....Malangnya Bencana Menimpa..Kau Telah Pergi Untuk Selamanya Tak Kembali....

June 21, 2013

As-Salam gengs
Semoga Kalian Sentiasaaaa DiDalam RahmatNya

Genap Tiga Tahun
Sedetik Tak Pernah Lupa
Semoga Allah berikan dia tempat yang paling Mulia
Disisi NYA bersemadi mu untuk selama

Abang Chik
Sebak Hati Maksu Pagi ni
Melalui Kawasan Kemalangan Mu
Walhal setiap pagi Maksu Melaluinya
Tapi Hari ini terasa lain
Lain sangat
Sayu Sangat
Hiba Sangat

Doa Maksu dan seluruh Keluarga
Sentiasa Ada Buat Mu Nakkkk...

 Inna Lillahi Wa Inna Ilaihi Raji'un
Khususon ila ruhi Almarhum
Muhammad Azhar Bin Sazali
27/03/1995 - 21/06/2010

AL-Fatihah...




PEMBERITAHU:Tidak sekali-kali  mempersoalkan pemergiannya...Hanya Rindu kembali Bertamu...

21 geng komen :

Dee said...

Al-fatihah sis..

Dee suka dgr lagu Uji Rashid ni..rasa sebak..sayu je kan..

Hanis Azla said...

Salam kak..

Semoga arwah tenang di sana.. selalu sebab bila dgr lagu uji rashid tu..

Eye_nee said...

DEE..
Doa kan yer Utk Buah Hati akk ni sis...

Suara mendayu dia tu kan...sebakkkk rasa..

Eye_nee said...

Hanis..
Waalaikumsalam...

Kita akan menyusul dia nnt kan sis...

yes..sebakkk sgtkan...

eMMe said...

Di saat kita rasa kehilangan.. sedekah kan la Al-Fatihah...

Kakzakie said...

Usia dipinjamkan terlalu sekejap buatnya. Moga rohnya tenang di sana Eye-nee..

Eye_nee said...

eMMe...
Yer sis...Al-Fatihah buatnya...

Eye_nee said...

Kakzakie...
Allah tarik semula waktu di usianya 15 tahun..

lebih kurang 200 meter dari kawasan kemalangan adalah kubur tempat dia bersemadi kini....sebak sgtt kak..

Kesuma Angsana said...

bila rindu jgn lupa sedekahkan alfatiha yer.. alfatihah utk semua yang telah mendahului kita !

Eye_nee said...

KA..
yer sis..mmg tak pernah lupa kan Al-fatihah buat dia...dan ada juga sedikit imbuhan buat mereka yg telah pergi meninggalkan kita pada setiap 5 waktu tu KA...

:: Mrs.Eady :: said...

al-fatihah...

NM02 said...

al-fatihah

moga aruah terus tenang di sana...

Rinna said...

Al-Fatihah..

Moga dia tenang di sana..

p/s : baru leh masuk blog EyeNee.. :)

ieda immi said...

al fatihah

semoga arwah di tempatkan bersama mereka yg beriman dan di ringgankan azabnya disana .. aminnnnnn

akak jgns sedih yaaa .. saya juga kehilangan adik sepupu yg sama usia ngan abg chik .. memang sayu

JunAina said...

Al-Fatihah. Semoga rohnya tenang di sana. Kuatkan semangat, kasih sayang keluarga masih bersamanya.

makchaq said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat..

Ada masa kita tiba2 ja teringat kat seseorang yang dah tak ada.. memang sayu..

Kesuma Angsana said...

singgah dtg jgk .. alfatihah sekali lagi

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

alfatihah moga rohnyer dicucuri rahmat..

aizamia3 said...

Al-Fatihah buat arwah..
moga rohnya dicucuri rahmatNYA..

Kesuma Angsana said...

singgah dtg.. bila nak wat n3 baru hehehe

anitadiana said...

al-Fatihah ...mesti rindukan...sama macam ita juga ..sentiasa ingat arwah abg no.2..yg ita rapat dan sering bercerita susah senang dengan arwah...sekarang tak tahu nak luah kat sapa....sedihhhhh..