Cinta...Curang..Sepasang Kekasih...

May 17, 2010

Salam geng2 Bloq..

Gambar ni aku ambil sewaktu otak aku berfungsi separa normal akibat menuggu En. hubby aku main bola jumaat lepas....tak der bende nak aku buat...duduk tepi padang seorg diri..jadi emosi tu kurang stabil...

Layannss...citer ringan jer geng..sekadar peringatan...

Sila Jangan Curang ngan pasangan anda yer...


SINGLE



COUPLE




LOVING...CARING



CURENG



SEPARAtely


11 geng komen :

ASAM KEPING said...

EHH..JGN CURANG....HIHI

D.O.U.B.L.E...S said...

yes..jgn curang..ko nie kak kelakar la...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahaahahaha motip?? ohhh curang tiada dalam kamus hidupku selepas berkahwin..tapi sebelum kawen dulu ye..hahahahaahhaha syyyyyyyyyyyyhhhhhh diam2 sudah..

Dee said...

hahaha..ngan kasut pun leh dtgkan idea eh..

Eye_nee said...

Cik Su:
Ingat Pesan Untie ni yer..

Double S:
Jgn cuba2...bahaya beb..

Budak Purple:
Uihhh!!ko ni purple..ko sogok sikit..kalau tak akk kasi tau itu en sukri...

Dee:
hihihi..citer ngarut jer ni Dee..citer2 makanan ringan jer...

dotblogspotdotkom said...

mcm idea timbul bila x de keje nih..huhuh

Eye_nee said...

Pak Chik:
Separa Sedar..Kalau sedar tentu lain citer ni pak chik..hihi..

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hahAa..kelakar betul..
tapi kreatif & ada m0tif =)

Eye_nee said...

Azrai:
Dulu tak penah terpikir bila dah berbloq ni ada-ada jer....hihi...

blueCITY® said...

eyenee,

apa kabar wak, sihat ke
maaf lama tak jengok
ada masalah tenet dan mental jugak
huwaaaaaaaaaa...

hehheheh
suka
sayang
bahagia
duka sebab dicurangi
seme pernah ku rasa
hahhahahah...


salam

Eye_nee said...

Blue:
tq Blue singgah lagi disini..
kecurangan itu mmg memedihkan..tak pernah mengalaminya dan mohon dijauhkan...

Semoga Blue akan terus tabah yer..Ramai insan yg curang namun ada juga insan yg tidak curangkan..semoga Blue dipertemukan..InsyaAllah...