Mak!!..Doakan orang yer....

October 31, 2012

Assalamualaikum gengs
Semoga kamu semua sentiasa di bawah rahmatNYA


Mak...doakan orang yer.........

Tak perlu katakan...
Tak perlu ingatkan...
Doa Mak memang sentiasa mengiring mu
Doa Mak sentiasa menemani mu
Saat Mak kesakitan pun...
Mak sentiasa akan mendoakan
Kesihatan Anak-anak mak
Kebijaksanaan buat anak2 mak
kerana..
Mak adalah ...
Seorang Ibu....
Seorang Ibu akan mendahulukan anak2nya lebih dari dirinya
Seorang Ibu...selagi dia taatkan Allah...taatkan suaminya..
Doa nya adalah mustajab....InsyaAllah.....



PEMBERITAHU:Final Exam..InsyaAllah mak tahu..kakak pasti boleh..Good Luck.....

24 geng komen :

:: Mrs.Eady :: said...

insya Allah kakak pasti boleh jawab dgn tenang bersama doa mak...

Eye_nee said...

Mrs. eady..
InsyaAllah....selagi ada usaha..Allah tak akan menghampakan kita kan sis.....

Deru Ombak said...

Assalamualaikum sahabatku Eye..

Moga awak sentiasa didalam kasih sayang Dan redhaNYA..

Awak.. Doa seorang Ibu itu, adalah sebuah doa yang paling mustajab.

Muga dipermudahkan kakak dalam menghadapi final exam.

Eye_nee said...

Deru Ombak...
Wa'alaikumussalaam sahabat....

Banar kata sahabat....doa ibu itu palingggg mustajab....

Tq kak Ya.....

faraherda.razalan said...

Kak, lama tak bertandang ke sini. Final exam? SPM ke? Apapun, good luck! Semoga kejayaan itu dalam genggaman!

NM03 said...

besarnya kasih sayang mak

Eye_nee said...

Fara...
Akk pun dah lama tak kerumah kamu...sejak sakit kepala ni....Si kakak Final for Diploma in IT..Tq yer sis mendoakan dia....

Eye_nee said...

NM03...
Kannnn...akk pasti kamu kini tahu besar mana ukuran kasih sayg tu...

anitadiana said...

semoga kak berjaya ..insyaAllah..berkat doa mak yg sentiasa ada untuk anak-anak..amin...

Eye_nee said...

anitadiana...
Timakasih Ta...yerlah kan...semoga anak2 kita berjaya...kita ibu sekadar mendoakan...yg kena berusaha adalah mereka kan....

Mak Wardah said...

Salam. Eye-Nee, memang betul dan semua ibu pasti melakukannya

Kesuma Angsana said...

insyaAllah doa seorang ibu mudah2an ye!

ainnoraini said...

insya allah..doa ibu adalah terbaik..

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

betul tu.... ibu selalu ingat kat anak... tp anak?... ntah le...

pe2 pun sesama le kita berdoa....

Eye_nee said...

Mak Wardah...
waalaikumsalam...
Mmg kan sebagai ibu itulah doa kita..doa utk anak2 tidak pernah luput dari mulut kita...

Eye_nee said...

Kesuma Angsana..
Yer lah sis...semoga semuanya dipermudahkan...

Rinna said...

Good luck tuh kakak.. Insyallah boleh buat punya..

Eye_nee said...

ainoraini...
InsyaAllah kan sis...doa kita Allah dengar kan....Allah yg Maha penyayang...

Eye_nee said...

pakchik dot..
InsyaAllah pakchik...semoga anak2 pun akan mendoakan kita nnt....

Eye_nee said...

Rinna...
InsyaAllah....

Papa Mifz said...

pasti berjaya...insyallah...amin...

Eye_nee said...

Papa Mifz...
InsyaAllah....amin..

ckLah @xiiinam said...

Semoga berjaya kakak...

rATu kEBaYA said...

semoga kakak berjaya ye...