Jamuan Tadika..

October 21, 2009

Jadilah.....walaupun dah hujung ni...aku rasa tak der la terrrrlambat sgt nak citer pasal raya.....maklum lah bloq aku siap dah penghujung raya....ok lah jumaat lepas tadika Yana buat jamuan Raya so aku anak beranak pon pegi lah....Ada persembahan dari bebudak tu.....Bermakeup bagailah si Yana.....Comel-comel tgk muka2 dorang ni.....
Bulu Kening Yana...bercantum.......bernecklace bagai ko Dek....
Sopan2 jer tgk yang pompuan2 ni...Aik Yana Dgn kawan kat belakang tu awat pegang kat situ berdebar nak buat persembahan ker sampai cam rasa nak terkucil.....

Bebudak lelaki....Wei!!!!! makcik nak amik gambar jer la tak yah lah sampai nak bertolak-tolak bagai......lelaki tu lelaki jugak la....ganazzzz.....


Aku 3 beranak



Aku 4 beranak....Besar dah anak-anak aku...huhuhu...AKU DAH TUA.....

1 geng komen :

dotblogspotdotkom said...

bukan dah tua.... tapi anak2 yg membesar... kita maintain je..huhuhuh