Di Renjis-Renjis Di Pilis..

May 13, 2013

 As-Salam gengs
Semoga Kalian Di Dalam Rahmat NYA...

Pengantin Lelaki dah Sampai!!!!!
Pengantin Perempun dah siap ke Belum????...

Ahhhh!!! semuanya masih segar dalam ingatan
Arwah ayah sendiri yg menikah kan aku waktu tu

Hari itu..13 May 1990...
23 tahun sudah berlalu

Terimakasih buat kamu
ROSSTAM BIN ABDUL RAHIM
Selama 23 tahun ini menjadi bukan hanya seorang suami
Kamu lah sahabat yg terbaik
Kawan yang sentiasa disisi
Susah dan Senang
 Syukran  Ya-Allah
Kau Temukan aku dan dia
Syukran  Ya-Allah
Sehingga saat ini masih kau izinkan Kebahagiaan buat kami

Ku Pohonkan
Agar perhubungan suami isteri kita
Tetap utuh sehingga ke akhir hayat kita....



LUV U TODAY AND ALWAYS....


 

Satu-satunya kad yg masih ku simpan



Songket Hitam..Rasa mcm panglima sangat (Rambut tu bukan yg asli...aku paint kan)




 PEMBERITAHU:Telah ku siap kan satu daerah paling sunyi...utk kau isi...sebagai ISTERI....








 

23 geng komen :

Kakzakie said...

Selamat ulangtahun perkahwinan Eye_nee. Bukan mudah nak melayari bahtera kalau pengemudi tidak tahu arah tujuannya.

Tahniah dari kakak.

eMMe said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan kak...
akak eye Nee cantik la....hehehe..
tersenyum je saya tgk gmbr kawen akak ni...

Eye_nee said...

Kakzakie..
Tq Kak...betul.... silap melayari boleh karam kan kakzakie....

Eye_nee said...

eMMe..
Ngeeee...tq sis...

:: Mrs.Eady :: said...

Selamat Ulangtahun kak :)

makcik tempe said...

Selamat pengantin baru geng,semoga kekal hingga ke hujung nyawa.Respek lu geng masih simpan kad jemputan kahwin. tetiba je kenapa kurasakan muka ko sebijik macam arwah Saloma dan somi ko macam Razis Ismail : )

Eye_nee said...

Mrs Eady..
Tq dear...

Eye_nee said...

makcik tempe...
Ucapan Pengantin baru tu yg tak boleh tahan tu...hahaha...tp lagi tak bleh blah...rupa mcm biduanita Saloma Bistro kooo...hehehe...Razis ismail...Ngeeeeee....Nyilu uuuu....

Bukan kad kawin jer yg aku simpan MT..segala kad ucapan yg kat hadiah tu pun aku simpan jugak...Sentimentel Value tu...

rATu kEBaYA said...

Selamat ulangtahun kak.. moga bahagia hingga ke jannah.. amin.

psst : ayu giler akak dedulu ye...

Eye_nee said...

Ratu kebaya..
Tq sis..

Ayu????...pewitttt...Perempuan tgh minat rock tetibe jd pengantin...mmg akk rasa jangal sgt bila kena suh pakai kebaya mcm ni...

Kakzakie said...

Comel aje dulu kan Eye-nee cuba banding dgn anak sulung Eye-nee sekarang siapa lagi besar hihi...

Eye_nee said...

kakzakie..
comel ek kak...hehehe...lebih kurang sama size dgn anak sulung ...tapi masa ni lah kak....la ni....dua kali ganda anak sulung saya dahh....

ieda immi said...

selamat ulangtahun kakak !
wahhhhhhhhhhh cun lah akk
cam retisss dlm pic tuu ..

indah kann
saya doakan perkahwinan akk kekal sampai ke hujung nyawa kak ! .. aminnnnnnnnnnn ;)

Eye_nee said...

ieda immi...
Tq sis..cam retis ek sis...ngeeee...InsyaAllah....kekal hingga akhir hayat kami...

Wak Gelas™ said...

selamat ulangtahun mak tuu..eHHHee

Eye_nee said...

Wak Gelas...
Tengkiu WAK....

Hanis Azla said...

Salam kak eye-nee..

Alhamdulillah.. dah 23 tahun berkasih sayang.. semoga dapat terus bersama hingga ke syurga.. insyaAllah.. cantiknya akak.. berseri2 sangat..

Eye_nee said...

Hanis Azla..

Waalaikumsalam..

Tq sis..23 thn dah kan...cepat rasanya masa berlalu...InsyaAllah...

NM03 said...

hepi enibeseri kakak!!

jgn dok daerah sunyi sangat kak... nnt bosan. hehehe

moga bahagia sokmo ok!

shameel Iskandar said...

Moga rumahtangga Eynee sentiasa berada dlm naungan rahmat dan redha Allah.Tahun Eynee kahwin(1990), saya berada dalam darjah 5

shameel Iskandar said...

Lupa pulak nak uc ucap selamat ulangtahun perkahwinan buat Eynee. Maaf terlewat wish.

makchaq said...

Selamat hari ulang tahun perkahwinan.. sorry makchaq tertinggal keretapi

Semoga jodoh berkekalan hingga ke jannah..

La ni jarang dah pengantin pakai baju songket kan...

anitadiana said...

happy aneversery ani....comel pic kawin....tetap menten lah...awek muda...lama dah kawin..tetap romantik aje ita tengok...