Muka Ada Senyum

July 31, 2015




As-Salam Gengs

Semoga Rahmat Allah sentiasa mengiringi kehidupan Kamu semua gengs.


Apa yg lebih menggembirakan pada kita bila dapat hadiah kan gengs kannn
Nak2 hadiah tu pulak yg kita suka
Nak beli puluhan ringgit gak ni kan.
Dapat Free..Muka ada sinyummm lah kan.

Alkisah kami berhari raya kat rumah kawan aku ni gengs
Dealer Tupperware korr
Merasalah dapat satu tupperware free.
Yi ha.. Yi ha lah mlm tu

Tgk gambar dah tau kan gengs kan
Suke sgtt  lah tuuu....


TQ KAK LIZA
(bertudung purple blakang aku)




















PEMBERITAHU:Kekok Pulak nak menulis.Tah apa2 kan.

13 geng komen :

Kakzakie said...

Ha... kena faham tu Eye_nee Tupperware dah dibagi jgn lupa isi tupperware tu sesuatu buat sipemberi tupperware:)

Eye_nee said...

Kak Zakie..
Beres dah kakzakie..org memberi kita merasa kannn....jgn dilupa sipemberi supaya merasa lagi kemudian hari...hahahah...

NanyFadhly said...

Assalammualaikum

Salam kenal..1st time masuk blog Eye_nee. Sangat seronok dan syukurnya dapat tupperware sorang satu!!!.. Selamat Hari Raya. Jemput singgah blog saya pula..kisah hidup saya di Jepun.

Thanks..

www.nanyfadhly.com

Nor Azimah said...

Salam kak..wa sonok dpt hadia kan, beraya pastu dpt hadiah, berganda happynya yea.

idzwa kamaruddin said...

hai akak!! rindu la dgn akak..update la lagi lepas nie!

eMMe said...

Assalam, Kak Eye Nee, Wa rindu la same lu, ingat akak dah takmo tulis2 dah.. Alhamdulillah.. moga akak sentiasa sihat di samping keluarga, tupperware kor.. hahaha..senyum memasing dgn tupperware kor...heeeee~

lieyalatif said...

wahhhhhhhhhhh kak...bertuah tauuu...tupperware dah le mahal2...siap dpt ole2 lagi hah.. so pasni kalo gathering lagi kak kene bawak masing2 setupperware makanan ...hahaahah tu simbollik pemberian tu kak haahahhahah.....

ngade2 la kak nak kekok2...rajin2 tau tulis blog...suke bace kisah akak....

Daddy Ziyyad said...

selamat hari raya kak :)
maaf zahir batin...
meriahnya geng geng tapauware tu..hahaha

shameel Iskandar said...

Selamat hari raya kak. Bestnya dapat hadiah tupperwere. Lepas ni dapat tapau makanan buat bekal, dapat jimat duit sebagaimana saranan Ahmad Maslan.

Eye_nee said...

Shameel..

Sebelum Ahmad ckp akk dah buat dah cikgu...masa zaman Ahmad Albab lagi...dia baru nak kecoh sekarang...Phuiiiii laaa...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin

Eye_nee said...

DZ...

Sampai ketelinga koooo senyumnya...dlm tu ada kek pulak tu...dua kali senyum...melebar bukan sampai telinga dah...melebar senyum mcm dpt donation 2.6 berlian....

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari raya Aini...
Sonyum lebar ko dapat tupperware free tu ye..

Jueliza Jamani said...

bestnya dpt tupperware free..