Ku Bersujud Pada Mu...

May 15, 2014


As-Salam gengs
Semoga rahmat Allah sentiasa mengiringi kehidupan kamu semua.....

Yana....
Jika suatu hari nanti mak dijemput Ilahi
mak tidak akan terkilan
Teruskanlah bersujud
sehingga mata mu tertutup
dan selepas diakhir sujud
tadahkan tangan mu
berikan sedikit doa
mak disana pasti akan bahagia
 

 

 


 PEMBERITAHU:Seusianya ini dahulu..hanya kain batik mak jahitkan buat telekung ku....


14 geng komen :

idzwa kamaruddin said...

uhh..kenapa begitu syahdu kak...

insya allah anak-anak akak baik-baik belaka sebab mak ayah dia sgt baik org nyer..

Cik Puan Rara said...

alahaii.knp ni sis.sedihnyaaa sobs.

Eye_nee said...

idzwa..
Ntah lah sayu pulak sgt hati ni bila lihat gambar dia dlm henpon akk...teringat kata2 dia tiap kali dia peluk akk..

"mak di dunia ni jer adik boleh peluk2 dan cium2 mak kan"...:( :(..

Eye_nee said...

Cik Puan Rara..
Maaf lah sis..kamu sedih ker..menulis sekadar apa yg terlintas dlm hati akk sis...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Sejuk perut kan Nee bila tengok anak rajin solat kan..:)

Eye_nee said...

CAHAYA HIDUPKU
Alhamdulillah la T....

Afasz said...

cam sayu je bc entry ni.

salam singgah dr http://afasz.blogspot.com

follow sini, kalau sudi follow sy k
tq

Eye_nee said...

Afasz..
Yer ke sis..sorilah yer buat kamu tersayu pulak dah...

Lama dah follow kamu sis..

Kakzakie said...

Selagi mampu bersujud sebaiknya kita teruskan bersujud. Jgn lupa mendoakan juga pada yg telah pergi.

Bila dah biasa insya-allah akan jadi amalan sampai bila-bila.

eMMe said...

Salam Jumaat kak... amboi tajuk ko kak... InshaAllah...Anak-anak akan sentiasa mendoakan kesihatan dan kesejahteraan ibu bapanya...

lieyalatif said...

aduh kak..sayu hati bace entry akak nieh....

in sha Allah kak, akak ibu yg bagus, yg bijak mendidik anak.... in sha Allah andai kata akak tiada nanti pasti anak2 zuriat akak takkan lupe 'membahagiakan' ibunye di sana nanti....dgn sedekah doa dan fatihah....moga2 anak lieya pun nanti mcm tu....mane tau umur lieya tak panjang, harap tanpa jemu lah mereka sedekahkan alfatihah buat penerang kubur lieya nanti.....

Khairul Bariah said...

salam, bw sini
insyaallah, jd anak yg solehah nti :)

Kesuma Angsana said...

alhamdulillah.. didikan terbaik untuk anak2 in sha allah samoai bila2 kan !

JunAina said...

Ibu yang baik akan mendidik anak menjadi org2 yang baik juga...