Kemaafan Dihulur...Duit Raya Di Pinta...Hehe...

August 15, 2012


Assalamualaikum gengs Maya


Ramadhan Tiba di Penghujungnya
Aidil Fitri Bakal Menjelma
Dengan Rasa Rendah Diri
Aku Ingin Memohon Keampunan
Lewat Bloq Kesayangan Ku Ini
Andai Ada Kesilapan Penulisan
Terguris Hati Yg Tidak Ku Ketahui
Semoga Lebaran Ini Mengeratkan Lagi Ukhuwah
Yang Sedia Ada terjalin

Jemput Ke Rumah gengs......... 


 




PEMBERITAHU:Berhati-hati memandu buat geng yg pulang kekampung

55 geng komen :

:: Mrs.Eady :: said...

selamat hari raya kak :)

Eye_nee said...

Mrs Eady..
Sama juga dgn kamu sis....kamu yg selalu mendahului komen2 disini...Syggg Kamu...

Hanis Azla said...

what a lovely family.. macam nak like byk2.. Salam aidilfitri buat akak dan keluarga.. Maaf zahir dan batin dari saya..

Eye_nee said...

Hanis Azla..
Alhamdulillah...Salam lebaran buat kamu sekeluarga..Ampun Maaf atas segala kecuaian penulisan selama bersahabat dgn kamu...Syggg Kamu...

Cikgu Ma said...

salam aidilfitri...waa, manis2 family awak =)

Eye_nee said...

Cikgu Ma...
Semanis Kurma..hehehe..Salam Lebaran buat cikgu..terimakasih singgah..

Rinna said...

Selamat Hari Raya buat Sis sekeluarga.. Maaf Zahir dan Batin

rATu kEBaYA said...

salam aidilfitri kak...

jemput jugak ke rumah saya.... email je saya ye.. hehehe..

ieda said...

selamat hari lebaran kak
mohon maaf selama perkenalan kita ye kak ..
besar2 dah anak dara akk .. x lama nak bermenantu nie ;)

Eye_nee said...

Rinna...
Sama-sama kita bermaafan yer sis..Selamat Hari Raya Buat Kamu sekeluarga...

Eye_nee said...

raTu Kebaya..
Selamat Hari raya..Maaf zahir Batin Juga buat kamu Sekeluarga Kebaya...terimakasih atas undangan Beraya ke rumah kamu Kebaya...

Eye_nee said...

ieda..
Sama-sam akita yer sis..saling bermaafaan...Salam Aidilfitri buat kamu sekeluarga...Menantu?...aduhai..cepatlah tuanya akk nnt...

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

ehh.. tu gamba pra-raya ke?..... huhuhu

salam eidul fitri ..

juga nak mintak duit dan kemaafan sepanjang berbelog nih...... huhuhu

atuk said...

Salam Aidul Fitri Aye

moga amalan kita diterima oleh Allah

Eye_nee said...

Pakchik Dot..
Tu gambar thn lepas lah pakchik...

Pakchik dot...Jemput dtg umah nnt yer..baru dapat duit raya...

Eye_nee said...

ATuk..
Salam Lebaran Juga buat ATUK...

Hampir berakhir bulan gandaan amalan yer TUK..cepat benar masa berlalu..Semoga segala amalan sepanjang bulan ini mendapat keredhaan dan Barokah dari NYA....Aminn...

ckLah @xiiinam said...

Selamat hari raya Eye Nee. Maafkan kesalahan ckLah jika ada...

Hantu Kak Limah said...

Selamat hari raya.....lu ade buat rendang kambing gurun tak nanti....huhuhuhuhuhuhuhhu....

eMMe said...

kak Eye Nee, suke tgk gambar famili akak ni... semakin membara rasanya utk menyambut raya, hahaha..

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin dari adik Mu eMMe, semoga raya ini bermakna buat kite ye Sis...
lebiu Sis! kalo makan lemang cicah rendang daging, ingat2 Me ya! heee~

Eye_nee said...

ckLah..
Sama-sama kita bermaafan yer sahabat...semoga Lebaran juga tidak berlebih-lebih sepertimana kesederhanaan Ramadhan yg telah kita jalani...

Eye_nee said...

Limah Hantu..
Aku buat rendang kambing bebiri beb...hahahaha...bulu dia nak baju sejuk tuk aku pakai masa JKKK kg aku buat rombongan ke gurun sahara 11 sept ni....

Selamat menyambut Lebaran Limah..ampun maap zahiriah dan batiniah...

Eye_nee said...

eMMe..
Gambar raya thn leaps tu yang...

Selamat Menyambut Lebaran buat kamu dan sicomel2 anak buah ku yg didlam tu yer..kamu selalu dlm ingatan..Syggg kamu....

Cik Ina Do Do Cheng said...

geng selamat hari raya maaf zahir batin, aku memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki sekiranya dalam masa kita berkawan ni aku ada melakukan kesilapan dan perbuatan dan percakapan aku ada menyinggung perasaan kau ye.

Eye_nee said...

DDCheng..
Aku pun sama jugak Na..bila lah dpat aku jumpa ngan ko ni Na..aku dokan kebahagian dan kegembiraan ko menyambut Syawal nnt..aku pun nak minta maap jugak kat ko...selama memberikan komen2 kat bloq ko..ada terkasar penulisan aku .....jgn ko simpan dlam hati yer...

