, halus kan cara dowang ni kak...

Eye_nee said...

Atuk...
Waalaikumsalam Tuk..

Saya yg salah...tak tgk betul2...

Gen2Merah said...

yaa, memang jelas sangat gambar salib... kadang2 kita sbg pengguna mmg tak perasan pun kan... nampak cantik je depan mata.. rupanya ada sesuatu d sebaliknya...

Eye_nee said...

SSL..
Memey ambo tok prase shy...punyolah eksaited khe...main rembat belake...lepah tu baru nampok...guanooo...

Eye_nee said...

eMMe..
Tu lah sis..mmg tak persan langsung masa membeli tu..

Elok jugak kamu ceritakan ni sis...jgn ghairah sgt kita nak menonton rupanya hasil tu utk bantuan lain...semoga kita lebih berhati-hati...

Eye_nee said...

Gen2..
Mmg tak perasan sampailah Yana sarungkan dibadan...terus Akk..Ya-Allah biar betul....skk silap...

WuMing said...

Nasib baik boleh tukar... tidak rugi laa..

jedi said...

tektik diorang...nak pesong kita.

shameel Iskandar said...

Nasib baik Eye_nee cepat2 perasan 'kecacatan' baju tu. Jurujual tu islam ke?

Cik FaRiZaM said...

ha'a la .sib baik awak perasn n p tukar :)

singgah blog sy & sy nak share something

nk ajak awk join giveaway mudah:

Kalau korang nak menang hadiah RM10 & hadiah misteri dari Maxis korang terjah blog shakiddo.com .Setiap hari sehingga 13 Mei 2012 ni, Shakiddo ada buat giveaway. Sy pun dah menang RM10 dalam Giveaway Hazman VS Food Siri ke-2 !!!!! JOM !

Cik FaRiZaM said...

singgah n follow sini- afasz

anitadiana said...

betul alh...jelas tu..nasib baik boleh tukar...jahat betul lah dia org ne kan...

Papa Mifz said...

dah tengok betul2 baru perasan kan...

Dee said...

baik..akan lebih berhati2 di masa depan..

Eye_nee said...

Wu Ming...
Sib baik bolehkan...

Eye_nee said...

jedi...
kene lebih berhati-hati lepas ni...

Eye_nee said...

Shameel..
Selepas dan disarungkan ke badan Yana baru perasan sgt...

Sabahan rasanay sales girl tu...but she's ok....siap minta mmaf lagi...

Eye_nee said...

Cik Farizam...
InsyaAllah saya akan ke bloq kamu...

Eye_nee said...

anitadiana...
jd pengajaran supaya lebih berhati-hati..jgn main tangkap muat jer mcm saya ni...

Eye_nee said...

Papa Mifz...
Iyor lah kan...ekau pun nnt barhati-hati juo yor..kot toboli kek sicomey Mifz lak nnt...

Eye_nee said...

Dee..
Sesama kita...

Gen2Merah said...

salam pagi Jumaat Eye Nee

Cik Ina Do Do Cheng said...

kalau aku pun tak tengok dulu sebelum beli baju, lenkali kena belek dulu takut dapat baju yang ada salib.tak sangka, pandang sekali lalu cam tak perasan je gambar salib tu.entahlah geng dari kecik lagi aku kalau gambar bersalib-salib ni ngeri sikit .