SePuLuH SeBeLaS SePuLuH

November 10, 2010

Salam gengs Semua
Macammana Gengs semua..sihat tak???

Lama Tak Update Gengs..Ader Citer...Tak Der Masa....
Mengalahkan Org nak amik Hj pulak sibuknya kan..Poyo...
Betul gengs Tak sempat nak jeling Bloq korang pon...
Nnt aku usahakan Yer gengs...
Cumaaaaaaaaa....Jgn pernah lupakan aku gengs.........................................................syahdu.......


Ok Gengs...ni pon tak byk aku nak tulis...cuma Hari Ini......10-11-2010...Harijadi My Little Princess....ADRIANA BATRISYIA BINTI ROSSTAM...6 TAHUN........

Nanti aku updatekan gambar2 dia ok....



ADRIANA BATRISYIA....
Enam Tahun Kini Usia Mu
Enam Tahun Mak Melihat Keletah Mu
Enam Tahun Cepat Benar Masa Berlalu
Enam Tahun Mak Sayangkan Mu


ADRIANA BATRISYIA...
Syukur Mak Atas Kelahiran Mu
Doa Mak Sentiasa Mengiringi Mu
Kesejahteraan Mak Pohon Kan Untuk Mu
Kebahagian Dunia Akhirat Setiap Detik Untuk Mu
Dan Barakah Usia Sentiasa Mendampingi Mu


ADRIANA BATRISYIA...
Jadilah Anak Yang Beriman
Jadilah Insan Yang Budiman
Membesarlah Penuh Kesopanan
Agar Tidak Ada Kecurigaan
Cerca Caci Serta Umpatan


ADRIANA BATRISYIA...
.
Mak Dan Ayah Sayangkan Mu
Kakak Dan Zati Juga Begitu
Kasih Kami Sentiasa Buat Mu
Dulu, Kini dan Selamanya Begitu

14 geng komen :

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie besday dear...semoga menjadi anak yang membahagiakan kedua ibubapanya..amin...
kak sedap nama anak ko kak...cam strawbery sedap...:)...

rATu kEBaYA said...

selamat hari lahir adriana batrisyia.. akak eh... acik doakan adriana menjadi anak yang solehah dan dapat menjaga ibubapa bila besar nanti...

sama dgn saya ye kak.. boleh celeb sama2 ni..

eMMe said...

hepi bufday dear yana~
nak hadiah, minta kat mak yea
semoga jadi anak yg baik yea...

kak ina mail said...

Amboi sedapnya nama puteri Adriana Batrisya.Aku tambah puteri, sebab secocok.Selamat semua ye, semoga puteri kau panjang umur dan dimurahkan rezeki.Aminnn

Eye_nee said...

SAYANGGGGGGG KORANGGGGG SEMUAAAA DIATASSSSSS...

Tak sempat aku nak balas sorang2 gengs...aku nak ucapkan terimakasih atas ucapan korang Kat Yana...

LuVVV gengs semua....

NoRMie said...

selamat hari lahir buat YaNa..
semoga panjang umur..
semoga murah rezeki..
semoga menjadi anak yang baik..

JaNGaN NaKaL2 TaW...
SaYaNGGGGGGGGGG... YaNa...

Eye_nee said...

Nor...
mekacih yer...

D.O.U.B.L.E...S said...

HAPPY BESDAY ADRIANA BATRISYIA........Bestnya pantu tu suka saya baca...

Eye_nee said...

CT...
Timaksih T....

Rinna said...

Heppp bufday Adriana Batrisyia.. Moga dan besar nanti menjadi anak yang solehah yer..

Curlastt laa pantun Eyenee tuh.. sweet sgt.. :)

dotblogspotdotkom said...

moga dimurahkan rezeki..... dipermudahkan kehidupan masa depan nye nanti.. insya ALLAH....

Eye_nee said...

Rinna..
Tq Sis...

PakChik..
Terimakasih Pak Chik

mama qistina said...

selamat hari jadi untuk Adriana ...esok hari jadi saya pulak 12/11 emmm tua dah diri ini...

Eye_nee said...

hAI mAMA QISTINA..
hEPI bELATED BESDAY SIS...