Saleha said...

Selamat Hari Raya kak

salam kenal juga
sya follow sini ye :)

kakcik said...

Selamat hari raya Eye_Nee.

Kat mana rumahnya tu, kakcik nak datang beraya nanti... hehehe... :)

Ren Din said...

Salam Aidilfitri =) Dan Salam Ukwah =)

wahida said...

Waktu mengalir bagaikan air, Ramadhan suci akan berakhir,
Untuk salah yang pernah ada, Untuk khilaf berbuah lara,
Untuk dusta yang sempat terucap, Pintu maaf selalu di harap...

selamat hari raya kak!!

sayang akak!!

Cho Zila said...

selamat hari raya.. cantikjer gambar tahun lepastu...

atty's said...

selamat hariraya & maaf zahir batin

Eye_nee said...

Saleha..
Tq lah sis..dtg singgah dan follow..Nnt akk terjah rumah kamu pula yer..

Salam Lebaran buat kamu juga..

Maiyah said...

slmt hr rya
maaf zahir btin ;)

Eye_nee said...

Kakcik..
Kecil tapak tgn...Nyiru saya tadahkan kak..Saya duk kat Sg. Buloh kak...

Kalau akk nak dtg nnt..calling2 kak..
016-2943043

Eye_nee said...

Ren Din...
Salam Ukhuwah juga buat kamu sis...tq singgah dan tinggalkan komen disini..

Eye_nee said...

wahida..
Bila sesekali kau berbicara
Terdengar indah sekali bunyinya
Tiada Salah pernah kau cipta
Khilaf pula tak kunjung tiba
Hanya kerana Indahnya Budaya
Kemaafan dipinta dosa terlebur
Bersama menyusun jari dihulur
Memohon keampunan penuh Luhur
Semoga Ukhuwah terus subur
Sampai diri dibawa kekubur..

Salam lebaran buat kamu...Syg kamu ketat-ketat...

Eye_nee said...

Cho Zila..
Gambar Raya thn lepas tu Cho...

Salam Lebaran buat kamu juga...mohin maaf zahir dan batin...

Eye_nee said...

atty's..
Selamat Hari raya jugak buat Ko T...maaf zahir batin..

Eye_nee said...

maiyah...
Selamat Menyambut Lebaran yg bakal tiba Maiyah...
Ampun dan maaf di pinta...

Marya Yusof said...

As salam Kak Eye Nee,

Kita selalu lambat kan... alahai.. Mohon ampun & maaf...Tak sangka anak2 sis dah besar2 dah boleh buat geng :) Si yg cantik, suami yg hensem & anak2 yg manis2 :))

Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga...Taqabbalallahu minna wa minkum :)

Eye_nee said...

Marya...
Waalaikumsalam...Tak kisah lah asal saja kamu masih sudi mengunjugi..lambat atau cepat bukan persoalannya...Besar dah puteri2 akk tu sis...mmg boleh buat geng sgtt..

Salam Lebaran buat kamu diperantauan..Semoga Lebaran kamu kali ini dirayakan dengan penuh kesyukuran...Jgn sedih2 yer..Jauh dimata dekat dihati....

Dee said...

selamat hari raya kak...maaf zahir batin..

Deru Ombak said...

Assalamualaikum sahabatku Eye..

Moga anda sekeluarga berbahagia menyambut hari Kemenangan ini..sekiranya terdapat perkara dalam apa jua bentuk yang mungkin mengguris hati Dan perasaan, di hari yang mulia ini ku memohon ampun dan maaf.

Bertemu di maya ini banyak meninggalkan kenangan yang begitu manis sekali...

Selamat hari raya Eye..

-gedek! said...

Salam Aidilfitri...!

cantik gambar famili tu...

Abu Luqman said...

salam eidul fitri...dan selamat berpuasa shawal

Hantu Kak Limah said...

perghh ...raya sakan lu nih...mane gambaq rendang kambing gurun ...gua ngidam tunggu cite lu nih...huhuhuhu....

shameel Iskandar said...

Harap belum terlewat utk saya ucapkan selamat hari raya. Internet slow sgt kt kg. Maaf zahir dan batin. Moga Syawal ini memberikan seribu erti dan sejuta makna buat kita semua.

Kakzakie said...

Selamat Hari Raya Eye_nee. Anak dah sama besar dgn mak:)

Cuti lepas mesti meriah dgn bantuan mereka ini kan..:)

Ati Masrif said...

selamat hari raya kak

kalau buat open hse ..jemputlah
pasti kami dtg ..hik3

Ros said...

Assalamualaikum Eye_nee,

Selamat hari raya maaf zahir batin...

anitadiana said...

selamat hari raya maaf zahir batin..comel aje semua...

Gen2Merah said...

salam aidilfitri kak.. lama tak singgah sini.. semoga kebahagiaan itu kekal milik kita bersama...

Papa Mifz said...

selamat hari raya kak...maaf zahir dan batin...:)

qamarguyz said...

Salam Lebaran Salam Kemerdekaan..
~sebangsa senegara sejiwa~
;P

p/s: Hepi Famili..hihii

makchaq said...

Kat mana ni?, cantik gambar ni.. Tambah scenery yg nampak cool sangat...

Cik Ina Do Do Cheng said...

Amatlah jengkel jika lu dah beberapa hari dah tak update blog.hati wa pun amat jengkel.ha ha ha