Sejujurnya..Ku Tak Bisa..Hidup Tanpa Ada Kamu...

June 05, 2014


As-Salam gengs
Semoga Termasuk kita dalam golongan manusia yg mensyukuri
Tiap nikmat yg Allah kurniakan..InsyaAllah...

Dah terlajak tarikh dan bulan
Utk aku menulis kisah ini
Tapi apa ada hal kan gengs
Sendiri punya bloq kan

12/05/1990 - 12/05/2014
Lama masa pada yg baru memulakanya
Singkat masa pada yg telah mendahuluinya kan gengs

Terimakasih buat lelaki itu
Yang terima apa adanya aku
Yang bertahan dengan sikap aku
Yang melebihkan setiap kekurangan ku

Terimakasih buat lelaki itu
Yang tidak banyak berkerenah dalam apa juga perkara
Yang selalu mengingatkan kan aku waktu 5 itu
Yang selalu berikan perhatian buat 3 lagi perempuan di rumah ku

Terimakasih juga
Tidak pernah menolak apa yang ku masak
Walaupun hanya berlaukan
Sambal Tokok bersama Rebusan bendi dan terung


 

Terimakasih buat kamu






PEMBERITAHU:Jodoh ini tentuan ALLAH....Ini yg terbaik diberikan ALLAH buat ku...Alhamdulillah...Terimakasih Ya-Allah 

16 geng komen :

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Barakallah lakuma fii khair.. Moga kekal till janji..
Dia pakaian kita ..
Saling lengkap melengkapi..
Dia juga cermin kita..
Melihat kekurangan dan kelebihan kita..
Moga keluarga menjadi keutamaannya..
Menjadi pembimbing kita kan Eye Nee..

Cik Matahariku said...

suka entri ini..:) sambal totok pon sodap..salam kenal ya:)

Nor Azimah said...

he he ..yg last tu kelakarlah kak

Eye_nee said...

Cahaya HidupKu..
Tkasih T..Alhamdulillah kehidupan kami sederhana dan bahagia sehingga setakat ini..esok lusa luar pengetahuan kita..

Eye_nee said...

Cik Matahari Ku..
Tq sis...

Eye_nee said...

Nor Azimah...
Potong stim betul lah kan..dlm elok2 ayat..sekali keluar sambal tokok..hehe..

idzwa kamaruddin said...

oh hoo..so sweet la akak :)

semoga terus berbahagia bergembira sehingga ke nafas yang terakhir :)

Eye_nee said...

idzwa..
Hehehe...ko mampu nak tulis romantika keluar gambar sambal tokok sis...

Tq Yang..kamu yg selalu singgah disini...

Ain Noraini said...

Semoga bahagia sehingga akhir hayat...
Gembira tengok kawan2 bahagia bersama pasangan masing2..gado sikit2,tu ada la kann...

Kakzakie said...

Alhamdulillah kurniaan Allah yg tak boleh dipertikaikan lagi.
Moga terus berbahagia Eye-Nee
Tahniah dari kakak..

Rai Ourkizuna said...

sambal tokok tu sejenis sambal jawa ye kak..?

ps:/ terima kasih ucapan takziah kak.. makwe tu nenek saya..

Daddy Ziyyad said...

Happy anniversary ye kak...dah 24 tahun dah..moga bahagia hingga ke syurga firdaus...Insya Allah....

bagi sikit resepi sambal tokok tu...cam best aja....bukan saya la yg nak buat,pastinya wife saya! hahahaha

Eye_nee said...

Ain Noraini..
Tq sahabat..gado2 kecik tu..kira cam lipstik kat bibir la..penyeri kata org..

Eye_nee said...

Kakzakie..
Tkasih kak..semua pasangan ingin kekal bahagia sampai akhir hayat kan kak..

Eye_nee said...

Rai..
Sambal minang yang...

OOO nenek kamu..Al-fatihah yer Rai..semoga rohnya ditempatkan dikalangan insan2 yg Allah redha...

Eye_nee said...

Doctor DZ..
senang jer doc..tapi kalau perut tak tahan..cirit nnt doc..tp apa ada hal kan...kamu kan doc..heheh

1)6-7 biji cili api kampung
2)ikan bilis (agak2 setengah genggam bukan gangnam tau doc)
3)garam + perasa
4)perahan limau kasturi
-tumbuk cili kasi lumat masuk ikan bilis masuk garam+perasa masukkan perahan air limau tu..
Itu sahaja..tak payah suh wife buat lah doc..kamu sendiri pun ok boleh buat punyerrr...