Nak Tidur Dia Susun..Bangun Tidur Aku Susun.. Ish

May 19, 2010

Salam Geng2 Bloq....

Anak Aku yg kecik ni bila time nak tido jer mula lah geng...byk betul nak letak2 segala macam kekawan tanpa nyawa dia tu...

Menyemak jer....kang aku tak bagi...tarik muka..buat muka seposen dia tu...Bukan apa melambatkan proses mengemas pagi2 tu....

SiKecik Aku ni Peminat setia Jack Tengkorak tu....korang tgk sendiri jer la yer....




Gambar ni Yana Amik sendiri..pandai2 jer ko kapel kan Sponge Bob dgn Minnie tu yer Yana..mengamuk si Mickey mak tak tau...




WAHHHHH......Lebih Dah Sponge Bob ni.....ingat kapel biasa jer...dah tido sesama pulak ni
Jgn Curang Minnie Nyesal nnt...hahaha...


15 geng komen :

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahahahah nanti kuar anak kacukan la tue...sponge bob nan minney..jadi la..spongenney...hahahahaahahaha..scary jerk hat tengkorak2 tue semua.. :P

Eye_nee said...

Budak Purple:
hahah..Spongenney.....
Ko scary ek...akk tiap2 mlm kene berdepan dgn tengkorak tu..terlampau scary dah jd Skinny...hehehe..Skinny ker berat 55kg...hahaha...

Dee said...

ya allah..berderet2..patung tengkorak byk tu..selit2 tu ada gak patung mr bean..tu pun favvy anak dee si fifi..hehehe..

Eye_nee said...

Dee:
Tu la dia nyer Dee..Separuh dah pi Transfer bilik kakak dia...menyemak jer...hihihi..Mak Long dia la selalu belikan...

SUHAIDA said...

hehe..same cam su la..suka bear

eynda said...

Banyaknya koleksi :-D

Maiyah said...

bebudah mmg camni kan, tp anak sy ayu dah besar ni dah x mau lg bear bagai hehe..

Eye_nee said...

Cik Asam:
OO dia pon suka jugak yer..tak lama lagi dpt peluk satu bear besar..opppss!!!!

eynda:
Cam tu la dia eynda..

maiyah:
2 kakak dia dulu tak mcm ni...yg kecik ni jer suka mengumpul...

CITY® said...

salam,

sebab aku kan emak
ekekkeek...

aku masak dia makan
sebab aku kan emak

Solehah said...

banyaknya toys dia..

qamarguyz said...

salam ziarah..
hehe..tu la pasal, berani betul dia tit0 ngan tengk0rak tu..banyak plk tu..

Eye_nee said...

Blue:
Sbb aku kan EMAK...

Solehah:
Kechentaanya ni..

Roy..
Jack tu dikenali olehnya mmg sebegitu rupa..tu yg dia berani...

Unknown said...

mak ooiii..banyak betul

CITY® said...

salam eyenee,
apa khabar?
sihat ke tuh

Eye_nee said...

::ienafazlyna::
cam tu la tiap2 mlm....hmmmm...

Blue:
Sihat Alhamdulillah Blue...Tq tanya Khabar...