Trima kasih Mak....

September 23, 2011



Salam gengs..

Lama aku tidak menulis...

Kecelaruan Minda membatas aku utk menulis

Aku sering Tertanya-tanya

Apakah Ramalan Ku Benar Belaka???

Andai Benar..Bagaimana Nnt??....Dia Akan Terluka...Itu Pasti...Bukan Sedikit....Bukan Sedikit...

Tak usah lah membeban kan kamu juga atas kecelaruan minda aku ni gengs..

Hanya Minda Yg Celaru...Aku tetap Normal.....

Selera Makan ku tetap tip top..tiada celaru sama sekali...

Buat gengs yg menjemput tuk majlis Jamuan Hari Raya Minggu Ini

MAAF ye gengs...Aku ada urusan yg lebih penting...Jangan SERIK mengundang yer...

Jauh sgt cerita dan tajuk N3 aku...

Aku cuma ingin bercerita ttg si Kecil Ku Yana

Setiap Kali aku lakukan sesautu keinginannya...baik memasak kan makanan utknya....melihat kerja sekolahnya....Tunaikan permintaannya utk Vitagen..Dutch lady Milk atau coklat setiap 3 hari sekali utk nya...

"Terima Kasih Mak"....





Dia tidak akan pernah LUPA.....

Segala Letih Mak Hilang Yana..........


PEMBERITAHU:Anak-anak semakin dewasa...Tak akan selamanya sentiasa ada disisi utk menemani...Oh MINDA....celaru lagi....

17 geng komen :

Mommy Fara said...

Manis...

Mak sentiasa menerima kasihmu, Nak!

:: Mrs.Eady :: said...

entry mengusik jiwa :(

Kakzakie said...

Bagaimana kita mendidik akan begitulah ia Eye_nee.... Tapi memang sedih kala berpisah dgn anak-anak walaupun kerana masa depan mereka...

rATu kEBaYA said...

mesti comel masa yana ucap terima kasih...

teringat uzrei bila nak tido malam je.. mesti dia ucap " selamat malam mama... Assalamualaikum" comei je bunyi..

dotblogspotdotkom said...

orang yg tidak berterima kasih sesama manusia ada orang yang tidak bersyukur kepasa ALLAH....

gedek! said...

Alaaa... jangan la celaru sangat....

sueanne said...

kalau celaru lagi, makan ubat mabuk tadi kak.. kahkah..

shameel Iskandar said...

suatu ketika anak-anak jarak anak2 dgn org tuanya akn semakin menjauh, lantaran menuntut hidup yg lebih bermakna atas nama kerjaya.

Teringat kat mak dan ayah di kampung pula bila baca entry ni. syukurlah sebab skrg saya kerja di perak dan boleh pulang menziarahi mak dan ayah kat kg di kelantan bila2 masa dgn lebih kerap. syukur juga sbb sy kerja sbgai guru, jadi banyak cuti utk saya manfaatkan bersama mak dan ayah. dulu tika kerja kt sabah, sy pulang ke kmapung hanya setahun sekali kampung

Cik Ina Do Do Cheng said...

perempuan cam kita ni geng orangnya senang dan simple je, tak payah nak bagi harta emas berlian , ucapkan terima kasih , bertanya khabar, tanya keadaan kita je, dah cukup buat kita kembangkan.

ratusiput said...

betul2...bkn sme anak2 kite ingat nak ucap trima kasih mak kan...utk itu...kite sbg ibu harus memulakan dulu ucap terima kasih pd mereka kalau mereka lakukan sesuatu utk kite :)

dhiera said...

mengajar anak mengucap terima kasih! bagus! dulu saya tak pandai sebut maaf. sekarang dah pandai~ hehehe

NM02 said...

layan game angry birds, hilangkan celaru tu.. hehehe

wahida said...

akak..kenapa ni? bykkan sabar yer...

So Shy Lady said...

nape kak?
jernihnya air....

sama la ank2 sy pun. mekacih sokmo. sy juga pun mmng t.putus btrima ksih klau diorang buat bnda2 elok.
siap xplain...diorang dh hdiahkn pahala kt kita bila buat bnda baik

Papa Mifz said...

harap segala masalah semua selesai n celaru pun hilang...amin...

ieda said...

sejukk ati kan akak .. kalau anak2 selalu cakap tkasih mak

saya lak pagi tadi hubby cakap tkasih ieda .. terpana jap huhuhuh

Hanis Azla said...

kdg2 saya pun selalu ada kecelaruan minda tu kak.. bagusnya yana.. ucapan dari anak2 mmg selalu buatkan hati kita bahagia kan kak.. Alhamdulillah..