Tak Ada..Mintak...Dah Ada...Hampeh...

January 25, 2010

Ptg sabtu 24-1-10.....lepas santai2 tgk mak masak lemang tu......aku kena pi ambil Zati pulak kat sekolah Agama...sekolah Zati dah siap sedia ganti cuti Hari Raya nnt...wah cepat tul la Ustaz&Ustazah ko buat cuti ganti yer Zati...sementara dok tunggu Zati tu...aku tgk budak2 duk main Futsal...bagus korang yer.....menyihatkan tubuh badan ....buat keluar2 peluh......Ralit tgk dorang main...TPPPPPPP...tetiba aku tgk mcm ader yg tak kene dgn gelagang Futsal tu......




v

v

v

v

V

V

V

V



Banyak pulak pintu gol yg dorang buat.....tu la kan tak der gelagang ni bising2 mohon...nak jugak..nak jugak...tak sempat2...bila dah ada...cam ni jadiknyer....kan menyusahkan diri sendiri...setap kali buat tendagan bola akan keluar....mana tak nyer dah sekeling berlubang....nak kene lebih gol keeper simpanan ni....untuk kutip bola kat lubang gol tak der lesen tu......ish..ish...ish....



10 geng komen :

Q said...

Ni mesti jenis yang nak masuk tapi tak nak susah2 masuk ikut pintu utama...potong pagar..panjat pagar..mcm2......kreatif yg tak membina ..akakkk miss youuu

Eye_nee said...

Q QUTE:
Naper Niii...mana Q pegi....Q sihat tak.....just take a gud care of ur self ok.....windu nak tgk Q painting lagi....

sueanne said...

hahaha..tak bergune gak berjaring tinggi kalau byk lubang disekelilingnye..hehehe

kak..ni kat belakang sri buloh kan?

Eye_nee said...

Sue:
betul...betul...betul...kat situ la mana lagik...di kg ku yg indah permai la...huhuhuhu...mentality yg masih mundur....

blueCITY said...

sila jahit lubang yg dah bocor itu
grrrrrrrrrrrrr

Eye_nee said...

As sweet As Blue:
Nak kene cari jarum&benaNg yag tampal jala bila koyak tu..huhuhu...

Solehah said...

isk org dah bagi rosakkan pulak kan?haihhh

Eye_nee said...

Solehah:
Sivik kureng...cam tu lah.....

dotblogspotdotkom said...

tu la pasainye... susah kalu ada yg atitude -ve... ini le jadi nye....

p/s :- try donlod serigala api... sbb kat IE mmg x nampak..huhuhu

Eye_nee said...

Pak Chik:
Tu la pasalnyer pak chik

P/s: Ok..gua torai....