Bunuh Diri Atau Di Bunuh

October 02, 2013

As-Salam Gengs
Semoga Rahmat Allah sentiasa mengiring kehidupan kamu semua gengs

Kak!!!
Jerit seorng kawan pagi tadi sesampainya aku dikaki lima sebelum menaiki lif keoffiice ku ditingkat 8

Nanti akk naik opis akk...cuba akk tgk di tingkap akk berhampiran 7 E 11...


Dan ini lah yang aku nampak gengs..

@


@


@


@


@



Sepasukan polis forensik sedang membuat pemeriksaan dibelakang opis aku.

Diceritakan ddidalam pelbagai versi.

- Kejadian berlaku seawal jam 4 atau 5 pagi (versi staff 7E..org pertama yg melihat dan melaporkan pada polis)
- Wanita muda bukan melayu brgkali cina atau pun Filipino awal 20an
- Separuh Bogel (Hanya memakai bra sahaja)
- Pecah kepala
- Jatuh brgkali dari tingkat 10 dan keatas


Yg pasti..Ajal sudah menjemput..tiada terlambat sesaat mahu cepat sesaat.



PEMBERITAHU:Apa yer yg berlaku 1 minit sebelum dia ambil keputusan utk terjun..kalaulah dia membunuh diri..Jika dia di bunuh?????.....bagaimana pula yer 1 minit sebelum tu....

17 geng komen :

makchaq said...

Makchaq rasa mungkin dibunuh...
kalau bunuh diri x mungkin dia tak berpakaian... entah2 dah bunuh dulu baru campak..

makchaq said...

Makchaq rasa mungkin dibunuh...
kalau bunuh diri x mungkin dia tak berpakaian... entah2 dah bunuh dulu baru campak..

Eye_nee said...

makchaq...
pelbagai kemungkinan kan makchaq...

anitadiana said...

entah lah kan kasihan lah..geri pun ada...

Ain Noraini said...

ngeriii nyeee....

Rinna said...

Adoi..ngeri.. Teringat dulu2 masa duk flat..selalu gak org bunuh diri.. adess..

Hanis Azla said...

As-salam kak..

entah apalah cerita sebenarnya kan..

Ati Masrif said...

assalamualaikum,

tengok gambar pun dah mengerikan
camne korang yg akan stayback ot kat ofc ye..hehe

misteri jadinya...

Eye_nee said...

Anita diana
Ain Noraini
Rinna
Hanis Azla
Ati Masrif

Masuk cerita ni dlm surat khabar berbahasa Cina..Boss yg tolong bacakan...

mangsa berbangsa Cina...rakyat tempatan..awal 20an..GRO...dipercayai mabuk dan jatuh dari tingkat 17....

wahida said...

ya Allah kak...takutnya saya kak...
ngeri!!

lieyalatif said...

ish scary plak tgk...rasenye kes pembunuhan nieh....

Kakzakie said...

Logiknya kalau dia bunuh diri tak mungkin pakai bra aje Eye_nee. Mesti ada yg tolak dia tu...(padai aje kakak berhypotesis ye..)

Marya Yusof said...

As salam sis,

Crime scene in front ur eyes...oh!

Menakutkan... Moga2 bukanlah org Islam... Nauzubillah...

Eye_nee said...

wahida
lieyalatif
kakzakie
&
My Beloved Sista yg jauh nun disana
Marya Yusof..

Dia GRO menurut kata akhbar berbahasa China....dibawa pulang oleh 2 lelaki yg tinggal di condo mewah tu...dipercayai mabuk...kejadian pukul 4 atau 5 pagi...La ni nak lalu tepi tempat tu pun mcm cuak jer....

mama leen said...

ayo takut...

eMMe said...

takotnye kak, kenkadang manusia tidak mampu utk buat pertimbangan dgn waras... pelbagai persoalan di fikiran, dibunuhkah atau bunuh dirikah?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

bahaya nya.. takut dengan kes yang macam-macam sekarang ni.