Geng !!!...Jom Nyanyi Sesama..

May 19, 2010

Salam Geng2 Bloq...

Pagi2 ni lepas baca paper..terasa cam nak menyanyi pulak..nyanyi sorang2 tak best la..jom geng kita nyanyi reramai...lagu dulu2 ni....semua mesti tau lagu ni..

Lirik dia aku ubah ckit tuk sesuaikan dgn keaadaan....

V

V

V

V



Cit Cit Kecit Ke BUNG
BUNG BUNG BUNG Bunyi Lagu
Cit Cit Kecit Ke BUNG
BUNG BUNG BUNG Oh Lagu Ku
Penawar Duka Tentu Gumbira

Cit Cit Kecit Ke BUNG
BUNG BUNG BUNG Oh Nama mu
Cit Cit Kecit Ke BUNG
BUNG BUNG BUNG Oh Takutnya mu
Naik Mahkamah kawin masaalah

C/O

Siapa Jgn selalu Suka Ckp Dusta
Akibat nnt takut kene Penjara
Siapa Jgn selalu suka tak mangaku
Akibatnya siapa yg malu

Cit Cit Kecit Ke BUNG
BUNG BUNG BUNG oh nama mu
Dah Buat salah tak mau mengaku...

Citer aku semata-mata..tak der kene mengena dgn yg hidup mau pon yang tidak hidup lagi....

11 geng komen :

blueCITY® said...

salam,

heeeeeeeeeee
kisah bung mokhtar ke nih?
hehheeh
dia dah kawin
dah sah kan
kawin lebih satu dalam islam tak perlu minta izin dari isteri pertama kan?
cuma menipu dan tak mengaku tu sah2 la salah
apa yg dia tak ngaku?
lum baca g, kekekke

blueCITY® said...

eh, betul ke kisah bung ni
hehehhehe...

cik ciik cik ke bung

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cik cik bung..ye aku memang buncit..hauhauahuah aku kasi hapgrade skit lirik lagu tue..hahahaha....

Eye_nee said...

Salam Blue:
Dlm Islam Tidak perlu...tp perundangan Islam negara kita memerlukannya Blue...Nikah Sah cuma tidak mengikut prosedur....(Betulkan jika tersalah)...

Tak der kene mengena dgn yg idup atau yg tidak idup...hihihi...

p/s: KALAU KENE PON CKIT JER..hihi..

Eye_nee said...

Budak Purple:
Tq la ko hapgred lagu tu..lagu lama diberi napas baru..hihihi..

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hahaAa..nyanyi2 sambil gelak2..
d0nt w0ry, ni kalu En.Bung tahu pun dia tak ley saman..tak kukuh..pandai betul sis ni ek ;)

ringkasnya s0al kahwinnya sah ikut syariat, tapi tak sah ikut perundangan..betul la tue..b0leh dibatalkan mahkamah..
& keputusan mahkamah wajib diikuti..

Frodo Baggins said...

wakkakakakkaka
bung mokhtar mmg hebat arr!
binis beliau dah bersuara ..
ambikkkkk ~ pe pun wa ttp tabik!
kah2x .. leh jd kajian bila
nak kawen lebey nanti.


wooohaaa!

neno neno neno neno


>>___<<

Eye_nee said...

Wasalam Roy:
Ini lah kakak mu Roy...masih beradab bila berckp...kiasan itu seni kemelayuan....agar tidak terasa secara Zahir namun batin..mkn dlmmm..

Tq Bro Ko masih mahu singgah lagi disini...

Eye_nee said...

Wak Frodo:
Kaji sebelum kawen bro...dah kawen kalu susah bro..nak kene turun naik House Of Justice...

Tq bro ko jengah lagi kesini...

Dee said...

ni nyanyi sambil joget2 kt karaoke best ni sis..hahaha..

Eye_nee said...

Dee:
hahaha..joget jgn tak joget...ewahhh..kurrr..

melenggang Hai melengang
Lenggang tari lenggang
Nikah Laki Orang
Bini Tua Bawak Parang....

ewahhhhh..

Sekadar Hiburan..jgn amik hati..

Tq Dee Ko kesini lagi...