Berpasangan Mendukungnya....Beratttt....

November 25, 2013

As-Salam Gengs

Semoga rahmat ALLAH mengiringi kehidupan kamu semua gengs.

Berat sangat dia ni gengs
Aku cuba dukung dia sorang2 tak larat
terpaksa guna khidmat boyfriend forever

Lokasi: Kuala Gandah DEER FARM, Pahang
Sawa tempatan berusia 3 thn dan seberat 7 kg.








PEMBERITAHU:Tiada yg menarik perhatian ku selain dari Ular SAWA ni di Kuala Gandah.Hrmmmm...

27 geng komen :

:: Mrs.Eady :: said...

ya allah...izwa paling geli dgn binatang ini kak....ehhh dgn binatang yg lembik lembik gini la geli...aaa..geli mak geli!

Eye_nee said...

Mrs eady..
heheheh....cuma dia agak rasa terancam sbb akk pgg kepala dia kuat..tu yg nak kena belai2 sikit tu bg dia rileks...

faraherda.razalan said...

Amboi kak...Dasat! Sy nak cuit pun, antara nak ngan tak nak. Akak terus dukung ha. Hahahah~

Eye_nee said...

Fara...
Dasattt ekkk...hahahaha..baru ko tauuuu....biar akk dukung dia dari akk pegang cicak....

Kakcik said...

Kakcik geli woooo...

Ain Noraini said...

takutttt...tak berani nak buat mcm tuu...berdiri bulu romakuuu...

makchaq said...

Makchaq suka gajah kat kuala gandah tu... gajah macam comei ja makchaq tengok..

Ulaq sawa memang berat kan... maacam tak sangka berat macam tu sekali...

Eye_nee said...

kakcik..
Masa tgk tu mmg nampak geli..bila dah dukung tu..ok pulak...tp tak boleh naka dukung sorang..berattt...

Eye_nee said...

Ain Noraini..
Sbb dia jinak sis...tu yg tak cuak nak pegang...

Kakzakie said...

Eeee.... beraninya Eye-nee. Kalau kakak dari jauh pun dah geli-geleman..

Eye_nee said...

makchaq..
tp masuk kat situ..tak der apa2 yg menarik...cuma lihat gajah2 tu kat dlm kdg dan beri makan tebu..tp yer gajah2 tu mmg comel nak2 anak dia yg kecik tu...

Eye_nee said...

kakzakie...
InsyaAllah tak der lah geli2 geleman kak...tp kalau cicak..saya lari dulu...

lieyalatif said...

ya Allah kak..beraninye koooo...kalo lieya ni, upah seribu mmg idok lee aku angkut...cuit ngan jari pun aku tutup mate kot hahahaahahah....lieya geli bende2 menyusur gini...kalo pi zoon mmg lari dari tempat2 reptilia nieh.....

Eye_nee said...

Lieya..
Ntah lah sis...tak der pulak takut sgt..boleh jer..masa mula nak ambil gambar tu try angkat sorang tak daya...sbb berat sebenar dia dlm 30kg++ tp akk tulis 7 kg...

Wak Gelas said...

wak pon gelli tenokk ular tuuu.,uHHUuu

Eye_nee said...

Wak Gelas...
Wak muka ganaszzz...tp geli la pulakkkk....hehehe...

Hantu Kak Limah said...

Hr tu kt fb bulu gue dh meremang..yg kt cni terus trpacak sume bebulu gue...huhuhuhu..
Wa serender la..wa nk nangiss ni...mari hantu2 pujuk gua..seyessss geliiiiiiiiiiiii

Eye_nee said...

Limah Hantu
Ko dah jd hantu pun masih ada feel feel lagi ker beb...soul sudah hilang maaa....masih ada geli geli lagi mehhhh....gua ingat nak cium kepala dia beb..tp dia takut pulak..bila dia takut gua jd cuak..lansung tak jd ambil gambar cium2 tu...kalau itu gamba gua jd ambik..gua frem kasi sebinier kat lu...

pena rozie said...

Tobat daku x akan sentuh ular....

Kesuma Angsana said...

Not for KA lah... mak lari dulu nyah !.... Aaaaaaaaaaa.. sambil clik2 nuffnag kat sini yer !

Eye_nee said...

pena rozie...
hahahaha...rilek sis..tak lah seperti yg kita sangkakan dia ni...puas hati dpt dukung dia...

Eye_nee said...

KA..
tak der per sgt lah KA..cuba dukung dia pegang kepala dia tu..usap2 sikit badan dia...dia mcm kureng kasih sayang...hahahaha....

Rinna said...

Adoi..tgk pun dah terasa meremang bulu roma nie..hehehe.. tapi tgk cam best plak..heheheh

Eye_nee said...

Rinna..
Mcm best jer...mcm nak dukung lagi jer...mcm comel jer ular tu...hehehe

Mak Wardah said...

Maaf Eye_nee, itulah binatang paling sgt ngeri....Maaflah nak menyentuhnya...

Wak Gelas said...

makk, muker ganasssz dalam hati ade tamann yee makk.,ahHKs ;-p

eMMe said...

euwww kak eye Nee, camner ade kekuatan utk mendukung dan membelai sang ular itu, geli la saya tgk, takmo takmo!