Kamar Sepi Itu

July 13, 2010


Salam Geng2 Bloq....

lama benar rasanya tak bercerita....sori geng..masih lagi mahu berkongsi cerita kesedihan lalu..memori tu terlalu perit untuk dilupakan..kami sekeluarga mencuba sedaya yg mungkin...menerima kenyataan kehilangan itu...



Sebuah Kamar
Sepi
Sunyi
Kaku
Bisu

Sebuah Kamar
Dahulu Bertuan
Lappy Menemani
Kipas Menari Tanpa Henti

Sebuah Kamar
Kini Ditangisi
Sebak Hiba
Duka Lara
Derita Tanpa Penghujung

Sebuah Kamar
Penuh Memori
Sukar Menerima
Sebuah Cerita
Tentang Hidup dan Mati

Sebuah Kamar
Tetap Disitu
Setia Menanti
Tuan Yang Telah Pergi
Yang Tak Mungkin akan Kembali

Sebuah Kamar
Kini Sujud Seorang Ibu
Sejadah Yassin Jadi Peneman
Buat Perlepas Kerinduan
Buat Putera Kesayangan

8 geng komen :

mizz sue said...

SEMOGA ANTY SEKELUARGA TABAH

Eye_nee said...

Su..
Tq Dear..
Sori masih lagi kene berkongsi Kesedihan Untie....Tq Singgah Kat sini..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

take ur time my dear sis....setiap apa yang berlaku pasti akan ada hikmah yang tersembunyi...luahkan perasaan mu akak ku sayang..semoga dapat meringankan bebanan di hati..i lap u..take care k...

Eye_nee said...

Purple..
tq Purple....
Busan ek dgr cerita sedih jer dua tiga n3 akk ni kan...Tq Purple masih sudi lagi dtg kat sini...

Dee said...

tabahlah ye sis..moga rohnya tenang di sana..amin..

dotblogspotdotkom said...

bykan bersabar fren....

jika kita menhayati @ mendalami @ memahami yg selama ini ALLAH bagi amanah kepada kita utk menjaga pemberian ALLAH..... dan sampai masa ALLAH ambik balik.. insya ALLAH.. kt akan sedar dan ingat.. bahawa kita nih meminjam aje....

umpama kita bagi anak kat babysitter... sampai waktu... kita ambik plak anak tu... babysitter xkan le nak marah kan?..

so bersabo la fren...

Eye_nee said...

Dee..
Tq Sis..dari merangkak kami sekuarga dah bertatih sekarang ni..InsyaAllah kami akan berjalan dan boleh berlari semula selepas ni...

Tq Dee..kau masih sudi mampir disini lagi ya...

Eye_nee said...

PakChik Dot. . .
Ye Pak Chik ..Amanah kesayangan Yang cuma pinjaman sementara telah Dia Ambil Semula..tak terlintas pun nak marahkan Dia..kami masih sedar siapa diri kami..insan kerdil yg Dia ciptakan...kesedihan dlm kehilangan Insan yg disayangi mmg sebahgian dari kehidupan kita pakchik...Kami redha cuma terkdg rasa rindu tu dtg tanpa kad undagan PakChik...
Tq Pakchik...sudi lagi dtg jenguk citer2 yg diulang tayang saja...